Gå til innhold

Gisselaksjoner og media

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva så?

Det er da naturlig at journalister (som følger mer med enn gjennomsnittspersonen) gjennomskuer deg og dine.

At dere gråter bitre tårer over å bli tatt på fersken er bare morsomt for resten av oss.

====

For øvrig er det journalistene som dette handler om, og ikke hvilken politisk linje avisene ligger på. Den avgjøres av eierene, og de er neppe medlem i andre partier enn Høyre eller Frp.

Selvmål fra deg. Igjen.

http://www.honestreporting.com/articles/critiques/2003_Dishonest_Reporting_-Award-.asp

Dette er bare en forsmak.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Mr Kahn

21

• Grip

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er vel for fan ikke snakk om å hemmeligholde det vel, din treskalle.

Vi snakker om å forhindre at dette gjøres til «underholdning» for pervertert terrorpakk som bruker Al Jazzera og Al Arabia som velvillig mikrofonstativ, bokstavelig talt.

Er hodekapping av amerikanere på Al Jazzera noe du mener folk har behov for å se?

Både det og resultatene fra "våre" bomber. Så kan folk se realitetene

selv.

Det er jo egentlig morsomt at du, som krigshisser, nå vil "dekke til" krigen, fordi du innser at folk ikke støtter massedrap på sivile.

Igjen vil du sensorere media!

Skrevet

Både det og resultatene fra "våre" bomber. Så kan folk se realitetene

selv.

Det er jo egentlig morsomt at du, som krigshisser, nå vil "dekke til" krigen, fordi du innser at folk ikke støtter massedrap på sivile.

Igjen vil du sensorere media!

...dersom en vil forhindre at uskyldige mennesker blir drept som underholdning.

Personlig hadde ikke jeg noen interesse av å se likene etter WTC, men det har kanskje du? Du nyter kanskje synet av drapene på amerikanere, enten de er sivile hjelpearbeidere, ingeniører eller soldater som gjør jobben sin.

Skrevet

Nå er det vel like før du bruker MIFF og Vigrid som sannhetsvitner?

...vigrid enn det jeg gjør, da mye av det du skriver er hentet ordrett fra Thore Tvedts giftige tastatur.

Men jeg, og sikkert flere enn jeg, skjønner hvorfor det er så viktig å bruke denne mobbeteknikken du er slik en drabelig eksponent for.

Skrevet

...dersom en vil forhindre at uskyldige mennesker blir drept som underholdning.

Personlig hadde ikke jeg noen interesse av å se likene etter WTC, men det har kanskje du? Du nyter kanskje synet av drapene på amerikanere, enten de er sivile hjelpearbeidere, ingeniører eller soldater som gjør jobben sin.

Jo, det handler NETTOPP om SENSUR, fordi du vil skjule den f*enskapen du og dine er med på å lage i Irak, og andre steder.

Folk som støtter krigen (på begge sider) burde nærmest "tvinges" til å se dette. Deretter burde dere sendes til Irak for å rydde opp etter bombingen, akkurat som de som støtter bin Laden burde sendes for å rydde opp etter WTC terroren.

Skrevet

...vigrid enn det jeg gjør, da mye av det du skriver er hentet ordrett fra Thore Tvedts giftige tastatur.

Men jeg, og sikkert flere enn jeg, skjønner hvorfor det er så viktig å bruke denne mobbeteknikken du er slik en drabelig eksponent for.

Tror du at du kan gjemme din antisemittisme bak falske "pro-Israel" innlegg?

Skrevet

Jo, det handler NETTOPP om SENSUR, fordi du vil skjule den f*enskapen du og dine er med på å lage i Irak, og andre steder.

Folk som støtter krigen (på begge sider) burde nærmest "tvinges" til å se dette. Deretter burde dere sendes til Irak for å rydde opp etter bombingen, akkurat som de som støtter bin Laden burde sendes for å rydde opp etter WTC terroren.

Da har du skjønt lite av det som foregår, og ingenting av det jeg skriver.

Al Jazzera opptrer som en stridende part, all den tid de lar seg bruke til arabiske snuff-filmer. Som stridsmiddel bør Al Jazzera bringes til permanent taushet.

Silkehansker i Saddam-land er allikevel dødfødt.

Btw, det ER allerede ryddet opp etter Bin Laden på Manhattan, så du trenger ikke bestille billett for å delta der.

Derimot kunne du heller ryddet opp i prioriteringene dine.

