Isabella Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Hvilke nettsteder er greie å bruke om man skal selge en brudekjole og div. barneting.? 0 Siter
Rubia Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 finn...flott og ryddig nettsted for salg. Rimelig og ordentlig 0 Siter
Isabella Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 finn...flott og ryddig nettsted for salg. Rimelig og ordentlig He, he...ja, det var det jeg tenkte, men jeg kjenner ikke til noen :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 He, he...ja, det var det jeg tenkte, men jeg kjenner ikke til noen :-) *Ler* Hun mente www.finn.no ) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 He, he...ja, det var det jeg tenkte, men jeg kjenner ikke til noen :-) Kjenner ikke til noen hva? Finn sa hun jo..... Finn.no.... www.finn.no... Der legger du inn annonse om kjolen, med et pent bilde av deg i den, så en kommende brud blir fristet til å prøve. 0 Siter
Isabella Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 *Ler* Hun mente www.finn.no ) He, he....ok! Takk! :-) 0 Siter
Isabella Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Kjenner ikke til noen hva? Finn sa hun jo..... Finn.no.... www.finn.no... Der legger du inn annonse om kjolen, med et pent bilde av deg i den, så en kommende brud blir fristet til å prøve. Jeg synes så tydelig det stod at jeg skulle finne et flott og ryddig nettsted :-) 0 Siter
nilia Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 dittbryllup.no og kvinneguiden.no er fine sider. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.