Gå til innhold

Sminke til øyenbrynene..??

Anbefalte innlegg

Gjest jaudagauda
Skrevet

Hvilken sminke bruker man på øyenbrynene.. har lyse øyenbryn, tenkte kanskje man kunne bruke noe sminke for å gjøre dem mørkere? eller? Bruker lite sminke,så jeg er ikke helt inne på dette jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk en brun kajal, f.eks. men vær obs på at det skal lite til. ellers finns det øyenbrynspudder. kan kjøpes i kosmetikkbutikker.

Gjest Ikke Body Shop- ansatt!
Skrevet

Body Shop har bra sminke til øyenbrynene. De har både øyenbrynspenn og pudder. Hvis du ikke er så dreven vil jeg anbefale pudderet de har. Følger med kost man påfører med. Det gir naturlig resultat. Det er ikke pent hvis man sminker øyenbryene for _hardt_. Da ser man bare sint ut. Eller mandig..

Skrevet

bruk en brun kajal, f.eks. men vær obs på at det skal lite til. ellers finns det øyenbrynspudder. kan kjøpes i kosmetikkbutikker.

Hva med å farge de da..? Har selv helt lyse øyenbryn, og har farget de i mange år. Det blir ikke for mørkt på meg hvis jeg kun har fargen på i et par minutter.

Gjest LuzyNuzy
Skrevet

Kjøp øyenbrynsfarge. Det er det beste. Ikke la fargen sitte på mer enn et par minutter.

Skrevet

Kjøp øyenbrynsfarge. Det er det beste. Ikke la fargen sitte på mer enn et par minutter.

Er det vanskelige å få begge brynene like med slik farge? Blir så dyrt å gå til hudpleier å gjøre det hver gang og sitter ikke mange ukene.

Skrevet

Er det vanskelige å få begge brynene like med slik farge? Blir så dyrt å gå til hudpleier å gjøre det hver gang og sitter ikke mange ukene.

Neida, det er omtrent like enkelt som å sminke seg.Og man sparer mange penger,ja!(En pakning med hjemmefarging koster ca. 100 kr)Bare ikke la fargen sitte for lenge, for da blir man seende ut som en skurk;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...