Babette Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 jaja, for å roe deg ned: det er hun som la seg ned på gulvet, hun er fra sandes/stavangerkanten ihht dialekten, og det er visst hans-ole han heter, som hun er hos. Se å hell i deg litt vin nå, og slapp av!! Takk. Flink engel! Svaret var som forventet. Jeg synes på vegne av bøndene at det er viktig at de velger en partner som er litt raus og omgjengelig - det er som regel mye tettere bånd til svigermor på en gård enn ellers. Ofte bor hun like ved, og hun var forrige husfrue i samme hus. Det er ikke alle som takler dette like godt. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 det står utenpå dagbladet i dag at han avblåste hele greia, hadde funnet drømmedama....?? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Takk. Flink engel! Svaret var som forventet. Jeg synes på vegne av bøndene at det er viktig at de velger en partner som er litt raus og omgjengelig - det er som regel mye tettere bånd til svigermor på en gård enn ellers. Ofte bor hun like ved, og hun var forrige husfrue i samme hus. Det er ikke alle som takler dette like godt. nei jeg er forbauset over at det ikke er flere gardsfolk blant frierne. De virker helt borte vekk på praktiske ting, noen av dem! Kanskje de bare hadde lyst å komme på tv, og syntes typen/dama var ok 0 Siter
Babette Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 nei jeg er forbauset over at det ikke er flere gardsfolk blant frierne. De virker helt borte vekk på praktiske ting, noen av dem! Kanskje de bare hadde lyst å komme på tv, og syntes typen/dama var ok Det kan absolutt virke slik, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.