Gå til innhold

Gisselaksjoner og media

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva babler du om?

Du forfekter bombing, terrorisme, og går imot det som hele FN har vedtatt.

Jeg har vel aldri forfektet bruk av vold, og ihvertfall ikke uten FN.

...over til å handle om meg som person.

Vesten har rett og plikt til å forsvare våre verdier mot den internasjonale terrorismen, uansett hvor den kommer fra. FN har i så måte utspilt sin rolle, all den tid det sitter for mange diktaturer i Sikkerhetsrådet og i FNs kommisjon for Menneskerettigheter.

Jeg kan gjerne minne deg på noen av dem.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Mr Kahn

21

• Grip

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

...over til å handle om meg som person.

Vesten har rett og plikt til å forsvare våre verdier mot den internasjonale terrorismen, uansett hvor den kommer fra. FN har i så måte utspilt sin rolle, all den tid det sitter for mange diktaturer i Sikkerhetsrådet og i FNs kommisjon for Menneskerettigheter.

Jeg kan gjerne minne deg på noen av dem.

Nå var det jo deg som plapret i vei om tyskere.

Jadda, vi vet at du ikke har noen respekt for verken demokrati eller ytringsfrihet, så lenge det går "imot" deg.

Skrevet

Du skriver:"Da har du skjønt lite av det som foregår, og ingenting av det jeg skriver."

Nei, det du skriver er ikke til å forstå av normale mennesker.

"Over 100 000 drepte sivile" er en overskrift som burde være på landets aviser.

Videre, ditt angrep på ytringsfriheten (Al Jazeera, osv.) viser jo akkurat hvem du er.

...en del av ytringsfriheten da?

Hvis dette er en form for «ytring» som du kan stille deg bak, så er det vel deg vi begynner å få et visst bilde av, eh?

Skrevet

Nå var det jo deg som plapret i vei om tyskere.

Jadda, vi vet at du ikke har noen respekt for verken demokrati eller ytringsfrihet, så lenge det går "imot" deg.

Ikke glem å hilse når du møter deg selv i døra. Du har sikkert ingen problem med å holde til venstre.

*ler*

Skrevet

...en del av ytringsfriheten da?

Hvis dette er en form for «ytring» som du kan stille deg bak, så er det vel deg vi begynner å få et visst bilde av, eh?

Du skriver: "Når ble offentlig halshugging...

...en del av ytringsfriheten da?"

Aldri, og det er det ingen som har påstått heller.

Derimot er det noe helt annet å vise bilder av "krigens sanne ansikt", slik at den sanne jævligheten av krigen du forfekter vises for alle.

Skrevet

Du skriver: "Når ble offentlig halshugging...

...en del av ytringsfriheten da?"

Aldri, og det er det ingen som har påstått heller.

Derimot er det noe helt annet å vise bilder av "krigens sanne ansikt", slik at den sanne jævligheten av krigen du forfekter vises for alle.

Så du mener at vi ikke kan klare oss uten å se «krigens sanne ansikt» i form av groteske drap på arabisk TV?

Jeg tror oppegående mennesker kan forstå hva krig er uten Al Jazzera, vi har nok av de som kan gjenfortelle det. Jeg tilbragte ganske mye tid sammen med veteranene fra Normandie i sommer, og kan sikkert bidra med litt stoff til å pirre fantasien din.

Problemet ditt er du har det for godt, er oppdratt som en sosialist med blind tro på kommunismens ufeilbarlighet. Dermed kan du identifisere deg med disse urbane underklassene som media skaper, der Saddam og Arafat stadig dukker opp som snille onkler.

«Jævligheten» kommer ikke fra verken Israel eller USA, de bare forsvarer seg og oss mot den.

Skrevet

Så du mener at vi ikke kan klare oss uten å se «krigens sanne ansikt» i form av groteske drap på arabisk TV?

Jeg tror oppegående mennesker kan forstå hva krig er uten Al Jazzera, vi har nok av de som kan gjenfortelle det. Jeg tilbragte ganske mye tid sammen med veteranene fra Normandie i sommer, og kan sikkert bidra med litt stoff til å pirre fantasien din.

Problemet ditt er du har det for godt, er oppdratt som en sosialist med blind tro på kommunismens ufeilbarlighet. Dermed kan du identifisere deg med disse urbane underklassene som media skaper, der Saddam og Arafat stadig dukker opp som snille onkler.

«Jævligheten» kommer ikke fra verken Israel eller USA, de bare forsvarer seg og oss mot den.

Du skriver: "oppdratt som en sosialist med blind tro på kommunismens ufeilbarlighet."

Og derved har du kjørt deg selv i grøften.

Skrevet

Du skriver: "oppdratt som en sosialist med blind tro på kommunismens ufeilbarlighet."

Og derved har du kjørt deg selv i grøften.

...du blir svar skyldig.

Meget forutsigbart.

Skrevet

...du blir svar skyldig.

Meget forutsigbart.

Ditt vrøvl om "kommunister" viser jo bare at du ikke er seriøs, men en klovn.

Skrevet

Ditt vrøvl om "kommunister" viser jo bare at du ikke er seriøs, men en klovn.

...du blir alltid svar skyldig, og må redusere deg til å skjelle ut dine meningsmotstandere. Og siden du har den politisk korrekte fargen og meningene, så kan du fortsette å herje med folk flest uten at du engang får et gult kort av webhamstern.

Allikevel føler jeg en dyp indre selvtilfredsstillelse av å nagle deg og vrangforestillingene dine til veggen hver eneste gang du forsøker deg, og jeg nyter å se hatet ditt blomstre i form av verbale skyllebøtter og hemningsløs sjikane.

Du har blitt din egen verste fiende.

*ler*

Skrevet

...du blir alltid svar skyldig, og må redusere deg til å skjelle ut dine meningsmotstandere. Og siden du har den politisk korrekte fargen og meningene, så kan du fortsette å herje med folk flest uten at du engang får et gult kort av webhamstern.

Allikevel føler jeg en dyp indre selvtilfredsstillelse av å nagle deg og vrangforestillingene dine til veggen hver eneste gang du forsøker deg, og jeg nyter å se hatet ditt blomstre i form av verbale skyllebøtter og hemningsløs sjikane.

Du har blitt din egen verste fiende.

*ler*

Du skriver: "jeg nyter å se hatet ditt blomstre i form av verbale skyllebøtter og hemningsløs sjikane"

Som når du er redusert til å kalle andre for "kommunister"?

*ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...