Gå til innhold

Bursdagsgave til kjæresten - hater det!

Anbefalte innlegg

Gjest Tommyball
Skrevet

Så er det den tiden på året igjen. Selv om det er ny kjæreste er problemet det samme - hva skal en finne på. Jeg har lyst å være orginal/kreativ og unngå de typiske klisjeene-

Noen gode forslag?

- Sexy undertøy og klær utgår (blir like galt om jeg kjøper for stort eller for lite).

- Smykker utgår. Hun liker perler, men er veldig kresen også på dem. Har utrolig mye.

- Reise utgår, hun jobber for mye.

- Konsert/Teater etc. utgår - vi har vært mye på slikt den siste tiden.

- Sjokolade og godterier utgår, hun er på slankeren.

- Alkohol utgår, hun drikker ikke.

- Musikk utgår, hun kjøper selv 4-5 cder i uka og jeg har ikke oversikt over hva hun har eller ikke.

Blomster og et romantisk kort gir jeg i tillegg til en gave - så det er selve gaven som er problemet.

Det er mulig jeg kjøper henne en barnebok. Problemet er at jeg ikke husker tittelen på den heller. Handler om en "kanin" og om "så glad jeg er i deg". Noen som kan tittelen?

Vi er midt i tjueårene og har bare vært sammen i ca. 3 måneder. Vi har forskjellige interesser, der hun helst går på cafe med venner etc.

HJELP?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Gjett hvor glad jeg er i deg" skrevet av Sam McBratney.

Hun høres ut til å være gruelig bortskjemt spør du meg! Og hvem er det som virkelig kjøper 5-6 cd'er hver uke??? Jeg kjøper max et par i året jeg.

Gjest Tommyball
Skrevet

Hun høres ut til å være gruelig bortskjemt spør du meg! Og hvem er det som virkelig kjøper 5-6 cd'er hver uke??? Jeg kjøper max et par i året jeg.

Hun er bortskjemt, det er en del av problemet. Lett å kjøpe noe til de som ikke har så mye.

Gjest Tommyball
Skrevet

Takk foresten - den boka er da litt søt?

Gjest Tommyball
Skrevet

En deilig time med aromaterapi eller klassisk massasje?

Jeg nevnte SPA for henne såvidt, men med negativ respons. Har jo tappert forsøkt å ta hint og finne ut hva hun trenger - men fortsatt forjeves.

Skrevet

Kvitt deg med kjæresten, om hun er slik du beskriver får du det bedre alene!

Kjøper man gaver til voksne som har alt de trenger, og har råd til å kjøpe det de har lyst på er det tilstrekkelig med en liten symbolsk oppmerksomhet.

Om det er pes å kjøpe gave, og man bekymrer seg for om mottakeren blir fornøyd selv om man har gjort sitt beste og lagt omtanke i gaven, ja da er det på tide å vurdere hysteriet ang. materielle ting.

Skrevet

Hun er bortskjemt, det er en del av problemet. Lett å kjøpe noe til de som ikke har så mye.

Hun er ikke bare bortskjemt, hun er alt for storforlangende!

Skrevet

Sats på et gavekort med hudpleie, manikyr og pedikyr. Det må hun da sette pris på?

Skrevet

Hva med et skjerf/sjal til vinteren? Veske? En pakke med: håndkle/badekuler/badeskum/lotion/såper/stearinlys osv.? Skriv hva det ble til...

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Takk foresten - den boka er da litt søt?

Den boka er kjempesøt den. Da det ble slutt med samboeren min for noen år siden fikk jeg "Den lille klemmeboken" av ham da jeg flyttet. En søt liten bok om forskjellige måter å klemme, koselig liten bok jeg ble veldig glad for.

Gjest det gjorde jeg
Skrevet

Kjøp et par klassiske svarte skinnhansker av god kvalitet. Det blir de fleste damer glade for.

Skrevet

Kjøp et par klassiske svarte skinnhansker av god kvalitet. Det blir de fleste damer glade for.

Hansker er sikkert ikke fint/bra nok for denne damen...

Gjest det gjorde jeg
Skrevet

Hansker er sikkert ikke fint/bra nok for denne damen...

ja når jeg leser en gang til så er det ikke umulig at du har rett. Men jeg holder fast på at det er en gave de fleste damer ville blitt glad for. :-)

Skrevet

ja når jeg leser en gang til så er det ikke umulig at du har rett. Men jeg holder fast på at det er en gave de fleste damer ville blitt glad for. :-)

Ikke uenig i det. Og ikke kjenner jeg denne særs kresne og lite takknemlige damen. Så kanskje nettopp hansker kunne være det som faller i smak... Bare det er fint nok skinn og de er lekre nok... hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...