Dorthe Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Du mener det er mer karakteristisk av dem å skyte statsministre, og å drepe sivile utenom begravelsene? Det er en bra film på tvn nå om ku klux klan og diskriminering. Jeg synes dere skulle se litt på den i steden for å diskutere midtøsten. LOL 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Du mener det er mer karakteristisk av dem å skyte statsministre, og å drepe sivile utenom begravelsene? Det samme som skjedde i Sverige i 1986 ja, uten at folk der heller omgjorde begravelsen til et helvete. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Igjen fantaserer du vilt. Israelerne ter seg ikke som ville dyr ved bagravelser. La mannen hvile i fred, han er dau. Se heller litt på tv ) Spennende film på tvn. 0 Siter
Sør Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Det er en bra film på tvn nå om ku klux klan og diskriminering. Jeg synes dere skulle se litt på den i steden for å diskutere midtøsten. LOL Det er vel ikke så nøye om jeg ser Morsk på TV eller på nettet? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 La mannen hvile i fred, han er dau. Se heller litt på tv ) Spennende film på tvn. Ja, vi får håpe at han viler i fred, og at det nå kan åpnes for fred i hele regionen. Men det er merkelig at Sør ikke kan akseptere at andre reagerer på dagens hendelser, selv om det er godt mulig at det i hans slekt er vanlig å ha med hagler i begravelsene, og å rive ned halve kirka. 0 Siter
Sør Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Det samme som skjedde i Sverige i 1986 ja, uten at folk der heller omgjorde begravelsen til et helvete. Vi får heller unnskylde din uvitenhet da. 0 Siter
Sør Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Ja, vi får håpe at han viler i fred, og at det nå kan åpnes for fred i hele regionen. Men det er merkelig at Sør ikke kan akseptere at andre reagerer på dagens hendelser, selv om det er godt mulig at det i hans slekt er vanlig å ha med hagler i begravelsene, og å rive ned halve kirka. Hva skulle relevansen være? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Vi får heller unnskylde din uvitenhet da. Vi får heller unnskyld din uvitenhet som tydligvis tror at man bare MÅ lage kaos fordi om statslederen myrdes, (noe de fleste land faktisk har opplevd opp i gjennom historien). Ditt forsøk på å lage et billig poeng av at det også har skjedd i Israel er patetisk, og unnskylder selvsagt ikke dagens skjendige skue. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hva skulle relevansen være? Har du noen annen forklaring på at du sitter og kverulerer over slik uverdig oppførsel? annet enn at det tydligvis må fremstå som normalt for deg. 0 Siter
Sør Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Har du noen annen forklaring på at du sitter og kverulerer over slik uverdig oppførsel? annet enn at det tydligvis må fremstå som normalt for deg. Så du mener at det er genetisk, og at palestinere bare "er slik"? Pur rasisme, med andre ord. 0 Siter
Sør Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Vi får heller unnskyld din uvitenhet som tydligvis tror at man bare MÅ lage kaos fordi om statslederen myrdes, (noe de fleste land faktisk har opplevd opp i gjennom historien). Ditt forsøk på å lage et billig poeng av at det også har skjedd i Israel er patetisk, og unnskylder selvsagt ikke dagens skjendige skue. 1) Arafat ble ikke, etter det vi vet, myrdet. 2) Du har kanskje hørt om at en israeler skjøt en israelsk statsminister for noen år siden? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Ja, vi får håpe at han viler i fred, og at det nå kan åpnes for fred i hele regionen. Men det er merkelig at Sør ikke kan akseptere at andre reagerer på dagens hendelser, selv om det er godt mulig at det i hans slekt er vanlig å ha med hagler i begravelsene, og å rive ned halve kirka. He-he, jeg erindrer en gammel film med Peter Fonda:-) De svidde av hele kjerka etter begravelsen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Ja, vi får håpe at han viler i fred, og at det nå kan åpnes for fred i hele regionen. Men det er merkelig at Sør ikke kan akseptere at andre reagerer på dagens hendelser, selv om det er godt mulig at det i hans slekt er vanlig å ha med hagler i begravelsene, og å rive ned halve kirka. Jeg sto over begravelsen i dag. Så jeg så ikke hva som hendte. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Så du mener at det er genetisk, og at palestinere bare "er slik"? Pur rasisme, med andre ord. Selvsagt er det ikke genetisk, men kulturellt betinget atferd, som det har vist seg vanskeligere å endre på enn noe annet. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 1) Arafat ble ikke, etter det vi vet, myrdet. 2) Du har kanskje hørt om at en israeler skjøt en israelsk statsminister for noen år siden? Er du for trøtt til å lese hva jeg skriver? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Det er vel ikke så nøye om jeg ser Morsk på TV eller på nettet? Med vennlig hilsen Det er ikke helt det samme. Jeg tviler på at morsk er medlem av ku klux klan. Men dere elsker å kverulere med hverandre men noen ganger så blir det slitsomt. Kan dere ikke diskutere noe annet enn rasisme noen ganger. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 He-he, jeg erindrer en gammel film med Peter Fonda:-) De svidde av hele kjerka etter begravelsen. Stemmer, det var denne tror jeg: http://www.imdb.com/title/tt0061189/ 0 Siter
Sør Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Selvsagt er det ikke genetisk, men kulturellt betinget atferd, som det har vist seg vanskeligere å endre på enn noe annet. Da mener du formodentlig at "drap på tusenvis av uskyldige sivile" er israelsk "kulturellt betinget atferd"? Samt drap på egen statminister? 0 Siter
Sør Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Er du for trøtt til å lese hva jeg skriver? Nei, er du for trøtt. Det ble ikke laget kaos fordi statslederen ble myrdet, slik du skrev. 0 Siter
Sør Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Det er ikke helt det samme. Jeg tviler på at morsk er medlem av ku klux klan. Men dere elsker å kverulere med hverandre men noen ganger så blir det slitsomt. Kan dere ikke diskutere noe annet enn rasisme noen ganger. Joda, men nå er det jo slik at denne tråden som han startet handler om det... Dog har vi faktisk tatt for oss en rekke emner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.