Dorthe Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Jeg skulle gjerne hatt en sånn stalker selv. De klager fælt de som har det, men selv hadde jeg syntes det var litt kult. Min egen stalker. Men hvis du forteller adressen din her på dol så kan sikkert endel av oss stille opp og så får du ønske i oppfyllelse. Så lenge vi har tid da selvfølgelig, vi kan ikke holde på slik hver dag. Du e'kke Johnny Depp heller ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Han er vel meir søt enn sexy. Men han bør slutt å knota... Enig i at han er litt søt. I et sånt homoseksuelt perspektiv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Men hvis du forteller adressen din her på dol så kan sikkert endel av oss stille opp og så får du ønske i oppfyllelse. Så lenge vi har tid da selvfølgelig, vi kan ikke holde på slik hver dag. Du e'kke Johnny Depp heller ) Tja, det hadde kanskje vært en ide. Begynner jo å bli litt horny så... Får sove på det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Ja det tenkte jeg faktisk ikke på . Hun har nok faktisk vært på danskebåten maaange ganger. Men det spørs om hun vanker i danserestauranten ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Tja, det hadde kanskje vært en ide. Begynner jo å bli litt horny så... Får sove på det. Uten dame fortida? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Uten dame fortida? Ja, men det er ikke så nøye. Hadde uansett ikke orket kvinnfolk i tillegg til all onaneringa. Må prioritere. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Ja, men det er ikke så nøye. Hadde uansett ikke orket kvinnfolk i tillegg til all onaneringa. Må prioritere. Ho ho ho. Du får tenke på Sissel Kyrkjebø og når du tenker for mye på henne og ikke orker mer så kan du tenke på den fæle dialekten når hun snakker. Skikkelig nedtur ) 0 Siter
gardina1365380627 Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Ho ho ho. Du får tenke på Sissel Kyrkjebø og når du tenker for mye på henne og ikke orker mer så kan du tenke på den fæle dialekten når hun snakker. Skikkelig nedtur ) he-he-he 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Ho ho ho. Du får tenke på Sissel Kyrkjebø og når du tenker for mye på henne og ikke orker mer så kan du tenke på den fæle dialekten når hun snakker. Skikkelig nedtur ) Ja, enig når det gjelder dialekten. Hun tilhører jo et motbydelig folkeslag. Tenk deg hvordan hun hadde vært om hun kom fra siviliserte strøk! For øvrig har jeg gått til innkjøp av Grans, Ringnes og Aas juleøl, så i morgen skal jeg kjøre min egen private juleøltest. Trenger ikke kvinnfolk da. Selvsagt med mindre jeg møter Sissel ute på byen etterpå. Det kunne jo fort blitt stas! 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Ja, enig når det gjelder dialekten. Hun tilhører jo et motbydelig folkeslag. Tenk deg hvordan hun hadde vært om hun kom fra siviliserte strøk! For øvrig har jeg gått til innkjøp av Grans, Ringnes og Aas juleøl, så i morgen skal jeg kjøre min egen private juleøltest. Trenger ikke kvinnfolk da. Selvsagt med mindre jeg møter Sissel ute på byen etterpå. Det kunne jo fort blitt stas! Du får kaste deg innpå noen diskusjoner her i morgen mens du tester. Jeg tror sannelig vi har hatt besøk av mislykket her i dag, hvis jeg ikke tar fullstendig feil. Man kan jo aldri vite Da kunne du sikker ha fått utfoldet deg litt. Du får ta deg en tur på Lipp i morgen da vet du. Er det ikke der alle kjendisene er eller har de skiftet beite? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Ja, enig når det gjelder dialekten. Hun tilhører jo et motbydelig folkeslag. Tenk deg hvordan hun hadde vært om hun kom fra siviliserte strøk! For øvrig har jeg gått til innkjøp av Grans, Ringnes og Aas juleøl, så i morgen skal jeg kjøre min egen private juleøltest. Trenger ikke kvinnfolk da. Selvsagt med mindre jeg møter Sissel ute på byen etterpå. Det kunne jo fort blitt stas! Kan du tenke deg noe verre enn bergensk blandet med litt dansk? Har du foresten hørt hvordan hun håndballdama snakker? Hun som var lesbisk før, men som har fått mann og barn. Husker ikke hva hun heter. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Du får kaste deg innpå noen diskusjoner her i morgen mens du tester. Jeg tror sannelig vi har hatt besøk av mislykket her i dag, hvis jeg ikke tar fullstendig feil. Man kan jo aldri vite Da kunne du sikker ha fått utfoldet deg litt. Du får ta deg en tur på Lipp i morgen da vet du. Er det ikke der alle kjendisene er eller har de skiftet beite? Har sluttet å skrive på dol når jeg drikker. Tjohooo har tatt over den jobben! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Kan du tenke deg noe verre enn bergensk blandet med litt dansk? Har du foresten hørt hvordan hun håndballdama snakker? Hun som var lesbisk før, men som har fått mann og barn. Husker ikke hva hun heter. Mia Hudvin. Hun kastet seg over Terje Håkonsen og ble hetero og millionær. Tja, hun er ikke helt min type. Kari Traa derimot! 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Har sluttet å skrive på dol når jeg drikker. Tjohooo har tatt over den jobben! Så synd. Det kunne blitt riktig underholdende med deg og mislykket inne på seksualforumet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Så synd. Det kunne blitt riktig underholdende med deg og mislykket inne på seksualforumet. Tja. Jeg mener å huske at det var litt artig helt til jeg forsto at fyren ikke kødder - men er gal i virkeligheten. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Du får kaste deg innpå noen diskusjoner her i morgen mens du tester. Jeg tror sannelig vi har hatt besøk av mislykket her i dag, hvis jeg ikke tar fullstendig feil. Man kan jo aldri vite Da kunne du sikker ha fått utfoldet deg litt. Du får ta deg en tur på Lipp i morgen da vet du. Er det ikke der alle kjendisene er eller har de skiftet beite? Er ikke Lipp nedlagt? Syns jeg så det på den serien om Continental her om dagen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Tja. Jeg mener å huske at det var litt artig helt til jeg forsto at fyren ikke kødder - men er gal i virkeligheten. Hehehe..... Han må jo være helt utafor stakkar 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Er ikke Lipp nedlagt? Syns jeg så det på den serien om Continental her om dagen. Vet ikke. Jeg har antipati mot slike steder. Tenk på alle de rare menneskene som går slike steder Jeg liker det litt mer brunt ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Hehehe..... Han må jo være helt utafor stakkar Er nok ikke helt i vater. 0 Siter
Gemini Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Det vet jeg ikke hvem er. Men hun er en babe? Nikki Butenschøn er en han, ikke hun! ;-) En av de medvirkende i programmet Lyst Bolig på TV Norge, interiørarkitekt og møbeldesigner. Et ikke altfor bra bilde her: http://www.tvnorge.no/programmer/lyst/bolig/2004/nyheter/1089247 (Nikki er han bakerste) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.