Gå til innhold

Knut Arild Hareide...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt en sånn stalker selv. De klager fælt de som har det, men selv hadde jeg syntes det var litt kult.

Min egen stalker.

Men hvis du forteller adressen din her på dol så kan sikkert endel av oss stille opp og så får du ønske i oppfyllelse. Så lenge vi har tid da selvfølgelig, vi kan ikke holde på slik hver dag.

Du e'kke Johnny Depp heller :o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

34

• Dorthe

12

• fei1365380229

6

• stromme

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han er vel meir søt enn sexy. Men han bør slutt å knota...

Enig i at han er litt søt. I et sånt homoseksuelt perspektiv.

Skrevet

Men hvis du forteller adressen din her på dol så kan sikkert endel av oss stille opp og så får du ønske i oppfyllelse. Så lenge vi har tid da selvfølgelig, vi kan ikke holde på slik hver dag.

Du e'kke Johnny Depp heller :o)

Tja, det hadde kanskje vært en ide.

Begynner jo å bli litt horny så... Får sove på det. :)

Skrevet

Ja det tenkte jeg faktisk ikke på :).

Hun har nok faktisk vært på danskebåten maaange ganger.

Men det spørs om hun vanker i danserestauranten ;o)

Skrevet

Tja, det hadde kanskje vært en ide.

Begynner jo å bli litt horny så... Får sove på det. :)

Uten dame fortida?

Skrevet

Uten dame fortida?

Ja, men det er ikke så nøye. Hadde uansett ikke orket kvinnfolk i tillegg til all onaneringa.

Må prioritere. :)

Skrevet

Ja, men det er ikke så nøye. Hadde uansett ikke orket kvinnfolk i tillegg til all onaneringa.

Må prioritere. :)

Ho ho ho.

Du får tenke på Sissel Kyrkjebø og når du tenker for mye på henne og ikke orker mer så kan du tenke på den fæle dialekten når hun snakker.

Skikkelig nedtur :o)

gardina1365380627
Skrevet

Ho ho ho.

Du får tenke på Sissel Kyrkjebø og når du tenker for mye på henne og ikke orker mer så kan du tenke på den fæle dialekten når hun snakker.

he-he-he

Skrevet

Ho ho ho.

Ja, enig når det gjelder dialekten. Hun tilhører jo et motbydelig folkeslag.

Tenk deg hvordan hun hadde vært om hun kom fra siviliserte strøk!

For øvrig har jeg gått til innkjøp av Grans, Ringnes og Aas juleøl, så i morgen skal jeg kjøre min egen private juleøltest.

Trenger ikke kvinnfolk da. Selvsagt med mindre jeg møter Sissel ute på byen etterpå. Det kunne jo fort blitt stas! :)

Skrevet

For øvrig har jeg gått til innkjøp av Grans, Ringnes og Aas juleøl, så i morgen skal jeg kjøre min egen private juleøltest.

Trenger ikke kvinnfolk da. Selvsagt med mindre jeg møter Sissel ute på byen etterpå. Det kunne jo fort blitt stas! :)

Du får kaste deg innpå noen diskusjoner her i morgen mens du tester. Jeg tror sannelig vi har hatt besøk av mislykket her i dag, hvis jeg ikke tar fullstendig feil. Man kan jo aldri vite

Da kunne du sikker ha fått utfoldet deg litt.

Du får ta deg en tur på Lipp i morgen da vet du. Er det ikke der alle kjendisene er eller har de skiftet beite?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Kan du tenke deg noe verre enn bergensk blandet med litt dansk?

Har du foresten hørt hvordan hun håndballdama snakker? Hun som var lesbisk før, men som har fått mann og barn. Husker ikke hva hun heter.

Skrevet

Du får kaste deg innpå noen diskusjoner her i morgen mens du tester. Jeg tror sannelig vi har hatt besøk av mislykket her i dag, hvis jeg ikke tar fullstendig feil. Man kan jo aldri vite

Du får ta deg en tur på Lipp i morgen da vet du. Er det ikke der alle kjendisene er eller har de skiftet beite?

Har sluttet å skrive på dol når jeg drikker. Tjohooo har tatt over den jobben! :)

Skrevet

Kan du tenke deg noe verre enn bergensk blandet med litt dansk?

Har du foresten hørt hvordan hun håndballdama snakker? Hun som var lesbisk før, men som har fått mann og barn. Husker ikke hva hun heter.

Mia Hudvin. Hun kastet seg over Terje Håkonsen og ble hetero og millionær.

Tja, hun er ikke helt min type.

Kari Traa derimot! :)

Skrevet

Har sluttet å skrive på dol når jeg drikker. Tjohooo har tatt over den jobben! :)

Så synd.

Det kunne blitt riktig underholdende med deg og mislykket inne på seksualforumet.

Skrevet

Så synd.

Det kunne blitt riktig underholdende med deg og mislykket inne på seksualforumet.

Tja. Jeg mener å huske at det var litt artig helt til jeg forsto at fyren ikke kødder - men er gal i virkeligheten. :)

Skrevet

Er ikke Lipp nedlagt? Syns jeg så det på den serien om Continental her om dagen.

Skrevet

Tja. Jeg mener å huske at det var litt artig helt til jeg forsto at fyren ikke kødder - men er gal i virkeligheten. :)

Hehehe.....

Han må jo være helt utafor stakkar

Skrevet

Er ikke Lipp nedlagt? Syns jeg så det på den serien om Continental her om dagen.

Vet ikke. Jeg har antipati mot slike steder. Tenk på alle de rare menneskene som går slike steder

Jeg liker det litt mer brunt ;o)

Skrevet

Hehehe.....

Han må jo være helt utafor stakkar

Er nok ikke helt i vater.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...