Gjest vimsekopp på tur Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 jeg har rotet bort passet mitt, som uannsett har gått ut på dato. jeg tenker å reise til Usa ut på nyåret. hvordan går jeg frem for å få et nytt pass? må jeg melde passet mitt savnet for å få et nytt? kan noen please svare meg på dette? 0 Siter
soleil Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Søk om nytt pass hos politiet. Det er jo utgått.. 0 Siter
Gjest vimsekopp på tur Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Søk om nytt pass hos politiet. Det er jo utgått.. men må jeg ikke vise frem de gamle passet for å få et nytt? Det kan vel ikke være så enkelt? 0 Siter
Gjest trudna82 Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 men må jeg ikke vise frem de gamle passet for å få et nytt? Det kan vel ikke være så enkelt? nei du melder det mistet,så bestiller du et nytt pass det får du på ca1uke... 0 Siter
soleil Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 men må jeg ikke vise frem de gamle passet for å få et nytt? Det kan vel ikke være så enkelt? Ikke vet jeg.. Ring politistasjonen/lensmannen el. l. og spør da vel.. I noen kommuner så sitter det folk der utover kvelden, har jeg hørt.. Mitt pass går ikke ut før i 2006 så jeg vet dessverre ikke. Tror de har en kopi på politistasjonen, men det kan jo være at de ikke liker at utgåtte pass finnes i de tusen hjem med tanke på forfalsknings-muligheter osv. Aner ikke 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Spør på politikammeret. Det er uansett ikke noe problem å få nytt. 0 Siter
Gjest Vimsekopp på tur Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Tusen takk for alle svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.