IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 "Sling Blade" med Billy Bob Thornton går på svensk TV4 i kveld kl. 22:40. Helt merkelig og fabelaktig film. 0 Siter
Champagne Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Han er snasen, men er filmen fin? Liker ikke rare filmer.. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Han er snasen, men er filmen fin? Liker ikke rare filmer.. "er filmen fin?" Jeg anbefalte den jo;) 0 Siter
tonie Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 "er filmen fin?" Jeg anbefalte den jo;) Den blir muligens litt vel rar for Champagne? Den er litt rar. Men fin. Rarfin:-) 0 Siter
Champagne Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 "er filmen fin?" Jeg anbefalte den jo;) Ja, det var teit formulert av meg.. Men det er bare det at filmer som går for å være Oscarmateriale, synes jeg bare er kjedelige. Eks. Mystic river, Copland, Monster. Jeg liker kostymedramaer og skikkelige James Bond filmer (fra den gangen jentene holdt seg til å være pene, og ikke dreiv med kickboxing og gud vet hva) Også liker jeg Minority report, Mission impossible og sånne typer film. Matrix skjønte jeg ingenting av.. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Ja, det var teit formulert av meg.. Men det er bare det at filmer som går for å være Oscarmateriale, synes jeg bare er kjedelige. Eks. Mystic river, Copland, Monster. Jeg liker kostymedramaer og skikkelige James Bond filmer (fra den gangen jentene holdt seg til å være pene, og ikke dreiv med kickboxing og gud vet hva) Også liker jeg Minority report, Mission impossible og sånne typer film. Matrix skjønte jeg ingenting av.. "Matrix skjønte jeg ingenting av" Enig, har sett den første, og det klarer seg lenge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.