Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste når jeg har dusja merker jeg at det detter av masse hår, store klaser. Det detter ikke av seg selv, men hvis jeg tar tak nederst på håret og drar forsiktig kommer det masse hår. Dette gjør jeg fordi jeg mister det uansett når håret har tørka, og jeg gidder ikke å gå og røyte overalt. Håret mitt er farget og ganske slitt. Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe nei, ingen barn

Hei! Kan du være syk? Har du andre plager(trøtthet etc.)? Kanskje best å gå til legen og sjekke ut om du lider av vitaminmangel el.l...Men det spørs jo hva du mener med mye hår, da. Jeg mister også en del hår, men har en kraftig manke, så gjør ikke så mye;) Bare bra med litt uttynning,hihi.

Skrevet

Mister også mye hår. Begynte en stund etter at jeg begynte å farge det, noe jeg har gjort i 5 år nå. Jeg farger det selv hjemme, og når jeg skyller ut fargen, kommer det enormt med hår. Ellers når jeg vasker kommer det også ganske mye (mest de dagene etter at jeg farget det) Så det er mulig det har forbindelse med at du farger håret.

B-vitaminer skal jo være bra for hår og negler. Jeg har ikke erfaring med B-vitamin-tilskudd, men det er kanskje verdt et forsøk?

Har hørt at det går flere måneder, gjerne et halvt år, før du merker forskjell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...