Gjest Alize Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Man må jo ikke være fra Bærum for å sitte barnevakt der Sent opp? Er alltid sent oppe.. Og bodde i Nordland helt til jeg var 19. Det er vel ikke min feil at andre landsdeler kanskje er kjipere på barnevaktbetaling? Jeg hadde i alle fall inntrykk av at "min betaling" var ca samme som det venninnene mine fikk som betaling, så har aldri tenkt over at det kanskje var mye... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Selvfølgelig ikke , men det er nå sånn at de kanskje betaler_litt_mer der. Jeg fikk også cirka samme sum som det Alize nevnte da jeg satt barnevakt for ca 7 år siden, så man trenger ikke sitte barnebakt for folk fra Oslo Vest eller Bærum for å tjene rundt 300-500kr for en kveld. 0 Siter
Gjest en annen mor Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 jeg har trille jente til min 2 åring. hun får kr 25,- pr time på dag tid, litt mer på kvelden. De andre trilljentene her har ikke høyere lønn. Hvor gamle er trillepikene dine da? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Jeg fikk også cirka samme sum som det Alize nevnte da jeg satt barnevakt for ca 7 år siden, så man trenger ikke sitte barnebakt for folk fra Oslo Vest eller Bærum for å tjene rundt 300-500kr for en kveld. Ikke vet jeg Har sittet barnevakt selv en gang for 20 år siden, og har aldri hatt barnevakt til ungene selv. 0 Siter
ihlie Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hvor gamle er trillepikene dine da? Hun som passer 2 åringen min er 14 år. 0 Siter
Gjest saal Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Trenger vel ikke være galt bare fordi det er høye summer det er snakk om i forhold til normalen, og det bor mange folk med mye penger der? Jeg satt barnevakt for ca tre år siden og da fikk jeg 50 kr / timen. Dette var på kvelden og det jeg gjorde var å lage kveldsmat til de (to jenter på 2 og 5 år), legge de også sov de resten av kvelden. Syns ikke det var veldig godt betalt, men greit nok når de sov mesteparten av kvelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.