Gå til innhold

Solidaritet på palestina-vis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke påstander om korrupsjon, men om KORRUPSJONEN og tyveriene fra folket.

Og du må gjerne slutte å flytte fokus over på noe som tråden ikke handler om.Jeg er ikke interresert i å diskutere hverken hva som er best av Pampers og Libero bleier eller andre tema som ikke angår emnet.

Påstander om korrupsjon inntil han er dømt for det.

Videre, du trenger ikke mer enn å kikke på TV for å se solide bevis for Israels drap på sivile i områdene som de på toppen av det hele okkuperer ulovlig.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• Grip

2

• Mr Kahn

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Påstander om korrupsjon inntil han er dømt for det.

Videre, du trenger ikke mer enn å kikke på TV for å se solide bevis for Israels drap på sivile i områdene som de på toppen av det hele okkuperer ulovlig.

Hitler ble heller aldri dømt. Uskyldig han også?

Skrevet

Denne tråden handler om korrupsjonen, svindelen og tyveriene utført av en statsleder, hans hustru og øvrige lederskap, og ikke om andre ting i samme område, eller for dden saks skyld bunadssøm fra Telemark.

Det er påfallende hvor mye du vil at vi skal tro du "bryr deg" om palestinerene blir svindlet, men håper vi skal "glemme" at de samme palestinerene daglig blir utslettet av israelske styrker.

Skrevet

Hitler ble heller aldri dømt. Uskyldig han også?

Ja, du mener vel at Hitler var uksyldig, ettersom du formodentlig også fornekter holocaust?

Hvordan var det nå? Fornekter du holocaust, eller er Hitler skyldig?

Skrevet

Det er påfallende hvor mye du vil at vi skal tro du "bryr deg" om palestinerene blir svindlet, men håper vi skal "glemme" at de samme palestinerene daglig blir utslettet av israelske styrker.

Det er påfallende hvor LITE du bryr deg om at de du kaller venner blir rundstjålet.

Er du en like dårlig venn IRL?

Skrevet

Ja, du mener vel at Hitler var uksyldig, ettersom du formodentlig også fornekter holocaust?

Hvordan var det nå? Fornekter du holocaust, eller er Hitler skyldig?

Det er du og ikke jeg som sier at Arafat er uskyldig, fordi han aldri ble stilt for noen rett? (og hvem skulle vel gjort det)

Er dette et privilegium som er forbeholdt ham, eller gjelder det også Hitler, Stalin og Pol-Pot?

Kan du svare med annet en pisspreik?

Skrevet

Det er du og ikke jeg som sier at Arafat er uskyldig, fordi han aldri ble stilt for noen rett? (og hvem skulle vel gjort det)

Er dette et privilegium som er forbeholdt ham, eller gjelder det også Hitler, Stalin og Pol-Pot?

Kan du svare med annet en pisspreik?

Å sammenligne Arafats evt. underslag med holocaust hvor 6 millioner jøder ble massakrert sier jo sitt om deg.

Skrevet

Det er påfallende hvor LITE du bryr deg om at de du kaller venner blir rundstjålet.

Er du en like dårlig venn IRL?

Når mine uskyldige venner blir myrdet og evt. stålet penger fra, så ville enhver venn konsentrert seg om drapene.

Så enkelt er det.

Skrevet

Å sammenligne Arafats evt. underslag med holocaust hvor 6 millioner jøder ble massakrert sier jo sitt om deg.

Jeg sammenligner ikke forbrytelsene, men dine vanvittigheter om at det kreves rettsak for å kunne fastslå skyld.

I så måte er Pol-Pot uskyldig også. Kanskje ikke rart du mener det, med tanke på at du flyr rundt med hans tidligere og nåværende venner på selveste krystallnatten.

Skrevet

Når mine uskyldige venner blir myrdet og evt. stålet penger fra, så ville enhver venn konsentrert seg om drapene.

Så enkelt er det.

Og latt dine andre venner rundstjele likene, og fortsatt kallt dem venner etterpå.

Du er usmakelig.

Skrevet

Jeg sammenligner ikke forbrytelsene, men dine vanvittigheter om at det kreves rettsak for å kunne fastslå skyld.

I så måte er Pol-Pot uskyldig også. Kanskje ikke rart du mener det, med tanke på at du flyr rundt med hans tidligere og nåværende venner på selveste krystallnatten.

Jo, du stiller spørsmål ved om Hitler er skyldig. Holocaust beviser han er skyldig, ergo betviler du holocaust.

Skrevet

Jo, du stiller spørsmål ved om Hitler er skyldig. Holocaust beviser han er skyldig, ergo betviler du holocaust.

Jeg stiller ikke spørsmål om hverken Hitler eller Arafat er skyldige.

Det gjør derimot du,som krever rettsak.

Skrevet

Og latt dine andre venner rundstjele likene, og fortsatt kallt dem venner etterpå.

Du er usmakelig.

Nei, en venn ville forsøke å forhindre mordene.

Pengene kommer i annen rekke.

Skrevet

Nei, en venn ville forsøke å forhindre mordene.

Pengene kommer i annen rekke.

Skremmende og se ditt nære vennskap med likplyndrere.

Skrevet

Jeg stiller ikke spørsmål om hverken Hitler eller Arafat er skyldige.

Det gjør derimot du,som krever rettsak.

Nei, jeg påpeker at Arafat ikke er dømt.

Du blander åpenbart at Holocaust ikke fant sted, siden du tilsynelatende påstår at Hitler er uskyldig.

Skrevet

Skremmende og se ditt nære vennskap med likplyndrere.

Skremmende å se ditt nære vennskap med morderene som gjorde at sivile kvinner, menn og barn ble lik.

Skrevet

Nei, jeg påpeker at Arafat ikke er dømt.

Du blander åpenbart at Holocaust ikke fant sted, siden du tilsynelatende påstår at Hitler er uskyldig.

Jeg spurte deg på grunnlag av dine egne uttalelser om Hitler er uskyldig fordi han som Arafat rakk og dø før saken kom opp for en rett.

Du demonstrerer nok engang din ringakt for rettsaten, ved å kreve andre vilkår for folk du liker enn for de du ikke liker.

Selv er jeg naturligvis overbevist om begges skyld.

Du har fortsatt ikke svart på om du tror Pol-Pot er uskyldig også, slik en god del av dine venner i demonstrasjonstoget på tirsag fortsatt mener.

Skrevet

Skremmende å se ditt nære vennskap med morderene som gjorde at sivile kvinner, menn og barn ble lik.

Jeg går hverken god for mord eller likplyndring, mens du nå utrykkelig har godtatt det siste.

Skrevet

Jeg spurte deg på grunnlag av dine egne uttalelser om Hitler er uskyldig fordi han som Arafat rakk og dø før saken kom opp for en rett.

Du demonstrerer nok engang din ringakt for rettsaten, ved å kreve andre vilkår for folk du liker enn for de du ikke liker.

Selv er jeg naturligvis overbevist om begges skyld.

Du har fortsatt ikke svart på om du tror Pol-Pot er uskyldig også, slik en god del av dine venner i demonstrasjonstoget på tirsag fortsatt mener.

Fornekter du dødsmarkene i Kambodsja også?

Siden du betviler Pol Pots skyld?

Skrevet

Jeg går hverken god for mord eller likplyndring, mens du nå utrykkelig har godtatt det siste.

Jo, du forsøker aktivt å fjerne fokus fra Israels myderier av uskyldige sivile, ved å flytte fokus over på hva noen påstår at Arafat (som er død) skal ha gjort.

Du flytter fokus for at Israel skal få drepe i fred!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...