Gjest ansatt 1 Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Skrev her tidligere at jeg ikke har fått lønn for en 14-dagers periode i oktober (er vikar på tilkaling). På jobben sier de at jeg må vise at jeg har jobbet,men alle "spor" er borte. kan jeg kreve at de kikker på alle andre ansattes relevante papirer og finner ut når de ikke har besatt vakter,og dermed finne ut når jeg har vært på jobb? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Du kan selvfølgelig -spørre- dem om å gjøre det. Men kreve det? Nope. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Hvis jeg ikke husker mye feil, så var ikke du selv en gang sikker på at du hadde jobbet denne perioden? Tror det beste du kan gjøre, er å lære av feilen din og heretter føre nøyaktige lister over når du jobber. Men for å svare på spørsmålet ditt: Nei, du kan ikke kreve noe som helst. Men spørre, det har du lov til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.