Gå til innhold

Men en takk skal Terje ha...

Anbefalte innlegg

Skrevet

«Arafat så på seg selv som en sterk og kraftig arabisk hersker», sa Terje Rød-Larsen, og føyde til: «Jeg spurte Arafat engang om han hadde noen planer om å innføre demokrati i Palestina».

Arafat hadde ledd og sagt: «...men Terje, jeg er jo en stor arabisk hersker, hva skal JEG med demokrati»? Det er vel ingen tvil om at Arafats selvbilde ikke tålte verken kritikk eller nærmere granskning.

NRK har ufortrødent sluset den ene rikssynsren etter den andre inn i studio idag for å mene noe om denne terroristens bortgang. Selv Bondevik forsøkte å selge floskelen om at Arafat sto for et «linjeskifte» da han kom tilbake fra Tunis med fredsprisen i lomma.

Det linjeskiftet har kostet elver av blod, og selv om jeg ikke føler noen glede eller jubeltrang over at denne morderen er borte, så føler jeg en viss tilfredsstillelse over at «fredsprisvinneren» ikke lenger er terroristenes alibi.

Hvis det finnes et snev av vilje til en fredelig løsning blant araberne, så er tiden inne og sjansen tilstede nå. Misbruker de den, så vil de høste som de sår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fint hvis du kan være redelig nok til ikke å legge skylden på palestinerene at Israel bedriver ulovlig okkupasjon og terrorisme mot den palestinske lokalbefolkningen.

At enkelte palestinere synker ned på Israels nivå og angriper sivile er noe alle fordømmer, man selvsagt ingen unnskyldning for at en hel stat skal gjøre det samme.

Du har før måttet innrømme at Israel ikke er noe demokrati, så jeg vet ikke hvorfor du starter med disinformasjonen din igjen.

Skrevet

Det er fint hvis du kan være redelig nok til ikke å legge skylden på palestinerene at Israel bedriver ulovlig okkupasjon og terrorisme mot den palestinske lokalbefolkningen.

At enkelte palestinere synker ned på Israels nivå og angriper sivile er noe alle fordømmer, man selvsagt ingen unnskyldning for at en hel stat skal gjøre det samme.

Du har før måttet innrømme at Israel ikke er noe demokrati, så jeg vet ikke hvorfor du starter med disinformasjonen din igjen.

...å henge på meg meninger og holdninger jeg ikke har, for det er den eneste måten du klarer å finne på noe å slenge drit om.

Hva er forresten dette: «-...man selvsagt ingen unnskyldning for at en hel stat skal gjøre det samme».

Så der har vi mannen som trekker enkeltindividet til ansvar, og som aldri ville finne på å slå en hel stat i hartkorn med det han mener er terrorister. Snubler i dine egne meninger?

Gap opp; jeg legger ikke skylden på «palestinerne», jeg legger skylden på folkeforførere av «führer-typen», som Arafat, Yassin, Rantisi, Abu Mazen, Hanan Ashrawi etc. Jeg bebreider slike som deg for å videreføre den moderne tids største løgn, bedrag og ikke minst selvbedrag; den «palestinske staten» og den «ulovlige okkupasjonen». Du har snart ikke en eneste folkerettseskpert på din side i det spørsmålet, kun denne marxistgjengen i FAFO og PRIO, og en frustrert Butenschön i IMR.

Og når dere nekter jøder å delta i markeringen av selveste Krystallnatten, da har dere vist deres sanne ansikt. Lutheranerne er gjenfødt som ateister med bilde av Stalin under senga.

Eller swastika?

Skrevet

...å henge på meg meninger og holdninger jeg ikke har, for det er den eneste måten du klarer å finne på noe å slenge drit om.

Hva er forresten dette: «-...man selvsagt ingen unnskyldning for at en hel stat skal gjøre det samme».

Så der har vi mannen som trekker enkeltindividet til ansvar, og som aldri ville finne på å slå en hel stat i hartkorn med det han mener er terrorister. Snubler i dine egne meninger?

Gap opp; jeg legger ikke skylden på «palestinerne», jeg legger skylden på folkeforførere av «führer-typen», som Arafat, Yassin, Rantisi, Abu Mazen, Hanan Ashrawi etc. Jeg bebreider slike som deg for å videreføre den moderne tids største løgn, bedrag og ikke minst selvbedrag; den «palestinske staten» og den «ulovlige okkupasjonen». Du har snart ikke en eneste folkerettseskpert på din side i det spørsmålet, kun denne marxistgjengen i FAFO og PRIO, og en frustrert Butenschön i IMR.

Og når dere nekter jøder å delta i markeringen av selveste Krystallnatten, da har dere vist deres sanne ansikt. Lutheranerne er gjenfødt som ateister med bilde av Stalin under senga.

Eller swastika?

Mer gal manns ralling.

*rister på hodet*

Skrevet

Mer gal manns ralling.

*rister på hodet*

Den eneste galskapen er i så fall at jeg henfaller til polemikk med en rabiat jødehater og nasjonalsosialist.

Skrevet

Den eneste galskapen er i så fall at jeg henfaller til polemikk med en rabiat jødehater og nasjonalsosialist.

Du skriver: "Den eneste galskapen er i så fall at jeg henfaller til polemikk med en rabiat jødehater og nasjonalsosialist."

Du snakker altså med deg selv.

Skrevet

Du skriver: "Den eneste galskapen er i så fall at jeg henfaller til polemikk med en rabiat jødehater og nasjonalsosialist."

Du snakker altså med deg selv.

...kanskje jeg skulle begynne med det isteden. For noe fornuftig å få ut av deg er visst plent umulig.

God natt.

Skrevet

"og selv om jeg ikke føler noen glede eller jubeltrang over at denne morderen er borte"

Jeg kunne ha sverget på at det var du som for litt siden skrev og uttrykte din store glede over at han var (mer eller mindre) død, og hvor mye du forbannet han opp og ned i alle helveter og ønsket blod og fordervelse over både ham og alle hans tilhengere.

(puh! lang setning)

".........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...