Dorthe Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Joda, men nå er det jo slik at denne tråden som han startet handler om det... Dog har vi faktisk tatt for oss en rekke emner. Ja, det er jo faktisk ikke så uvanlig i de trådene dere skriver. LOL, jeg pleier ofte og følge med men jeg orker ikke å bry meg. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Da mener du formodentlig at "drap på tusenvis av uskyldige sivile" er israelsk "kulturellt betinget atferd"? Samt drap på egen statminister? Var det en horde med mennesker som drepte Rabin og Palme? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Nei, er du for trøtt. Det ble ikke laget kaos fordi statslederen ble myrdet, slik du skrev. Jeg siktet til at Israelerne IKKE oppførte seg slik i begravelsen til sin myrdede statsminister. Lær deg og holde orden hva du selv skriver, så vil du lettere se hva det svares på. 0 Siter
Sør Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Var det en horde med mennesker som drepte Rabin og Palme? Nei, akkurat som det kun var en liten gruppe palestinere som laget kaos under begravelsen. Derimot er det jo tusenvis av israelere som bedriver ulovlig okkupasjon og terrorisering av sivilbefolkningen - er dette "israels" ifølge deg? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Nei, akkurat som det kun var en liten gruppe palestinere som laget kaos under begravelsen. Derimot er det jo tusenvis av israelere som bedriver ulovlig okkupasjon og terrorisering av sivilbefolkningen - er dette "israels" ifølge deg? En "liten" gruppe? Du kan jo jaggu ikke engang telle! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Joda, men nå er det jo slik at denne tråden som han startet handler om det... Dog har vi faktisk tatt for oss en rekke emner. Som alle andre enn deg kan se, handler ikke tråden om rasisme, men om et for det tydligvis ukjent og uinteressant begrep, nemlig folkeskikk og verdighet. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Stemmer, det var denne tror jeg: http://www.imdb.com/title/tt0061189/ Ja, der er den. Husker at jeg glemte den i videospilleren. Om mårran satt min 6-årige datter og koste seg med den. Hun husker det enda. 0 Siter
Sør Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Jeg siktet til at Israelerne IKKE oppførte seg slik i begravelsen til sin myrdede statsminister. Lær deg og holde orden hva du selv skriver, så vil du lettere se hva det svares på. Om de hadde gjort det, hva så? 0 Siter
Sør Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Som alle andre enn deg kan se, handler ikke tråden om rasisme, men om et for det tydligvis ukjent og uinteressant begrep, nemlig folkeskikk og verdighet. Du får forsøke å lære deg det da. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Om de hadde gjort det, hva så? Om jorden hadde vært flat, hva så? Da hadde du forhåpentligvis gått ut over kanten. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Du får forsøke å lære deg det da. Selvsagt, for du har neppe til hensikt å lære noe som helst. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Ja, der er den. Husker at jeg glemte den i videospilleren. Om mårran satt min 6-årige datter og koste seg med den. Hun husker det enda. He he. Jeg husker den også..en skikkelig lavbudsjett B-film, med endel "ekte" Hells-Angels folk som statister. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.