Gå til innhold

gjøre noe hyggelig for ham - men hva?

Anbefalte innlegg

Gjest martamor
Skrevet

Jeg er ei tjueen år gammel jente som dater en på tjuesyv. Det har vi gjort i noen måneder nå. Saken er at det virker som hele greia har stoppet litt opp, vi oppfører oss som kjærester, men vi blir det ikke.

Jeg har lyst til å gjøre noe hyggelig for ham til uken. Han er allsidig og positiv til det meste. Jeg er veldig dårlig til å lage mat, så det er et dårlig forslag. Men er det noe hyggelig et par som oss i Oslo kan finne på en kveld? Kino har vi allerede gjort. Vil gjerne ta ham med på noe romantisk og finne ut av om forholdet vårt leder til noe mer, da jeg er veldig glad i ham.

Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er av den sporty typen så kanskje du kan ta han med på bowling?

Skrevet

Kunne tatt ham med på klatring, men det er jo ikke noe kvelds-aktivitet da:)

Skrevet

Hei!

Om du bor i en by, vil jeg foreslå at du tar ham med på en kunstutstilling. Det vil han helt sikkert bli veldig glad for. Alternativt vil en tur i skog og mark også være bra -- naturen er så vakker på denne tiden å året.

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Om du bor i en by, vil jeg foreslå at du tar ham med på en kunstutstilling. Det vil han helt sikkert bli veldig glad for. Alternativt vil en tur i skog og mark også være bra -- naturen er så vakker på denne tiden å året.

Lykke til!

Jeg har ikke oversikt over hva som diskuteres, men det er alltid morsomt å se igjen scholar/triste med sine fem hovedfag, og mange alias.

Skrevet

Jeg har ikke oversikt over hva som diskuteres, men det er alltid morsomt å se igjen scholar/triste med sine fem hovedfag, og mange alias.

Grip -- du virker svært forvirret. Jeg har ikke mer enn to hovedfag og én Ph.D.

Men for deg som knapt har folkeskolen, er det muligvis vanskelig å telle til mer enn to... Så har du vel ikke behov for mer på den institusjonen du befinner deg ved.

:)

Skrevet

Men for deg som knapt har folkeskolen, er det muligvis vanskelig å telle til mer enn to... Så har du vel ikke behov for mer på den institusjonen du befinner deg ved.

Ja, det kan gå litt i surr med alle hovedfagene og ph.D.'ene. Det må innrømmes.

Jeg husker ikke i farten hvilke tre fagområder du var spesielt bevandret i, men det er alltid hyggelig når fagfolk beærer forumet med sitt nærvær.

Skrevet

Du skriver: "Jeg har ikke mer enn to hovedfag og én Ph.D."

Ikke verst for en person som påstod han hadde en IQ på 37!

Skrevet

Du skriver: "Jeg har ikke mer enn to hovedfag og én Ph.D."

Ikke verst for en person som påstod han hadde en IQ på 37!

Sør,

denne type løgn fra deg er det ingen som biter på. Det eneste du oppnår, er å fremstå som ynkelig og sårbar.

Vennlig hilsen

Skrevet

Sør,

denne type løgn fra deg er det ingen som biter på. Det eneste du oppnår, er å fremstå som ynkelig og sårbar.

Vennlig hilsen

*gjesp*

Det var morsomt én gang. Kanskje 2.

Skrevet

*gjesp*

Det var morsomt én gang. Kanskje 2.

Jeg minner om at det er du, ikke jeg, som hele tiden kommer med usaklige ad hominem-"angrep". Om du etterhvert innser at slike angrep ikke er morsome, er det veldig fint!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...