Gå til innhold

han ser på andre jenter..

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen usikre meg
Skrevet

Jeg dater en mann som er et par år eldre enn meg (er selv 22). Det har vi gjort lenge. Vi vurderer om det kanskje skal bli noe seriøst av det, men jeg tviler på følelsene hans for meg.

Når vi går ute sammen ser han på alle andre jenter enn meg. jeg er ikke den sjalu typen, men jeg reagerer når han faktisk ser mer på pene jenter som går forbi enn meg. Jeg er selv normalt pen, men har endel komplekser og blir fort usikker på mitt eget utseende. Enkelte ganger snur han seg etter dem når han tror jeg ikke ser det.

Når jeg har følelser for en person kan jeg gjerne titte på andre gutter hvis de ser bra ut, men ikke ALLE som går forbi. Da har jeg nemlig lyst til å se den personen jeg er glad i istedet.

Ellers gir han meg sjelden komplimenter, men sier at han liker meg kjempegodt, og han er veldig kjærlig når vi er sammen hjemme.

Hvordan skal jeg tolke dette? Det er ikke særlig gøy å gå sammen med noen ute som bare ser på andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil råde deg til å bli mindre overfladisk og heller se etter de "indre kvaliteter" du sier du er interessert i -- så som det ikke å se på andre enn deg.

Kanskje du skal gå etter personligheten neste gang?

Lykke til!

Skrevet

Jeg vil råde deg til å bli mindre overfladisk og heller se etter de "indre kvaliteter" du sier du er interessert i -- så som det ikke å se på andre enn deg.

Lykke til!

Oppsøk fastlegen din snarest

Gjest Til ditt eget beste
Skrevet

Sør: Ta kontakt med vakthavende lege ved din institusjon snarest!

Skrevet

Hei,

Ikke bry deg om "Scholar" (som ikke har noen relevant akademisk utdannelse, på tross av hva han utgir seg som) eller "Til Ditt Eget Beste" skriver. Det er bare trollet "mislykket" som herjer.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sør -- du er med dine usaklige utbrudd som vanlig et patetisk skue.

:)

Skrevet

Hei,

Ikke bry deg om "Scholar" (som ikke har noen relevant akademisk utdannelse, på tross av hva han utgir seg som) eller "Til Ditt Eget Beste" skriver. Det er bare trollet "mislykket" som herjer.

Med vennlig hilsen

Sør,

jeg hadde et visst håp om at du i mellomtiden hadde fått hjelp mot ditt usaklige personfokus. Men kanskje du er hinsides all mulig hjelp?

Hvorfor klarer du aldri å holde deg til SAK. hvorfor må du alltid komme med helt ubegrunnede ad hominem-argumenter?

Jeg går ut fra at din hensikt ikke er å demonstrere at du som vanlig ikke har noen rasjonelle argumenter å komme med.

Vennlig hilsen

Skrevet

Gå inn i deg selv og tenk godt etter. Hva er det som skaper denne uroen? Det er ikke noe galt i å titte på andre, men hvorfor føler du det slik. Kan du snakke med han om dette?

Skrevet

Sør: Ta kontakt med vakthavende lege ved din institusjon snarest!

Det er ikke lov å bruke forskjellig nick i samme tråd.

Gjest ta det opp
Skrevet

Jeg syns han oppfører seg respektløst overfor deg, og syns du skal ta det opp hamn. Hvis han kommer med sånt svada som at "alle menn ser på damer" eller sånt, syns jeg du skal sette hardt mot hardt. Enten får han se å legge fra seg den umodne væremåten og vise deg mer respekt, eller så vil du finne deg en annen og mer omsorsfull mann. Det finnes nok av dem, heldigvis.

Gjest Til ditt eget beste
Skrevet

Det er ikke lov å bruke forskjellig nick i samme tråd.

J e g bruker ikke flere nick i samme tråd. Men jeg er ikke alene om å administrere denne "kontoen".

Trist om du blir forvirret av slikt.

Skrevet

Alle menn ser på andre damer.

Du skriver: "Alle menn ser på andre damer."

Også Per-Kristian Foss?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du skriver: "Alle menn ser på andre damer."

Også Per-Kristian Foss?

Med vennlig hilsen

Han kan jo SE på damer selv om han ikke tenner på damer.

Skrevet

Enkelt sagt hvis en person får deg til å føle deg bra velg han, får han deg til å føle deg dårlig finn noen bedre!!

Synes han oppfører seg dårlig. Og jeg tror at menn som er for opptatt av damer, ikke klarer å bare holde seg til en. Hvis de må styrke sin egen selvtillit gjennom å få bekreftelse fra andre damer.

Gjest Sledge Hammer
Skrevet

Problemet er vel ikke at han ser på andre jenter, men at han ikke får deg til å føle deg spesiell nok. Menn vil alltid se på andre jenter, og det er ikke noe galt i det. Men det er viktig å få partneren til å føle at det er hun som er spesiell.

Skrevet

Lykke til!

????

*lusker forvirret ut*

Skrevet

????

*lusker forvirret ut*

Det rådet kan naturlig nok også gis til deg: så kanskje du ikke forblir så veldig forvirret.

Lykke til!

Skrevet

Enkelt sagt hvis en person får deg til å føle deg bra velg han, får han deg til å føle deg dårlig finn noen bedre!!

Synes han oppfører seg dårlig. Og jeg tror at menn som er for opptatt av damer, ikke klarer å bare holde seg til en. Hvis de må styrke sin egen selvtillit gjennom å få bekreftelse fra andre damer.

Hvordan styrker man sin egen selvtillit ved å se på damer?

Å påstå at en mann som snur seg etter damene garantert vil være utro blir bare for dumt/enkelt.

Jeg tolker det som om det er hennes mangelende selvtillit som gjør at hun føler seg dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...