Gjest hva og hvordan Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Jeg skal opprette en konto, som flere kan bruke. Derfor vil jeg ikke at den skal komme opp med detaljer om meg. Hva slags konto og hvordan gjør jeg det? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Du går i banken og spør betjeningen. 0 Siter
Gjest takk men Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Du går i banken og spør betjeningen. Vet jeg kan det, men hadde vært greit å vite litt på forhånd om hva jeg kan gjøre. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Vet jeg kan det, men hadde vært greit å vite litt på forhånd om hva jeg kan gjøre. Jeg rett og slett vet ikke hvordan det gjøres, men jeg antar at de som jobber i bank vet alt om det. Du trenger ikke å vite det på forhånd før du spør. Du forplikter deg ikke med et enkelt spørsmål. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.