Gå til innhold

Smerter i magen

Anbefalte innlegg

Gjest magesmerter
Skrevet

Hei,

Lurer så på hva det er med meg. Har hatt smerter i nedre del av magen i det siste. Kan kjennes ut som det gjør under mensen, litt ømt og tendenser til luftplager. Det ER altså ikke luftplager, men kan kjennes sånn ut..Skikkelig knip.

Denne smerten sitter midt i magen - rundt navlen og nedover. Smerten brer seg "bakover" og jeg kjenner det også i ryggen nå...

Klarer går oppreist og fungerer jo, men det er fryktelig ubehagelig. Hatt det sånn hele uken nå...Og jeg har ikke spist noe rart.

Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke gravid? Jeg hadde det sånn i begynnelsen av mitt siste svangerskap.

Gjest magesmerter
Skrevet

Du er ikke gravid? Jeg hadde det sånn i begynnelsen av mitt siste svangerskap.

Ikke mulighet for graviditet, nei...

Ikke så gøy dette...

Skrevet

Ikke mulighet for graviditet, nei...

Ikke så gøy dette...

Clamydia? Leste om en her inne som hadde oppdaget det på den måten. Bestill time hos legen i alle fall.

Skrevet

Det er slik jeg pleide å ha i tre-fire dager ved eggløsning.

Skrevet

Kan det stemme tidsmessig med eggløsning? Jeg hadde en gang så store eggløsningssmerter at jeg ble lagt inn til observasjon.

Ikke fullstendig uvanlig, visstnok.

Gjest hadde også vondt i magen
Skrevet

Hadde det også slik, men det gikk over. Tror en influensa er på den måten. Vondt som mageknip? Du lurer på om du må på do (nummer to..) men må ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...