Gå til innhold

Tell me I'm crazy...

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking
Skrevet

Hjelp. Har fått en føflekk på magen som klør og med blør når jeg pirker på den. Ække fali vel?

Har angst for å bli syk nå som jeg har blitt mamma...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føflekker som er "merkelige" skal, uten unntak, undersøkes av hudlege.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Føflekker som er "merkelige" skal, uten unntak, undersøkes av hudlege.

nå ble jeg i alle fall crazy....men godt å få svar likevel. Får dra og sjekke det da....

Skrevet

Har hatt det samme for noen år siden.

Er føflekken ved buksekanten? Det var min, klødde og blødde.

Nevnte det for legen og en hudlege fjernet den og sendte den til undersøkelse. Det var ingenting galt. Rett og slett gnaging fra buksekanten som gjorde det slik.

Lykke til.

Skrevet

Du skriver at du har fått en føflekk? Altså ikke en du har hatt hele tiden? I så fall er det jo ikke en fø-flekk. Du bør uansett gå til doktoren, og evt be om henvisning til hudspesialist.

Skrevet

Jeg hadde en sånn over øyet en stund. Den blødde ikke med klødde og så ut som en stor kvise.

Fjernet den for litt over 2 uker siden, og i og med at ikke noen har ringt meg vil jeg tro den var safe.

Gå til legen og kapp!

Skrevet

Jeg har også en føflekk på armen, den har vært der hele livet, men har begynt og klø, og blø i det siste. Krysser fingrene for at vi overlever begge to:)

Skrevet

Jeg har fått fjerna noen føflekker som har klødd (ikke blødd da men..). Mine har vært helt ufarlige. Uansett skal man, for sikkerhets skyld, få sjekket føflekker som klør og/eller blør. Dra til legen. Det er en enkel sak å få fjerna den!

Gjest alive&kicking
Skrevet

Har hatt det samme for noen år siden.

Er føflekken ved buksekanten? Det var min, klødde og blødde.

Nevnte det for legen og en hudlege fjernet den og sendte den til undersøkelse. Det var ingenting galt. Rett og slett gnaging fra buksekanten som gjorde det slik.

Lykke til.

nei min er like under ene brystet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...