Sør Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 "Når vi blir syke, forventer vi å møte en helsetjeneste hvor vi kan krysse grenser mellom nivåer og avdelinger uten at det oppstår trøbbel med kommunikasjon og koordinering. I stedet møter stadig større pasientgrupper et usammenhengende spekter av tjenester." kilde: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/11/14/414503.html Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Som jeg ikke visste det ) Takk for linken. 0 Siter
favn Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 For meg som er småparanoid og lukter konspirasjoner og overvåking bak annenhver busk, er det klart at distinkte skiller og ingen / liten innsikt mellom institusjoner, organer og myndigheter er av det gode. Men det er kanskje litt på siden av hva dette handler om. Ansvarsfraskrivelse er alvorlig og kreerer kasteballer innenfor et større system. Som taggingen jeg så på tv i år: Fock the system! 0 Siter
Gjest jobberipleien Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Oi... han ene der vet jeg godt hvem er... :-o Visste han er dårlig, men ante ikke at han var dødssyk! 0 Siter
Goliath Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Den helsetjenesten vi har nå skaper "kasteballer" av en lang rekke pasienter - der ingen tar det helhetlige ansvaret. Regelverket er likevel ganske klart, men systemet er ikke i stand til å følge det opp. Dog er ikke dette noe nytt. Pasienter med sammensatte kroniske lidelser har lenge blitt forsømt av helsevesenet. Men det har blitt verre og ikke bedre de senere år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.