Gå til innhold

Mess TV - TV Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilfeldigvis var TV`n min på TV norge i 10 tiden i formiddag, og da fikk jeg virkelig hakeslepp over hva som serveres vår ungdom.

En fjollete programleder som sitter der og påstår at det er så mange mannsfientlige damer som nekter barna å ha kontakt med fedrene sine. Hun fastslo det som en sannhet uten en eneste kildehenvisning. Jeg som har levd noen år vet jo at bildet er ganske mye mer nyansert enn det hun fremstiller og forteller ungdommen vår som en sannhet! Når hun fikk kritikk for dette via sms var hun frekk og ufin og gjorde narr av ordvalget til de som sendte inn SMS, (bare klag til TV Norge hvis dere er så misfornøyd, bla,bla, bla....)

Samtidig framstilte hun ALLE homser som gode fedre og kjempebra omsorgspersoner som må få adoptere og bli pappa..

I tilegg var det en sms-konkurranse, 10 kroner pr. sms. Der satt de og ga ungdommen svaret, det var et tall de skulle fram til, større enn 1553 og mindre enn 1555. Over skjermen rullet alle utenkelige sms`er med svar på gåten, bare det riktige svaret manglet. Programlederen peste og akket seg for at ingen klarte å løse gåten!! Og selvfølgelig, i siste minutt kom riktig svar etter at TV Norge hadde tjent tusener på gale svar. Jeg har store vansker med å tro at ingen kom fram til riktig tall før det siste minuttet, jeg tror de rett og slett lurer ungdommen til å bruke opp kontantkortene sine på dette tullet!

Jeg er sjokkert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det verste er at folk er så teite at de bruker penger på å sende inn sms...

Det er en grunn til at det heter Mess tv vettu. ;)

Skrevet

Jeg regner med at det er ungdom som sender inn disse sms`ene, de er vel mer lettlurt enn oss som har blitt lurt noen ganger??

Skrevet

Jeg pleier å se på det nå og da når jeg ikke har annet å ta meg til, og er helt enig med deg.

Hun som var programleder i dag er den verste av dem, synes jeg. Modenhetsnivå som en tiåring omtrent. Det blir så dumt at det blir morsomt:-)

Jeg håper og tror at ungdommene som ser på er litt skarpere i toppen enn programlederen, og ikke tar alt for god fisk. TV-Norge håver inn store summer på Mess-TV, så det blir vi nok ikke kvitt med det første.

Skrevet

Å drive aktiv markedsføring overfor barn/ungdom er jo ulovlig, så jeg skjønner ikke at de ikke blir stoppet av Barneombudet.

En gang jeg så, var det noen som oppfordret til en "vote" om alderen til seerne. Etter tre avgitte stemmer, så var det to 13-åringer og en 14-åring. Da ble voten stoppet...de var vel redde for at det skulle være for mange barn som blakket seg på sms'er, slik at programmet fikk kritikk.

Jeg tror ungdommer som jobber på en bensinstasjon, eller i kassa ppå RIMI, ihvertfall har moral og integritet i behold. Det har ikke "chat-vertene" på Mess-TV.

Skrevet

Jeg var på nattevakt her en natt......der kom vi over Mess-TV... midt på natta!! Folk sendte inn på sms hele natta til disse såkalte programlederene. To homoer som egentlig ikke hadde så alt for mye å meddele!

Som jeg pleier si..... "Spinn hakkanes hål i håve" å bruke penger på slikt tull!!!!

Skrevet

Jeg pleier å se på det nå og da når jeg ikke har annet å ta meg til, og er helt enig med deg.

Hun som var programleder i dag er den verste av dem, synes jeg. Modenhetsnivå som en tiåring omtrent. Det blir så dumt at det blir morsomt:-)

Jeg håper og tror at ungdommene som ser på er litt skarpere i toppen enn programlederen, og ikke tar alt for god fisk. TV-Norge håver inn store summer på Mess-TV, så det blir vi nok ikke kvitt med det første.

Jeg har sett på noen ganger, og da har det vært en helt ubeskrivelig teit kjerring med et uvanlig stygt hår.

Line-Victoria eller noe sånt.

Det er som en ulykke, man klarer rett og slett ikke la være å se. Det er fascinerende så mye dumhet som er ute og går.

Gjest maria-anna
Skrevet

Har sett Mess TV noen ganger. Er egentlig rett og slett søppel tv. Men det er ikke bare programlederne sin feil da, det er tross alt jobben deres å sitte der å snakke hele natta. Det er også jobben deres å få folk til å bruke mest mulig penger på å sende sms til chatten, svare på konkuranser, stemme på voten....etc

Skrevet

Jeg har sett på noen ganger, og da har det vært en helt ubeskrivelig teit kjerring med et uvanlig stygt hår.

Line-Victoria eller noe sånt.

Det er som en ulykke, man klarer rett og slett ikke la være å se. Det er fascinerende så mye dumhet som er ute og går.

He, he, det var vel noe slikt jeg også kjente. Irriterte meg over at jeg ble sittende og glane på den bimboen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...