Gå til innhold

Hvordan kan sånt skje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til å lese mine innlegg. På samme måten som det er plass til én million arabere i Israel, bør det være plass til én Israel-venn på DOL. Her pådrar du deg unødige plager.

Skulle DOL, mot formodning, være forbeholdt diskusjonstemaer som bare passer deg, så kan du alltids håpe på at jeg snart blir utestengt.

På politisk grunnlag, selvsagt.

Du skriver: "På politisk grunnlag, selvsagt."

Slik du vil kneble Al Jazeera og ytringsfriheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"dimmi" har ikke mistet noe barn, din tosk.

...jeg brukte som modell heller, din schmuck!

Skrevet

...jeg brukte som modell heller, din schmuck!

Nei, men det som blir diskutert er at noen reagerer på at et barn "på den andre siden av landet" dør, som om det var noe helt utenkelig at barn dør.

Selvsagt er det uhyggelig grusomt når et barn man kjenner dør; diskusjonen her er hvorfor folk som ikke har noe forhold til barnet blir overrasket.

Skrevet

Du skriver: "På politisk grunnlag, selvsagt."

Slik du vil kneble Al Jazeera og ytringsfriheten.

Så du mener at tortur og drap på TV er en del av ytringsfriheten? Hva om CNN hadde begynt å vise det samme fra Guantanamo-basen; halshugging av arabiske mistenkte, hvem andre enn deg ville fått hysterisk anfall her på DOL.

For ut tør du vel ikke gå?

Skrevet

Så du mener at tortur og drap på TV er en del av ytringsfriheten? Hva om CNN hadde begynt å vise det samme fra Guantanamo-basen; halshugging av arabiske mistenkte, hvem andre enn deg ville fått hysterisk anfall her på DOL.

For ut tør du vel ikke gå?

Jeg ville synes det var FLOTT hvis vi fikk se hva som virkelig foregikk på Guantanamo, slik vi fikk se hva som skjedde i Abu Graib fengselet i Bagdad.

Halshuggingene av gisler vekker avsky for fundamentalister over hele verden.

Torturen i Abu Graib og på Guantanamo gjør det samme mot USA.

Den beste måten å få begge til å opphøre er ytringsfriheten som du er så imot.

Skrevet

...til å lese mine innlegg. På samme måten som det er plass til én million arabere i Israel, bør det være plass til én Israel-venn på DOL. Her pådrar du deg unødige plager.

Skulle DOL, mot formodning, være forbeholdt diskusjonstemaer som bare passer deg, så kan du alltids håpe på at jeg snart blir utestengt.

På politisk grunnlag, selvsagt.

Mitt poeng var at det for meg virker noe unødvendig og barnslig å "forfølge hverandre" med personlig oppgulp inn på andre tråder..., med urelevant innhold hva deres hat til hverandre anngår.

Selvfølgelig er det frivillig å lese dine innlegg, jeg valgte for lang tid tilbake å ikke lese de evindelige trådene for/mot midtøsten-krisen, da det bare resulterer i person angrep og lite konstruktivt.

Du har selfølgelig full rett til å skrive så mye du bare orker på dette forumet, ville bare lufte min oppgithet over at dere også "tar over" andre tråder med "dritt slenging".

Ha en ellers god kveld,

Skrevet

Jeg ville synes det var FLOTT hvis vi fikk se hva som virkelig foregikk på Guantanamo, slik vi fikk se hva som skjedde i Abu Graib fengselet i Bagdad.

Halshuggingene av gisler vekker avsky for fundamentalister over hele verden.

Torturen i Abu Graib og på Guantanamo gjør det samme mot USA.

Den beste måten å få begge til å opphøre er ytringsfriheten som du er så imot.

For å bruke din relativisme, det som skjer på Guantanamo er ikke det spøtt verre enn det som skjer i Putins fengsler, der det sitter 17.000 barn under den kriminelle lavalder.

En annen ting, de som deltok i ydmykelsen av disse arabiske voldsapene i Abu Grahib har fått sine militære karrierer ødelagt, mens de som skjærer hodet av amerikanske borgere på arabisk TV blir belønnet og hyllet som helter.

Du må ikke komme her og fortelle meg at du er noen ytringsfrihetens forkjemper, for du bruker alle de hersketeknikker som tenkes kan for å parkere, fortrinnsvis kneble enhver meningsmotstander.

Feig er du også, som enda ikke har fortalt meg hva du gjorde da du kom over fire hvite som voldtok en jente. Det fikk jeg aldri svar på. Sør, mannen for rettferd og den svakestes forsvarer.

*barf*

Skrevet

For å bruke din relativisme, det som skjer på Guantanamo er ikke det spøtt verre enn det som skjer i Putins fengsler, der det sitter 17.000 barn under den kriminelle lavalder.

En annen ting, de som deltok i ydmykelsen av disse arabiske voldsapene i Abu Grahib har fått sine militære karrierer ødelagt, mens de som skjærer hodet av amerikanske borgere på arabisk TV blir belønnet og hyllet som helter.

Du må ikke komme her og fortelle meg at du er noen ytringsfrihetens forkjemper, for du bruker alle de hersketeknikker som tenkes kan for å parkere, fortrinnsvis kneble enhver meningsmotstander.

Feig er du også, som enda ikke har fortalt meg hva du gjorde da du kom over fire hvite som voldtok en jente. Det fikk jeg aldri svar på. Sør, mannen for rettferd og den svakestes forsvarer.

*barf*

Du skriver: "For å bruke din relativisme, det som skjer på Guantanamo er ikke det spøtt verre enn det som skjer i Putins fengsler, der det sitter 17.000 barn under den kriminelle lavalder."

Om så var, hva så?

Skal det være standarden vi legger oss på?

