Gjest Batteee Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Feires det i dag? Hva går det ut på egentlig? Jeg skjønner ikke så mye av det. Vet bare at det er en muslimsk greie.. 0 Siter
Sør Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Hei, Jeg tror det var i går (lødrag). Det er for å feire enden på Ramadan (en måned med faste) og skal være et uttrykk for solidaritet med de fattige og vanskeligstilte. Med vennlig hilsen 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Ja Eid er rundt omkring disse dager, man feirer slutten på Ramadan 0 Siter
Moraki Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Hei, Jeg tror det var i går (lødrag). Det er for å feire enden på Ramadan (en måned med faste) og skal være et uttrykk for solidaritet med de fattige og vanskeligstilte. Med vennlig hilsen http://islam.no/newsite/content/default.asp?Action=Article&nTopPage=2&nPage=37&nATID=75 Her kan du lese :-) 0 Siter
Sør Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 http://islam.no/newsite/content/default.asp?Action=Article&nTopPage=2&nPage=37&nATID=75 Her kan du lese :-) Den var formodentlig til Batteee, ikke til meg? Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Det er i dag, tror jeg. Det er i hvert fall ingen unger ute. Jeg har ikke blitt invitert noen steder i år heller ( 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Der jeg jobber,feiret vi ID i går.Fikk forståelse av at shia og sunni feirer det på forskjellige dager. Altså både i går og i dag 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Der jeg jobber,feiret vi ID i går.Fikk forståelse av at shia og sunni feirer det på forskjellige dager. Altså både i går og i dag Noen begynte også feiringen fredag - ettersom det er litt uenighet vedr. utregningen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Fikk nettopp vite at Eid var på Søndag i år (det varierer fra år til år, det har med månen å gjøre). Men normalt feirer muslimene Eid hele helgen. Har bodd mange år i et muslimsk land så der gjorde hvertfal muslimene det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.