Gå til innhold

Blir gal - sang i Beat for Beat...

Anbefalte innlegg

Gjest Må vite, bare må vite
Skrevet

Som vanlig henger man seg opp i små ting og klarer ikke å komme videre i livet.

Jeg så på Beat for Beat i kveld og han nesten hårløse fyren sang en amerikansk sang som jeg ikke synes gikk raskt nok... Min mann sa det var Chicago men jeg er nesten 100% sikker på at det ikke var det. Nå klarer jeg ikke en gang å nynne sangen for meg selv - noen som så dette og kan hjelpe - med tittel - jeg har prøvd Nett tv - men orker ikke å se hele dritten en gang til med dårlig tilkopling som hopper av og begynner på nytt.

Noen? Før jeg tørner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk bare med meg Danny Boy og Phil Collins idag jeg.

Gjest Må vite, bare må vite
Skrevet

Jeg fikk bare med meg Danny Boy og Phil Collins idag jeg.

Fillern å a. Det var mer - for jeg ble jo irritert - så jeg kan ikke ha innbilt meg at han sang den??

Skrevet

Fillern å a. Det var mer - for jeg ble jo irritert - så jeg kan ikke ha innbilt meg at han sang den??

Hansang en av Eagles også, trur eg.

Skrevet

om du går inn på nrk.no kan du jo se programmet en gang til, kanskje det hjelper:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...