Gå til innhold

Hvorfor endrer flyprisene seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Forstår ikke
Skrevet

I går søkte jeg på en flyreise. Den kunne jeg få til 1000 kroner.

i dag søkte jeg på samme reise, og nå har den steget til 1500. Hva kommer sånt av?

Jeg søkte hos Ryanair.

Vil det bare stige fremover nå, da, eller kan det synke igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok det at det er begrenset antall billetter til bestemte priser. Er det slutt på de aller billigste hopper du opp til neste trinn osv.

Hvem vil fly med Ryanair anyway?

Skrevet

Et begrenet antall seter til hver pris antagelig. Og prisen justeres muligns opp i takt med etterspørselen.

Skrevet

Prisene kan variere fra dag til dag. Og ikke bare oppover, neida. Jeg opplevde det motsatte da jeg skulle bestille flybilletter i sommer, jeg søkte flere dager på rad og fikk nesten alltid forskjellige priser. Det endte opp med billett for 3 personer til 2020 kr i steden for til 3100 kr som var resultatet etter første søk. Alle søkene var selvfølgelig samme flyselskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...