Gå til innhold

Usivilisert begravelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, men nå er det jo slik at denne tråden som han startet handler om det...

Dog har vi faktisk tatt for oss en rekke emner.

Ja, det er jo faktisk ikke så uvanlig i de trådene dere skriver. LOL, jeg pleier ofte og følge med men jeg orker ikke å bry meg.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

21

• Dorthe

5

• IngenLurerDenneGutten

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da mener du formodentlig at "drap på tusenvis av uskyldige sivile" er israelsk "kulturellt betinget atferd"? Samt drap på egen statminister?

Var det en horde med mennesker som drepte Rabin og Palme?

Skrevet

Nei, er du for trøtt. Det ble ikke laget kaos fordi statslederen ble myrdet, slik du skrev.

Jeg siktet til at Israelerne IKKE oppførte seg slik i begravelsen til sin myrdede statsminister.

Lær deg og holde orden hva du selv skriver, så vil du lettere se hva det svares på.

Skrevet

Var det en horde med mennesker som drepte Rabin og Palme?

Nei, akkurat som det kun var en liten gruppe palestinere som laget kaos under begravelsen.

Derimot er det jo tusenvis av israelere som bedriver ulovlig okkupasjon og terrorisering av sivilbefolkningen - er dette "israels" ifølge deg?

Skrevet

Nei, akkurat som det kun var en liten gruppe palestinere som laget kaos under begravelsen.

Derimot er det jo tusenvis av israelere som bedriver ulovlig okkupasjon og terrorisering av sivilbefolkningen - er dette "israels" ifølge deg?

En "liten" gruppe?

Du kan jo jaggu ikke engang telle!

Skrevet

Joda, men nå er det jo slik at denne tråden som han startet handler om det...

Dog har vi faktisk tatt for oss en rekke emner.

Som alle andre enn deg kan se, handler ikke tråden om rasisme, men om et for det tydligvis ukjent og uinteressant begrep, nemlig folkeskikk og verdighet.

Skrevet

Jeg siktet til at Israelerne IKKE oppførte seg slik i begravelsen til sin myrdede statsminister.

Lær deg og holde orden hva du selv skriver, så vil du lettere se hva det svares på.

Om de hadde gjort det, hva så?

Skrevet

Som alle andre enn deg kan se, handler ikke tråden om rasisme, men om et for det tydligvis ukjent og uinteressant begrep, nemlig folkeskikk og verdighet.

Du får forsøke å lære deg det da.

Skrevet

Om de hadde gjort det, hva så?

Om jorden hadde vært flat, hva så?

Da hadde du forhåpentligvis gått ut over kanten.

Skrevet

Du får forsøke å lære deg det da.

Selvsagt, for du har neppe til hensikt å lære noe som helst.

Skrevet

Ja, der er den. Husker at jeg glemte den i videospilleren. Om mårran satt min 6-årige datter og koste seg med den. Hun husker det enda.

He he. Jeg husker den også..en skikkelig lavbudsjett B-film, med endel "ekte" Hells-Angels folk som statister.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...