Gjest Forstår ikke Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 I går søkte jeg på en flyreise. Den kunne jeg få til 1000 kroner. i dag søkte jeg på samme reise, og nå har den steget til 1500. Hva kommer sånt av? Jeg søkte hos Ryanair. Vil det bare stige fremover nå, da, eller kan det synke igjen? 0 Siter
Reg@l Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Det er nok det at det er begrenset antall billetter til bestemte priser. Er det slutt på de aller billigste hopper du opp til neste trinn osv. Hvem vil fly med Ryanair anyway? 0 Siter
serendipity Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Et begrenet antall seter til hver pris antagelig. Og prisen justeres muligns opp i takt med etterspørselen. 0 Siter
April Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Prisene kan variere fra dag til dag. Og ikke bare oppover, neida. Jeg opplevde det motsatte da jeg skulle bestille flybilletter i sommer, jeg søkte flere dager på rad og fikk nesten alltid forskjellige priser. Det endte opp med billett for 3 personer til 2020 kr i steden for til 3100 kr som var resultatet etter første søk. Alle søkene var selvfølgelig samme flyselskap. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.