Gå til innhold

Knut Arild Hareide...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt meg med SierDuDet...

Vet du hvor han er, eller må jeg ta til takke med Knut Arild Hareide..?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

34

• Dorthe

12

• fei1365380229

6

• stromme

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt meg med SierDuDet...

Vet du hvor han er, eller må jeg ta til takke med Knut Arild Hareide..?

Det ryktes i Odalen at denne perverse skapningen forsøker å skaffe billetter til sommerens store gjeddefestivitas.

Så vi prøver å stoppe han. Det er ikke det at vi ikke er åpne for nye folk (han er tross alt ikke same eller dverg), men flertallet har stemt for å nekte han adgang.

Men poenget er at jeg sannsynligvis for jobben med å meddele dette utysket av et mannfolk med stor M at han ikke får komme, så jeg kan jo ymte frampå om at du vil ha deg med han.

Når jeg først har muligheten, mener jeg.

Tror nemlig ikke han går av veien for å ha seg litt hvis muligheten byr seg og du ser ut i måneskinn.

Gjest homser og sånt
Skrevet

Kåringen var gjort av homsepatruljen så da er det kanskje ikke så rart?

Skrevet

Kåringen var gjort av homsepatruljen så da er det kanskje ikke så rart?

Hvis deres oppførsel når de kledde opp Mini før en landskamp for noen måneder siden var representativ for disse avskyelighetene som kaller seg selv mannfolk, så er det ikke spesielt rart, nei.

Skrevet

Hvis deres oppførsel når de kledde opp Mini før en landskamp for noen måneder siden var representativ for disse avskyelighetene som kaller seg selv mannfolk, så er det ikke spesielt rart, nei.

Ikke kødd med Homsepatruljen! De er kjempesøte! :o) Kanskje ikke så mandige, men utrolig søte!

Skrevet

Ikke kødd med Homsepatruljen! De er kjempesøte! :o) Kanskje ikke så mandige, men utrolig søte!

Jeg har aldri sett på homsepatruljen, men jeg så dem når de kledde opp mini.

Makan til idioter har jeg ikke sett på tv siden forrige latterlige realitykonsept. Hadde jeg vært homse hadde jeg blitt regelrett støtt av at disse kvinnfolka representerte meg på tv - til og med under en tittel som går direkte på legning.

Greit nok at de driter ut seg selv, men i en tid hvor fordommene mot homofile er i ferd med å viskes mer og mer ut er det nesten ikke til å fatte at en bråte "oh-gid-a-mæææij-altså"-homser blir vist fram på tv i beste sendetid for å fyre opp om utdødde fordommer.

Jeg har feminine venninner som er mer mandige enn de "gutta" der.

Skrevet

Hareide har ikke en sexy celle i kroppen - og jeg er overbevist om at de fleste kvinner er enige med meg i det.

Men kåringen er jo gjort av Homsepatruljen, og da stiller saken seg litt annerledes. Det er vel ikke noen hemmelighet at de foretrekker litt eh.."mykere" karer.

Skrevet

Det ryktes i Odalen at denne perverse skapningen forsøker å skaffe billetter til sommerens store gjeddefestivitas.

Så vi prøver å stoppe han. Det er ikke det at vi ikke er åpne for nye folk (han er tross alt ikke same eller dverg), men flertallet har stemt for å nekte han adgang.

Men poenget er at jeg sannsynligvis for jobben med å meddele dette utysket av et mannfolk med stor M at han ikke får komme, så jeg kan jo ymte frampå om at du vil ha deg med han.

Når jeg først har muligheten, mener jeg.

Tror nemlig ikke han går av veien for å ha seg litt hvis muligheten byr seg og du ser ut i måneskinn.

Jeg ser ut både i måneskinn, og litt til, så han blir nok ikke skuffet..

Da kan jo han og jeg ha oss i en båt full av gjedde..

Skrevet

Jeg ser ut både i måneskinn, og litt til, så han blir nok ikke skuffet..

Da kan jo han og jeg ha oss i en båt full av gjedde..

Har du hatt deg blant gjedder tidligere? Det er ufattelig trivsel.

Hvis ikke SDD vil kan jeg stille opp jeg. Vi er ganske like - sånn bortsett fra at jeg er mer fornuftig. Som du jo ser.

Skrevet

Tenner du ikke på ham?

Om jeg tenner på Hareide?

Ærlig talt. Jeg har dumpet mer maskuline kvinnfolk enn han fordi de er for lite maskuline.

Eller noe sånt. Juleøl er godt og den hang kanskje ikke på greip.

Skrevet

Har du hatt deg blant gjedder tidligere? Det er ufattelig trivsel.

Hvis ikke SDD vil kan jeg stille opp jeg. Vi er ganske like - sånn bortsett fra at jeg er mer fornuftig. Som du jo ser.

Når jeg tenker etter, så dropper jeg både gjedder og SDD, og går for deg i en hotellseng istedet...!

Skrevet

Når jeg tenker etter, så dropper jeg både gjedder og SDD, og går for deg i en hotellseng istedet...!

Det høres ut som en date.

Skrevet

Om jeg tenner på Hareide?

Ærlig talt. Jeg har dumpet mer maskuline kvinnfolk enn han fordi de er for lite maskuline.

Eller noe sånt. Juleøl er godt og den hang kanskje ikke på greip.

Han virker som en trivelig og lite selvhøytidelig kar. Humor har han også. Sånn sett skiller han seg klart ut blant sine partifeller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...