Gå til innhold

Finner ikke passet mitt og vil reise til USA. hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest vimsekopp på tur
Skrevet

jeg har rotet bort passet mitt, som uannsett har gått ut på dato. jeg tenker å reise til Usa ut på nyåret. hvordan går jeg frem for å få et nytt pass? må jeg melde passet mitt savnet for å få et nytt? kan noen please svare meg på dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest vimsekopp på tur
Skrevet

Søk om nytt pass hos politiet. Det er jo utgått..

men må jeg ikke vise frem de gamle passet for å få et nytt? Det kan vel ikke være så enkelt?

Gjest trudna82
Skrevet

men må jeg ikke vise frem de gamle passet for å få et nytt? Det kan vel ikke være så enkelt?

nei du melder det mistet,så bestiller du et nytt pass det får du på ca1uke...

Skrevet

Ikke vet jeg.. Ring politistasjonen/lensmannen el. l. og spør da vel.. I noen kommuner så sitter det folk der utover kvelden, har jeg hørt..

Mitt pass går ikke ut før i 2006 så jeg vet dessverre ikke. Tror de har en kopi på politistasjonen, men det kan jo være at de ikke liker at utgåtte pass finnes i de tusen hjem med tanke på forfalsknings-muligheter osv. Aner ikke :(

Skrevet

Spør på politikammeret. Det er uansett ikke noe problem å få nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...