Gå til innhold

Billig herrefrisør i Stavanger

Anbefalte innlegg

Reven1365380455
Skrevet

Det er flere år siden jeg har klippet meg hos frisør, har brukt army metoden. Nå har håret mitt blitt litt halvlangt (etter min standard), så jeg tenkte jeg skulle få håret klippet hos en frisør. Jeg er student og vil da følgelig ha det så billig som mulig, hvilke herrefrisør kan isåfall anbefales, med tanke på både pris og kvalitet. Frisøren må holde til i Stavanger området. Hva er egentlig billig?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes 3-4 billige (130-150 kr) frisører rundt Nytorget/Pedersgata i Stavanger.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Noe av det billigste må jo være å melde seg som modell for frisørelevene på Godalen vgs.

Gjest -går forbi hver dag :)
Skrevet

I Kongsgata har de for 150kr for herrer. Den salongen der det står "NYHET, damer fra kr 200" i vinduet.

(Det kan jo tolkes på flere måter...hehe)

De selger halhalkjøtt i andre del av salongen/i nabobutikken

:D :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...