Gå til innhold

Laste ned musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan laste ned gratis musikk? Vet at vg har gratistilbud siste uke i november, men hørwr jo stadig om folk som laster ned.

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DC++

mulig det er jeg som ikke er så smart når det gjelder sånt, men jeg prøvde å laste ned DC++ for en stund siden og jeg skjønte ikke så mye av det der jeg, litt for komplisert synes jeg..

Skrevet

www.imesh.com

Last ned og installèr.

Er en del falske filer der, men ellers ganske bra.

Skrevet

mulig det er jeg som ikke er så smart når det gjelder sånt, men jeg prøvde å laste ned DC++ for en stund siden og jeg skjønte ikke så mye av det der jeg, litt for komplisert synes jeg..

Det kan synes litt vrient i starten, men les litt om det. Det er genialt. Du får ned fulle album på rekordtid.

Et fantastisk program.

Skrevet

Det kan synes litt vrient i starten, men les litt om det. Det er genialt. Du får ned fulle album på rekordtid.

Et fantastisk program.

Jeg ga rett og slett opp jeg og deinstallerte hele greia:-) Klarte ikke laste ned noe som helst, ikke helt mitt sterkeste området det der:-)

Skrevet

Jeg ga rett og slett opp jeg og deinstallerte hele greia:-) Klarte ikke laste ned noe som helst, ikke helt mitt sterkeste området det der:-)

Akkurat nå bedriver jeg en kombinert jule-øl-test-/kikke på Live Aid-greie, så jeg orker ikke å forklare.

Men last den ned på nytt og jeg lover å bidra til at din musikksamling øker ganske radikalt allerede i morgen! :)

Skrevet

Akkurat nå bedriver jeg en kombinert jule-øl-test-/kikke på Live Aid-greie, så jeg orker ikke å forklare.

Men last den ned på nytt og jeg lover å bidra til at din musikksamling øker ganske radikalt allerede i morgen! :)

hehe kanskje jeg laster den ned på nytt, men du, hva er Live Aid?

Skrevet

hehe kanskje jeg laster den ned på nytt, men du, hva er Live Aid?

Oi, der følte jeg meg gammel. :)

Selv om jeg bare var rundt 10 år når konserten ble vist over hele verden.

Det er verdens største live-begivenhet noensinne. Bob Geldof som begynte i det små for å samle inn noen kroner til fattige i Afrika, med låte Do They Know It's Christmast, fortsatte med We Are The World, og på rekortid var alle de største artistene i verden med på denne sinnssyke live-begivenheten.

Sjekk den ut på platekompaniet. 10 timer med musikk.

Nettopp gitt ut og kjøper du den redder du liv! :)

Skrevet

Oi, der følte jeg meg gammel. :)

Selv om jeg bare var rundt 10 år når konserten ble vist over hele verden.

Det er verdens største live-begivenhet noensinne. Bob Geldof som begynte i det små for å samle inn noen kroner til fattige i Afrika, med låte Do They Know It's Christmast, fortsatte med We Are The World, og på rekortid var alle de største artistene i verden med på denne sinnssyke live-begivenheten.

Sjekk den ut på platekompaniet. 10 timer med musikk.

Nettopp gitt ut og kjøper du den redder du liv! :)

hvis du var 10 år, da var vel jeg rundt 2, så det der fikk jeg ikke helt med meg :-)

Skal sjekke det ut på platkompaniet jeg, alltid hyggelig å redde liv:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...