Gjest nba Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Ja, jeg er jomfru, er det vanskelig å akseptere? Du har problemer med det? Hvorfor det? Det er du som har et problem som ikke kan akseptere dette, ikke mitt. Jeg tør være meg selv og hvorfor juge om dette. Gutter skal ikke være jomfru når de er 24 sier du? Hvem sier det spør jeg. Jenter vil ha erfarne gutter. Ikke faen om jeg vil bli en slik en. Går ikke og knuller hvem som helst jeg nemlig. Det er ikke normalt? Hvorfor er det ikke det, alle er ikke den fødte elsker. Hvorfor skal alle være det? Jeg går mine egne veier og gjør det som passer meg best, aksepterer du ikke det? Du klarer ikke å se for deg dette? Ditt problem! 0 Siter
Gjest Sstufd Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Det er jo tydelig at det også er ditt problem. Jeg blir skeptisk om jeg møter ei jente på min alder som er jomfruelig. Er hun 19-20 er det helt genialt. Gutter vil være den første, jenter vil huske den første. Skal man vente på de perfekte rammer for en debutt tror jeg fort en aldri får debuttert 0 Siter
Gjest ikke bry deg om d andre sier.. Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Du er da heldig.. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 So what? :-) Vær så mye jomfru du vil. Jeg synes selfølgelig det er litt rart a noen velger det, men det er jo din sak. Imidlertid så trenger man ikke ha sex med hvem som helst selv om man ikke er jomfru, som du antyder. ".........................." 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Det er jo tydelig at det også er ditt problem. Jeg blir skeptisk om jeg møter ei jente på min alder som er jomfruelig. Er hun 19-20 er det helt genialt. Gutter vil være den første, jenter vil huske den første. Skal man vente på de perfekte rammer for en debutt tror jeg fort en aldri får debuttert Sant, det. Jeg må smile litt av de som "venter på DEN rette". Akk ja - kanskje de før eller siden skjønner at det ikke finnes noen "DEN rette" :-) "............................" 0 Siter
Babette Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Sant, det. Jeg må smile litt av de som "venter på DEN rette". Akk ja - kanskje de før eller siden skjønner at det ikke finnes noen "DEN rette" :-) "............................" Det kan lett bli som å vente på Godot, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.