Gå til innhold

Hva betaler jeg barnevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man må jo ikke være fra Bærum for å sitte barnevakt der :)

Sent opp?

Er alltid sent oppe.. Og bodde i Nordland helt til jeg var 19. Det er vel ikke min feil at andre landsdeler kanskje er kjipere på barnevaktbetaling? :) Jeg hadde i alle fall inntrykk av at "min betaling" var ca samme som det venninnene mine fikk som betaling, så har aldri tenkt over at det kanskje var mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ikke :), men det er nå sånn at de kanskje betaler_litt_mer der.

Jeg fikk også cirka samme sum som det Alize nevnte da jeg satt barnevakt for ca 7 år siden, så man trenger ikke sitte barnebakt for folk fra Oslo Vest eller Bærum for å tjene rundt 300-500kr for en kveld.

Gjest en annen mor
Skrevet

jeg har trille jente til min 2 åring. hun får kr 25,- pr time på dag tid, litt mer på kvelden. De andre trilljentene her har ikke høyere lønn.

Hvor gamle er trillepikene dine da?

Skrevet

Jeg fikk også cirka samme sum som det Alize nevnte da jeg satt barnevakt for ca 7 år siden, så man trenger ikke sitte barnebakt for folk fra Oslo Vest eller Bærum for å tjene rundt 300-500kr for en kveld.

Ikke vet jeg :) Har sittet barnevakt selv en gang for 20 år siden, og har aldri hatt barnevakt til ungene selv.

Skrevet

Hvor gamle er trillepikene dine da?

Hun som passer 2 åringen min er 14 år.

Skrevet

Trenger vel ikke være galt bare fordi det er høye summer det er snakk om i forhold til normalen, og det bor mange folk med mye penger der?

Jeg satt barnevakt for ca tre år siden og da fikk jeg 50 kr / timen. Dette var på kvelden og det jeg gjorde var å lage kveldsmat til de (to jenter på 2 og 5 år), legge de også sov de resten av kvelden. Syns ikke det var veldig godt betalt, men greit nok når de sov mesteparten av kvelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...