Gjest magesmerter Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Hei, Lurer så på hva det er med meg. Har hatt smerter i nedre del av magen i det siste. Kan kjennes ut som det gjør under mensen, litt ømt og tendenser til luftplager. Det ER altså ikke luftplager, men kan kjennes sånn ut..Skikkelig knip. Denne smerten sitter midt i magen - rundt navlen og nedover. Smerten brer seg "bakover" og jeg kjenner det også i ryggen nå... Klarer går oppreist og fungerer jo, men det er fryktelig ubehagelig. Hatt det sånn hele uken nå...Og jeg har ikke spist noe rart. Hva kan dette være? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Du er ikke gravid? Jeg hadde det sånn i begynnelsen av mitt siste svangerskap. 0 Siter
Gjest magesmerter Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Du er ikke gravid? Jeg hadde det sånn i begynnelsen av mitt siste svangerskap. Ikke mulighet for graviditet, nei... Ikke så gøy dette... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Ikke mulighet for graviditet, nei... Ikke så gøy dette... Clamydia? Leste om en her inne som hadde oppdaget det på den måten. Bestill time hos legen i alle fall. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Det er slik jeg pleide å ha i tre-fire dager ved eggløsning. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Kan det stemme tidsmessig med eggløsning? Jeg hadde en gang så store eggløsningssmerter at jeg ble lagt inn til observasjon. Ikke fullstendig uvanlig, visstnok. 0 Siter
Gjest hadde også vondt i magen Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Hadde det også slik, men det gikk over. Tror en influensa er på den måten. Vondt som mageknip? Du lurer på om du må på do (nummer to..) men må ikke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.