Gå til innhold

Usivilisert begravelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du mener det er mer karakteristisk av dem å skyte statsministre, og å drepe sivile utenom begravelsene?

Det er en bra film på tvn nå om ku klux klan og diskriminering. Jeg synes dere skulle se litt på den i steden for å diskutere midtøsten. LOL

Videoannonse
Annonse
  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

21

• Dorthe

5

• IngenLurerDenneGutten

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du mener det er mer karakteristisk av dem å skyte statsministre, og å drepe sivile utenom begravelsene?

Det samme som skjedde i Sverige i 1986 ja, uten at folk der heller omgjorde begravelsen til et helvete.

Skrevet

Igjen fantaserer du vilt. Israelerne ter seg ikke som ville dyr ved bagravelser.

La mannen hvile i fred, han er dau. Se heller litt på tv :o)

Spennende film på tvn.

Skrevet

Det er en bra film på tvn nå om ku klux klan og diskriminering. Jeg synes dere skulle se litt på den i steden for å diskutere midtøsten. LOL

Det er vel ikke så nøye om jeg ser Morsk på TV eller på nettet?

Med vennlig hilsen

Skrevet

La mannen hvile i fred, han er dau. Se heller litt på tv :o)

Spennende film på tvn.

Ja, vi får håpe at han viler i fred, og at det nå kan åpnes for fred i hele regionen.

Men det er merkelig at Sør ikke kan akseptere at andre reagerer på dagens hendelser, selv om det er godt mulig at det i hans slekt er vanlig å ha med hagler i begravelsene, og å rive ned halve kirka.

Skrevet

Det samme som skjedde i Sverige i 1986 ja, uten at folk der heller omgjorde begravelsen til et helvete.

Vi får heller unnskylde din uvitenhet da.

Skrevet

Ja, vi får håpe at han viler i fred, og at det nå kan åpnes for fred i hele regionen.

Men det er merkelig at Sør ikke kan akseptere at andre reagerer på dagens hendelser, selv om det er godt mulig at det i hans slekt er vanlig å ha med hagler i begravelsene, og å rive ned halve kirka.

Hva skulle relevansen være?

Skrevet

Vi får heller unnskylde din uvitenhet da.

Vi får heller unnskyld din uvitenhet som tydligvis tror at man bare MÅ lage kaos fordi om statslederen myrdes, (noe de fleste land faktisk har opplevd opp i gjennom historien).

Ditt forsøk på å lage et billig poeng av at det også har skjedd i Israel er patetisk, og unnskylder selvsagt ikke dagens skjendige skue.

Skrevet

Hva skulle relevansen være?

Har du noen annen forklaring på at du sitter og kverulerer over slik uverdig oppførsel? annet enn at det tydligvis må fremstå som normalt for deg.

Skrevet

Har du noen annen forklaring på at du sitter og kverulerer over slik uverdig oppførsel? annet enn at det tydligvis må fremstå som normalt for deg.

Så du mener at det er genetisk, og at palestinere bare "er slik"?

Pur rasisme, med andre ord.

Skrevet

Vi får heller unnskyld din uvitenhet som tydligvis tror at man bare MÅ lage kaos fordi om statslederen myrdes, (noe de fleste land faktisk har opplevd opp i gjennom historien).

Ditt forsøk på å lage et billig poeng av at det også har skjedd i Israel er patetisk, og unnskylder selvsagt ikke dagens skjendige skue.

1) Arafat ble ikke, etter det vi vet, myrdet.

2) Du har kanskje hørt om at en israeler skjøt en israelsk statsminister for noen år siden?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

He-he, jeg erindrer en gammel film med Peter Fonda:-)

De svidde av hele kjerka etter begravelsen.

Skrevet

Jeg sto over begravelsen i dag. Så jeg så ikke hva som hendte.

Skrevet

Så du mener at det er genetisk, og at palestinere bare "er slik"?

Pur rasisme, med andre ord.

Selvsagt er det ikke genetisk, men kulturellt betinget atferd, som det har vist seg vanskeligere å endre på enn noe annet.

Skrevet

1) Arafat ble ikke, etter det vi vet, myrdet.

2) Du har kanskje hørt om at en israeler skjøt en israelsk statsminister for noen år siden?

Er du for trøtt til å lese hva jeg skriver?

Skrevet

Det er vel ikke så nøye om jeg ser Morsk på TV eller på nettet?

Med vennlig hilsen

Det er ikke helt det samme. Jeg tviler på at morsk er medlem av ku klux klan. Men dere elsker å kverulere med hverandre men noen ganger så blir det slitsomt. Kan dere ikke diskutere noe annet enn rasisme noen ganger.

Skrevet

Selvsagt er det ikke genetisk, men kulturellt betinget atferd, som det har vist seg vanskeligere å endre på enn noe annet.

Da mener du formodentlig at "drap på tusenvis av uskyldige sivile" er israelsk "kulturellt betinget atferd"? Samt drap på egen statminister?

Skrevet

Er du for trøtt til å lese hva jeg skriver?

Nei, er du for trøtt. Det ble ikke laget kaos fordi statslederen ble myrdet, slik du skrev.

Skrevet

Det er ikke helt det samme. Jeg tviler på at morsk er medlem av ku klux klan. Men dere elsker å kverulere med hverandre men noen ganger så blir det slitsomt. Kan dere ikke diskutere noe annet enn rasisme noen ganger.

Joda, men nå er det jo slik at denne tråden som han startet handler om det...

Dog har vi faktisk tatt for oss en rekke emner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...