Gjest Må vite, bare må vite Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Som vanlig henger man seg opp i små ting og klarer ikke å komme videre i livet. Jeg så på Beat for Beat i kveld og han nesten hårløse fyren sang en amerikansk sang som jeg ikke synes gikk raskt nok... Min mann sa det var Chicago men jeg er nesten 100% sikker på at det ikke var det. Nå klarer jeg ikke en gang å nynne sangen for meg selv - noen som så dette og kan hjelpe - med tittel - jeg har prøvd Nett tv - men orker ikke å se hele dritten en gang til med dårlig tilkopling som hopper av og begynner på nytt. Noen? Før jeg tørner? 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Jeg fikk bare med meg Danny Boy og Phil Collins idag jeg. 0 Siter
Gjest Må vite, bare må vite Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Jeg fikk bare med meg Danny Boy og Phil Collins idag jeg. Fillern å a. Det var mer - for jeg ble jo irritert - så jeg kan ikke ha innbilt meg at han sang den?? 0 Siter
ariadne Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Fillern å a. Det var mer - for jeg ble jo irritert - så jeg kan ikke ha innbilt meg at han sang den?? Hansang en av Eagles også, trur eg. 0 Siter
G-bo Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 om du går inn på nrk.no kan du jo se programmet en gang til, kanskje det hjelper:-) 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Se reprisen lørdag kveld? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.