ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 ...er i følge Skavland kåret til norges mest sexy mann. Har verden gått fullstendig av hengslene? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Ja hadde nå kåringen heller gått på: hvem har Norges største "dådyr" øyne. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Ja hadde nå kåringen heller gått på: hvem har Norges største "dådyr" øyne. Eller til med norges mest kvinnelige mann. Eller mannlige kvinne. Da kunne han hevdes seg. Men sexy? Ærlig talt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Eller til med norges mest kvinnelige mann. Eller mannlige kvinne. Da kunne han hevdes seg. Men sexy? Ærlig talt. Jeg tror det var Homsepatruljen jeg hørte det på. De var selvsagt henrykte hele gjengen. 0 Siter
Sør Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Siden når representerte Skavland "Verden"? Og hvorfor ser du på SKavland? Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Jeg tror det var Homsepatruljen jeg hørte det på. De var selvsagt henrykte hele gjengen. Åh... De idiotene der så jeg kle opp Mini før en landskamp. Joa, de er nok i stand til å kåre både den ene og den andre til norges mest sexy. Ikke det at jeg har noe i mot Hareide. Han er jo søt og greier. For all del. Men det er ikke akkurat Tom Jones vi snakker om her. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Siden når representerte Skavland "Verden"? Og hvorfor ser du på SKavland? Med vennlig hilsen Det var ikke Skavland som sto bak kåringen helt alene. Jeg ser på Skavland fordi jeg hørte at norges mest sexy mann skulle komme dit i kveld. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Om ikke norges mest sexy mannfolk var der så var i hvert fall norges mest sexy kvinnfolk der. 0 Siter
stromme Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Åh... De idiotene der så jeg kle opp Mini før en landskamp. Joa, de er nok i stand til å kåre både den ene og den andre til norges mest sexy. Ikke det at jeg har noe i mot Hareide. Han er jo søt og greier. For all del. Men det er ikke akkurat Tom Jones vi snakker om her. hehe, mente du nå at tom Jones er sexy????? Hvr gammel er du da? Tom Jones???????????????????????????? Virkelig?? 0 Siter
stromme Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Om ikke norges mest sexy mannfolk var der så var i hvert fall norges mest sexy kvinnfolk der. ? Sissel?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 hehe, mente du nå at tom Jones er sexy????? Hvr gammel er du da? Tom Jones???????????????????????????? Virkelig?? Tom Jones er en babe. Han og Barry Manilow. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 ? Sissel?? Sissel er en babe. Det er noe ubeskrivelig med henne. Noe som ikke er jordisk. Hun er perfekt. Sjarm, utstårling, intelligens - alt, Dessuten blir hun bare bedre med åra. En sånn vil jeg ha! 0 Siter
stromme Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Sissel er en babe. Det er noe ubeskrivelig med henne. Noe som ikke er jordisk. Hun er perfekt. Sjarm, utstårling, intelligens - alt, Dessuten blir hun bare bedre med åra. En sånn vil jeg ha! Enig, hun har blitt penere og penere med årene. 0 Siter
stromme Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Tom Jones er en babe. Han og Barry Manilow. nei, da foretrekker jeg heller å kalle K.A.H sexy....lol 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Ja, verden har nok gått av hengslene. Det er han KrF-fyren vi snakker om, ikke sant? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Enig, hun har blitt penere og penere med årene. Sissel er singel. Jeg er singel. Burde slått til. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Ja, verden har nok gått av hengslene. Det er han KrF-fyren vi snakker om, ikke sant? Det er korrekt! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Definitivt. Svaret er selvfølgelig Nikki Butenschøn. Eller no der omkring. *Sikle* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Definitivt. Svaret er selvfølgelig Nikki Butenschøn. Eller no der omkring. *Sikle* Det vet jeg ikke hvem er. Men hun er en babe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.