Gjest alive&kicking Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Hjelp. Har fått en føflekk på magen som klør og med blør når jeg pirker på den. Ække fali vel? Har angst for å bli syk nå som jeg har blitt mamma... 0 Siter
Sofapus Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Føflekker som er "merkelige" skal, uten unntak, undersøkes av hudlege. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Føflekker som er "merkelige" skal, uten unntak, undersøkes av hudlege. nå ble jeg i alle fall crazy....men godt å få svar likevel. Får dra og sjekke det da.... 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Har hatt det samme for noen år siden. Er føflekken ved buksekanten? Det var min, klødde og blødde. Nevnte det for legen og en hudlege fjernet den og sendte den til undersøkelse. Det var ingenting galt. Rett og slett gnaging fra buksekanten som gjorde det slik. Lykke til. 0 Siter
dolianer Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Du skriver at du har fått en føflekk? Altså ikke en du har hatt hele tiden? I så fall er det jo ikke en fø-flekk. Du bør uansett gå til doktoren, og evt be om henvisning til hudspesialist. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Jeg hadde en sånn over øyet en stund. Den blødde ikke med klødde og så ut som en stor kvise. Fjernet den for litt over 2 uker siden, og i og med at ikke noen har ringt meg vil jeg tro den var safe. Gå til legen og kapp! 0 Siter
Gjest newfool Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Jeg har også en føflekk på armen, den har vært der hele livet, men har begynt og klø, og blø i det siste. Krysser fingrene for at vi overlever begge to:) 0 Siter
Gjest not crazy Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 You're crazy! (det var det du ville høre) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Jeg har fått fjerna noen føflekker som har klødd (ikke blødd da men..). Mine har vært helt ufarlige. Uansett skal man, for sikkerhets skyld, få sjekket føflekker som klør og/eller blør. Dra til legen. Det er en enkel sak å få fjerna den! 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Har hatt det samme for noen år siden. Er føflekken ved buksekanten? Det var min, klødde og blødde. Nevnte det for legen og en hudlege fjernet den og sendte den til undersøkelse. Det var ingenting galt. Rett og slett gnaging fra buksekanten som gjorde det slik. Lykke til. nei min er like under ene brystet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.