Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Gjest barelurer...!
Skrevet

Noen som vet hvordan det ender til slutt?

Er spes. interessert i hvem Magnus velger.

Håper det blir Anne Kristine.

Videoannonse
Annonse
Gjest tenker jeg~
Skrevet

Magnus? Er det han fra Årnes? Og Anne Kristine, er det hun fra vestlandet?

Han fra Årnes virker litt selvopptatt...

Skrevet

Jeg synes ingen av Magnus sine jenter overbeviser som kjerringemner på en gård. De må kunne ta i et tak, både inne og ute. Men heller AK enn Camilla. Hun er da litt sur?

Den eneste som "passer inn" er Heidi til Hans Ole. Tone virker litt sær.

Inga Berit er så sjarmerende når hun flirer med tunga.

Gjest verdaling
Skrevet

Jeg synes ingen av Magnus sine jenter overbeviser som kjerringemner på en gård. De må kunne ta i et tak, både inne og ute. Men heller AK enn Camilla. Hun er da litt sur?

Hun er verdaling, det er derfor hun er sjarmerende;-)

Skrevet

Hun er verdaling, det er derfor hun er sjarmerende;-)

Ja, hun er både søt og trivelig og sjarmerende. En flott representant både for bygda og bondestanden.

Skrevet

Hehehe, mannen min og jeg venter bare på at Inga Berit skal le. Vi ler oss forderva og synes hun ser så nusselig ut :o)

Skrevet

Hehehe, mannen min og jeg venter bare på at Inga Berit skal le. Vi ler oss forderva og synes hun ser så nusselig ut :o)

Ja, har du lagt merke til hvordan hun flagrer med tunga mellom leppene når hun ler?

Det er så smittende at jeg bare må le med.

Hans Ole har også en veldig smittende latter. Han ler med hele kroppen.

Skrevet

Jeg får ikke til å like henne som lå på badegulvet for å varme seg, og som ikke gad å gå fra benken og bort på trappa til de to andre for å planlegge fest.

Skrevet

Jeg får ikke til å like henne som lå på badegulvet for å varme seg, og som ikke gad å gå fra benken og bort på trappa til de to andre for å planlegge fest.

Hvem av dem var det?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Ja, har du lagt merke til hvordan hun flagrer med tunga mellom leppene når hun ler?

Det er så smittende at jeg bare må le med.

Hans Ole har også en veldig smittende latter. Han ler med hele kroppen.

Synes hansole sin latter er litt kunstig, jeg. Han ler sikkert annerledes når han ikke er nervøs, uten kamera osv..

Skrevet

Ikke jeg heller. Men hun har det ikke greit med seg selv, tydeligvis ( i den situasjonen)

Skrevet

Synes hansole sin latter er litt kunstig, jeg. Han ler sikkert annerledes når han ikke er nervøs, uten kamera osv..

Det er mulig. Men han er en lun og fin type. Med svær skurtresker.

Skrevet

Det er mulig. Men han er en lun og fin type. Med svær skurtresker.

tenner du på skurtreskere?

:o

*lol*

Skrevet

Ikke jeg heller. Men hun har det ikke greit med seg selv, tydeligvis ( i den situasjonen)

Men ikke glem at vi kan bli manipulert av redigeringen. Hvis alle ble framstilt som blide og vel forlikte gjennom hele programmet, blir det ikke godt TV.

Skrevet

tenner du på skurtreskere?

:o

*lol*

Ja, svære redskaper er ikke å forakte.

Skrevet

Men ikke glem at vi kan bli manipulert av redigeringen. Hvis alle ble framstilt som blide og vel forlikte gjennom hele programmet, blir det ikke godt TV.

helt klart. mente bare å si: at selv om hun virket litt 'sær' akkurat da, så var det jo fordi hun hadde det vasnkelig med seg selv.

Noe annet er jo at hun kan være sær eller ikke sær - det aner ikke vi noe om lissom..

Skrevet

Ja, svære redskaper er ikke å forakte.

*LOL*

Skrevet

helt klart. mente bare å si: at selv om hun virket litt 'sær' akkurat da, så var det jo fordi hun hadde det vasnkelig med seg selv.

Noe annet er jo at hun kan være sær eller ikke sær - det aner ikke vi noe om lissom..

Men si hvem du snakker om, ellers knuser jeg både vinflaska og eddikflaska!

Skrevet

Men si hvem du snakker om, ellers knuser jeg både vinflaska og eddikflaska!

jaja, for å roe deg ned: det er hun som la seg ned på gulvet, hun er fra sandes/stavangerkanten ihht dialekten, og det er visst hans-ole han heter, som hun er hos. Se å hell i deg litt vin nå, og slapp av!!

;)

Skrevet

jaja, for å roe deg ned: det er hun som la seg ned på gulvet, hun er fra sandes/stavangerkanten ihht dialekten, og det er visst hans-ole han heter, som hun er hos. Se å hell i deg litt vin nå, og slapp av!!

;)

'tone' er det visst, ihht hva du skrev i annet innlegg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...