Gå til innhold

For dere som har levd NOEN år..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Imponert over meg selv som husket navnet. Jeg har egentlig sluttet med å huske ting ;o)

Du vet det er lettere å huske navn som ligger langt bakover i tid.

Jeg kan fortsatt lekse opp navnene på alle jeg gikk i første klasse med, men aner ikke hvor mange elskere jeg har hatt, langt mindre hva de heter.

Du vet det er lettere å huske navn som ligger langt bakover i tid.

Jeg kan fortsatt lekse opp navnene på alle jeg gikk i første klasse med, men aner ikke hvor mange elskere jeg har hatt, langt mindre hva de heter.

Hele klassen, med mellomnavn og alt. LOL.

Men nå har ikke jeg vært noe særlig interessert i trim men kom han midt i nitimen mon tro siden jeg husker ham?

Hele klassen, med mellomnavn og alt. LOL.

Men nå har ikke jeg vært noe særlig interessert i trim men kom han midt i nitimen mon tro siden jeg husker ham?

Der er jeg mer i tvil. Innbiller meg at han kom etter andakten om morgenen. Men jeg kan huske feil.

Hva het pianisten hans?

Ved pianoet: Inger Mikkelsen Røss...Røssholt? Røssand?

Der er jeg mer i tvil. Innbiller meg at han kom etter andakten om morgenen. Men jeg kan huske feil.

Hva het pianisten hans?

Ved pianoet: Inger Mikkelsen Røss...Røssholt? Røssand?

Det har jeg ikke snøring på. Mener du etter andakten, før barnetimen om morgenen?

Annonse

Det har jeg ikke snøring på. Mener du etter andakten, før barnetimen om morgenen?

Ja, det var det første som falt meg inn. Men jeg påstår jo mye rart, da.

Programmet het "Morgengymnastikken", tror jeg. Det var iallfall et eget program.

Husker også "Trim for eldre" med Valborg Hagfeldt.

Her sitter vi og mimrer som to gamlehjemskjerringer. Husker du den gang i måneskinn...

Gleder meg til de spiller Pink Floyd og Bruce Springsteen på eldretreffene.

Ja, det var det første som falt meg inn. Men jeg påstår jo mye rart, da.

Programmet het "Morgengymnastikken", tror jeg. Det var iallfall et eget program.

Husker også "Trim for eldre" med Valborg Hagfeldt.

Her sitter vi og mimrer som to gamlehjemskjerringer. Husker du den gang i måneskinn...

Gleder meg til de spiller Pink Floyd og Bruce Springsteen på eldretreffene.

Jeg husker også

Valborg.

Jamen, hvis du ser på beat for beat og ser publikum så kan du begynne å lure. Alle er mellom 50-80.

Vi får starte et dansested med aldersgrense 35. De har to i Gøteborg. På tide vi kommer etter

Jeg husker også

Valborg.

Jamen, hvis du ser på beat for beat og ser publikum så kan du begynne å lure. Alle er mellom 50-80.

Vi får starte et dansested med aldersgrense 35. De har to i Gøteborg. På tide vi kommer etter

Jeg tror de deler ut gratisbilletter til f. eks. sangkor (i blandakor er det mange gamlinger!), institusjoner, organisasjoner av ymse slag. Samme tendens i Retro.

Jeg tror de deler ut gratisbilletter til f. eks. sangkor (i blandakor er det mange gamlinger!), institusjoner, organisasjoner av ymse slag. Samme tendens i Retro.

Ja, det må være et eller annet. De har ikke begynt å synge Einar Rose enda i beat for beat.

Jeg har også lest den - og vi besøkte kirkegården der de ligger på vei oppover på ferie. Sterkt!

Vi leste flere slike bøker bla om en som bodde på sørlandet somvar medlem av ns og var spion. Den var så spennende. Så synd egentlig at disse bøkene blir borte.

Annonse

Vi leste flere slike bøker bla om en som bodde på sørlandet somvar medlem av ns og var spion. Den var så spennende. Så synd egentlig at disse bøkene blir borte.

de finnes på biblioteket :) Gubben setter grå hår i hue på "vår" bibliotekar -hehe

de finnes på biblioteket :) Gubben setter grå hår i hue på "vår" bibliotekar -hehe

Ja, han leser nok de bøkene. Jeg slukte dem på ungdomsskolen og har ikke lest dem siden.

Jeg er forresten veldig overrasket over hvor lite ungene egentlig lærer om krigen i forhold til hva jeg lærte. Og antagelig var historiene preget at alle voksne husket krigen, noe bare gamle tanter og besteforeldre gjør nå.

Du finner bilde av ham i boka 'og tok de enn vårt liv' av Per Hanson om

familien Morset som var aktive i motstandskampen under krigen.

Å.. Det visste jeg intet om. Takk.

Fantastisk landskap i ***** kommune, forresten. Flott fotoalbum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...