Gå til innhold

Dobbeltmoral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære lille deg, Sør -- din evt. erfaring fra Syd-Afrika er ikke representativ. Det dreier seg her om en høyst privat opplevelse. Jeg håper du etterhånden makter å skille mellom dine private opplevelser og allmenne fenomener.

Men siden du ikke har noen akademisk utdannelse, er vel viktigheten av d e t vanskelig å forstå?

Jeg ser igjen at du ikke evner å skrive faglig forsvarlige, og for å unngå igjen å sette deg i forlegenhet, skal jeg la det du skrev passere.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• flisa

4

• favn

4

• Grip

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Til ditt eget beste
Skrevet

Jeg ser igjen at du ikke evner å skrive faglig forsvarlige, og for å unngå igjen å sette deg i forlegenhet, skal jeg la det du skrev passere.

Alle andre ser at du ikke har annet å komme med enn ditt vanlige subjektive vås.

:o)

Gjest Til ditt eget beste
Skrevet

Du skriver: "Eller tror du virkelig at rasisme er noe som er et typisk "hvitt" fenomen?"

Hvor har jeg påstått det?

Jeg ser at du fortsetter med mer "God dag, mann -- økseskaft !".

Jeg har IKKE påstått at du har uttalt dette; jeg har spurt deg om du mener det. Når du så reagerer så frenetisk, har det kanskje en naturlig forklaring?

:)

Skrevet

Ta deg en tur til post-koloniserte land i Afrika!

Hvilken land sikter du til?

Skrevet

Hvilken land sikter du til?

Hei bebba,

Bare så du er klar over det: "Til orientering" = "Scholar" = "mislykket" (han med en IQ på 37), og ca 50 andre nick her.

Han er en forvirret sjel som skryter på seg akademisk utdanning, som intet tyder på at han har.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei bebba,

Bare så du er klar over det: "Til orientering" = "Scholar" = "mislykket" (han med en IQ på 37), og ca 50 andre nick her.

Han er en forvirret sjel som skryter på seg akademisk utdanning, som intet tyder på at han har.

Med vennlig hilsen

OK, takk for opplysningene. Lot meg lure

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...