Det var verre under Saddam, så vi kan godt torturere irakere vi også?

Skrevet

Mitt poeng var at det for meg virker noe unødvendig og barnslig å "forfølge hverandre" med personlig oppgulp inn på andre tråder..., med urelevant innhold hva deres hat til hverandre anngår.

Selvfølgelig er det frivillig å lese dine innlegg, jeg valgte for lang tid tilbake å ikke lese de evindelige trådene for/mot midtøsten-krisen, da det bare resulterer i person angrep og lite konstruktivt.

Du har selfølgelig full rett til å skrive så mye du bare orker på dette forumet, ville bare lufte min oppgithet over at dere også "tar over" andre tråder med "dritt slenging".

Ha en ellers god kveld,

...med følgende kommentar: jeg hater ikke «sør», jeg kjenner ham ikke engang.

Men jeg forbeholder meg retten til å peke ut denne ekstremisten og hans vanvittige meninger når jeg føler for det og har tid til det.

Det må da være minst hundre tusen andre innlegg på DOL du kan irritere deg over, eh?

Skrevet

Du skriver: "For å bruke din relativisme, det som skjer på Guantanamo er ikke det spøtt verre enn det som skjer i Putins fengsler, der det sitter 17.000 barn under den kriminelle lavalder."

Om så var, hva så?

Skal det være standarden vi legger oss på?

Det var verre under Saddam, så vi kan godt torturere irakere vi også?

Når ble du en del av «vi» da? Du står da helt og holdent på terroristenes side, etter hva jeg kan se.

Forøvrig godt at du innser at det var verre under Saddam, noe jeg hele tiden har påpekt. Det var derfor VI fjernet ham.

Skrevet

Når ble du en del av «vi» da? Du står da helt og holdent på terroristenes side, etter hva jeg kan se.

Forøvrig godt at du innser at det var verre under Saddam, noe jeg hele tiden har påpekt. Det var derfor VI fjernet ham.

DU har vel ikke fjernet Saddam.

Og med "vi" mener jeg Vesten.

Skrevet

DU har vel ikke fjernet Saddam.

Og med "vi" mener jeg Vesten.

...heller ikke Vesten, schmuck.

Skrevet

...heller ikke Vesten, schmuck.

Nei, men jeg er en del av Vesten.

Du, derimot, har ikke satt dine ben i Bagdad.

Skrevet

...med følgende kommentar: jeg hater ikke «sør», jeg kjenner ham ikke engang.

Men jeg forbeholder meg retten til å peke ut denne ekstremisten og hans vanvittige meninger når jeg føler for det og har tid til det.

Det må da være minst hundre tusen andre innlegg på DOL du kan irritere deg over, eh?

Etter å ha sluttet å lese alle deres tråder på samme tema har jeg faktisk ikke stort å irritere meg over på dette forumet gitt..., synes folk stort sett er saklige og har evnen til å oppføre seg.

Du har selvfølgelig retten til å skrive alt du måtte mene om det meste,"sør" inkludert, syntes bare det er unødvendig å blande personlige vendettaer inn i andre tråder(når det er så åpenbart at det er det det er).

Men du er selvfølgelig uenig, så da hjalp ikke mitt poeng stort..., du skal få siste ordet, kjør ivei:-)

Skrevet

Nei, men jeg er en del av Vesten.

Du, derimot, har ikke satt dine ben i Bagdad.

Men kanskje det bare er Aldrin og Armstrong som kan mene noe om Månen også, siden de er noen av de få som har satt sine bein der?

Jeg ser på meg selv som en del av verden, et sted som ville vært mye bedre å leve dersom en tok et skikkelig oppgjør med den kollektive sinnsjukdommen de kaller Islam, samt overlevningene og krampetrekningene fra Kremls gamle koryfeer.

Skrevet

Etter å ha sluttet å lese alle deres tråder på samme tema har jeg faktisk ikke stort å irritere meg over på dette forumet gitt..., synes folk stort sett er saklige og har evnen til å oppføre seg.

Du har selvfølgelig retten til å skrive alt du måtte mene om det meste,"sør" inkludert, syntes bare det er unødvendig å blande personlige vendettaer inn i andre tråder(når det er så åpenbart at det er det det er).

Men du er selvfølgelig uenig, så da hjalp ikke mitt poeng stort..., du skal få siste ordet, kjør ivei:-)

Han skrev da vitterlig om denne saken som står i denne tråden, og jeg er helt enig med Mr. Kahn her - Sør virker kald over for at andre folk lar seg opprøre over ting de leser i avisen. Jeg syns også det er skremmende med 11-åringer som faller om og dør, enda man VET jo at det skjer. Jeg leste ikke Dimmis innlegg som at hun var så teit at hun ikke skjønte det. Makan.

Angela1365380318
Skrevet

Jeg tror det ofte er medfødt hjertefeil de dør av, uoppdaget desverre. Det har det iallefall hvært i de barnedødsfallene jeg har hørt om før. Helt firske og normale barn, ikke noe gale med de, før de pluteslig dør. Jeg vil ikke si at det finnes "verre" og "bedre" måter å miste et barn på. Men dette må jo være noe av det grusomste hvis man kan rangere det slik, helt uforberedt for foreldre og venner. Og man har kansje ikke hatt tid til å si og gjøre alt man ville før tiden var slutt. Hvem vet om de gav ungen en glad i deg klem eller kranglet før hun dro på kampen.. Dette må være svært hardt for familien sefølgelig.

Det er ikke bare spedbarn som plutselig og uforklarlig dør, også eldre barn, tennåringer og vokse kan dø uten at det har vært noen fysiske tegn på det på forhånd. Har haørt om flere barn og vet om en tennårling som en dag ikke voknet mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...