drizzle Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Venninna mi har termin en av dagene. Har noen forslag til en liten gave til babyen eller familien når jeg besøker dem? Tenkte jeg skulle vente til de kommer hjem fra sykehuset. Men jeg vet ikke om det blir gutt eller jente. Takknemlig for tips! 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Kommer jo an på prisen det da. Babygym, en sånn fin sak som babyen ligger under og leker med (rangler på stativ, speil osv.). 0 Siter
drizzle Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Kommer jo an på prisen det da. Babygym, en sånn fin sak som babyen ligger under og leker med (rangler på stativ, speil osv.). Tenkte det ikke skulle være noen dyr gave, ikke mer enn 200 kroner. Men vil gjerne at det skal være noe babyen kan ha glede eller nytte av. Dette blir den førstefødte, så vet ikke hva foreldrene har kjøpt eller fått fra før. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Tenkte det ikke skulle være noen dyr gave, ikke mer enn 200 kroner. Men vil gjerne at det skal være noe babyen kan ha glede eller nytte av. Dette blir den førstefødte, så vet ikke hva foreldrene har kjøpt eller fått fra før. Den "beste" babygymen er på tilbud på Brio nå til 199 kroner. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Et deilig babyteppe er flott. Finnes i mange varianter og utgaver hos de forskjellige, kid, h&D, princess. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.