Skrevet

...kommenteres ikke.

Skrevet

Da har du skjønt lite av det som foregår, og ingenting av det jeg skriver.

Al Jazzera opptrer som en stridende part, all den tid de lar seg bruke til arabiske snuff-filmer. Som stridsmiddel bør Al Jazzera bringes til permanent taushet.

Silkehansker i Saddam-land er allikevel dødfødt.

Btw, det ER allerede ryddet opp etter Bin Laden på Manhattan, så du trenger ikke bestille billett for å delta der.

Derimot kunne du heller ryddet opp i prioriteringene dine.

Du skriver:"Da har du skjønt lite av det som foregår, og ingenting av det jeg skriver."

Nei, det du skriver er ikke til å forstå av normale mennesker.

"Over 100 000 drepte sivile" er en overskrift som burde være på landets aviser.

Videre, ditt angrep på ytringsfriheten (Al Jazeera, osv.) viser jo akkurat hvem du er.

Skrevet

Det er vel for fan ikke snakk om å hemmeligholde det vel, din treskalle.

Vi snakker om å forhindre at dette gjøres til «underholdning» for pervertert terrorpakk som bruker Al Jazzera og Al Arabia som velvillig mikrofonstativ, bokstavelig talt.

Er hodekapping av amerikanere på Al Jazzera noe du mener folk har behov for å se?

Behov for å se? Tja, det er vel noen som får ståpikk av slikt også, tenker jeg...uten å nevne navn, naturligvis.

Skrevet

Behov for å se? Tja, det er vel noen som får ståpikk av slikt også, tenker jeg...uten å nevne navn, naturligvis.

Vær vennlig å hold dine egne seksuelle "lyster" vekke herfra!

Skrevet

Antisemittisme benyttes vanligvis som synonym på jødefiendtlighet.

Å påstå at Kahn er jødefiendtlig, må vel betegnes som noe av det mer avsindige som er prestert her på dol.

Skrevet

...kommenteres ikke.

Det er jo morsomt at du, som er den største lystløgneren om "jødehatere" og "marxister", spiller martyr når jeg (med rette) påpeker at antisemitten her er DEG!

Skrevet

Antisemittisme benyttes vanligvis som synonym på jødefiendtlighet.

Å påstå at Kahn er jødefiendtlig, må vel betegnes som noe av det mer avsindige som er prestert her på dol.

Selvsagt er Kahn direkte jødefiendlig, ettersom intet av det han skriver kan på noen måte sies å være til "jødenes beste". Tvertimot ypper han til krig og faenskap, som vil rammer jøder.

Skrevet

Tja, ikke vet jeg, men en kan jo bare lure.

Skrevet

Det er jo morsomt at du, som er den største lystløgneren om "jødehatere" og "marxister", spiller martyr når jeg (med rette) påpeker at antisemitten her er DEG!

...det eneste jeg ønsker er at du skal diskutere sak istedenfor person.

Du kunne jo forsøke å bevise min påståtte «anti-semittisme», som du stadig skjuler deg bak når du ikke lenger klarer å forsvare drap på jødiske kvinner og barn.

Lykke til.

Skrevet

...det eneste jeg ønsker er at du skal diskutere sak istedenfor person.

Du kunne jo forsøke å bevise min påståtte «anti-semittisme», som du stadig skjuler deg bak når du ikke lenger klarer å forsvare drap på jødiske kvinner og barn.

Lykke til.

Jeg har aldri forsvart drap på noen - verken jøder eller muslimer.

Du, derimot, forfekter drap på muslimer, som du vet vil resultere i drap på jøder.

Din antisemittisme er et faktum.

Skrevet

Selvsagt er Kahn direkte jødefiendlig, ettersom intet av det han skriver kan på noen måte sies å være til "jødenes beste". Tvertimot ypper han til krig og faenskap, som vil rammer jøder.

...siden din aggitasjon mot nazismen kun genererer tyskerhat og mer nazisme.

Ser du ikke hvor tåpelig dine egne utsagt ser ut på prent?

Skrevet

...siden din aggitasjon mot nazismen kun genererer tyskerhat og mer nazisme.

Ser du ikke hvor tåpelig dine egne utsagt ser ut på prent?

Hva babler du om?

Du forfekter bombing, terrorisme, og går imot det som hele FN har vedtatt.

Jeg har vel aldri forfektet bruk av vold, og ihvertfall ikke uten FN.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...