Gå til innhold

Stundetlån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når stundentlånet kommer inn på konto? kommer det før helgen eller må vi vente til mandag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du et annet nick for en stund siden?

hæ? nei jeg kom akkurat hjem jeg, hvordan det?

Skrevet

hæ? nei jeg kom akkurat hjem jeg, hvordan det?

Det skal vel utbetales den 14.? Den 14. er søndag, da skal det komme i morgen.

Skrevet

Det skal vel utbetales den 14.? Den 14. er søndag, da skal det komme i morgen.

er du sikker på at det vanligvis utbetales den 14? trodde kanskje det var den 15? men jeg er ikke sikker..

Skrevet

er du sikker på at det vanligvis utbetales den 14? trodde kanskje det var den 15? men jeg er ikke sikker..

Ganske sikker på at det er den 14. som er standarddato, men det er ikke alltid bankene er like mye å stole på.

Skrevet

Nå i det siste har det pleid å komme den 14. ja. Ifjor fikk jeg alltid lånet den 13...

Skrevet

Ganske sikker på at det er den 14. som er standarddato, men det er ikke alltid bankene er like mye å stole på.

Her har jeg gått rundt i over et år og vært sikkert på at det er den 16.....

"..........................."

Gjest skojenta
Skrevet

Her har jeg gått rundt i over et år og vært sikkert på at det er den 16.....

"..........................."

Studentlånet blir utbetalt den 15. i hver måned.. så det kommer på mandag! :-)

Skrevet

hehe alle sier forskjellig, er du 100% sikker? Men er det ikke slik at man ofte får det før helgen hvis det skal komme i løpet av helgen eller på en mandag?

Gjest skojenta
Skrevet

hehe alle sier forskjellig, er du 100% sikker? Men er det ikke slik at man ofte får det før helgen hvis det skal komme i løpet av helgen eller på en mandag?

I og med at den 15. er på en mandag, kommer det ikke før da. Men hvis den 15. faller på en lørdag eller søndag, blir pengene utbetalt fredagen før.

Ja, jeg er bombe sikker!!!

Skrevet

I og med at den 15. er på en mandag, kommer det ikke før da. Men hvis den 15. faller på en lørdag eller søndag, blir pengene utbetalt fredagen før.

Ja, jeg er bombe sikker!!!

ok takker:-)

Skrevet

Mitt lån var iallefall inne på kontoen i dag.

Dagen er 15, men de må jo alltid begynne å betale ut noen dager før den 15. Tror det kommer an på hvilken bank du har som gjør om du får det 12.13.14 eller 15. - men for min del er det som regel inn den 12.

Skrevet

Det kom i går, den 14 :-)

"............................"

Skrevet

Det kom i går, den 14 :-)

"............................"

Var det ikke 12. og lønningsdag i går?

Skrevet

Var det ikke 12. og lønningsdag i går?

Lønningsdag?

".........................."

Skrevet

Lønningsdag?

Datoen stemmer i det minste.

Skrevet

Datoen stemmer i det minste.

Jeg tror det er den 15 normalt, men at det kom i går p.g.a helgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...