Gå til innhold

Julenissen takkes av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

grip - høres ut som dommedagsprofeti fra din side??

Tja, jeg synes det ser dårlig ut for Europas fremtid.

.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

49

• Mr Kahn

20

• Grip

14

• Goliath

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er feilaktig. Veksten i antall ikke-vestlige innvandrere har et eksponensielt forløp. Hvis vekstraten for antall muslimer de siste 20 år fortsetter i 30-40 år til, vil de matematisk sett ha flertall her i landet, alt annet likt naturligvis.

Du skriver: "Hvis vekstraten for antall muslimer de siste 20 år fortsetter i 30-40 år til"

Øh ja?

Har du matematikk utover grunnskolen?

Jeg nekter å tro at du er så dum som du utgir deg for, og (tro meg) jeg har ikke høye forventninger til deg.

Skrevet

Tja, jeg synes det ser dårlig ut for Europas fremtid.

.

Det er jo hovedsakelig pga slike som deg, som gjør alt du kan for å nøre opp til hat mellom folkegrupper.

Denne tråden, for eksempel.

Skrevet

har du medtatt i beregningen at 2. og 3.generasjons- innvandrere ikke får like mange barn som 1.generasjons?

Jeg tok en kjapp kalkulasjon over den årlige vekst i antall muslimer og fremskrev den. Enkel sak, men selvsagt avhengig av at forutsetningene ikke endres.

Skrevet

har du medtatt i beregningen at 2. og 3.generasjons- innvandrere ikke får like mange barn som 1.generasjons?

Nei, og han har heller ikke tatt med alle de andre faktorene som gjør at slike regnestykker er fri fantasi.

Du kan få akkurat hvilket tall du vil, bare du griper fatt i en liten nok del av statistikken, og ganger med en passende tall.

Hvis du bare legger til litt flere år til Grips "regnestykke" så får du flere muslimer i Norge enn det som eksisterer i hele verden. Det er bare tull.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er jo hovedsakelig pga slike som deg, som gjør alt du kan for å nøre opp til hat mellom folkegrupper.

Denne tråden, for eksempel.

Du overdriver nok denne skrivers betydning for utviklingen i Europa, selv om jeg setter pris på at du setter meg inn i så store sammenhenger.

Du burde nok heller fokusere på de ansvarlige for ulykken, og ikke på dem som beretter om den.

Skrevet

Jeg tok en kjapp kalkulasjon over den årlige vekst i antall muslimer og fremskrev den. Enkel sak, men selvsagt avhengig av at forutsetningene ikke endres.

Ja, og det er som å si at jeg kjørte opp en bakke på 100 meter, og hvis jeg fortsatte i samme hastighet ville jeg komme til månen om 5 dager.

Det er antisemittisk hat-propaganda.

Skrevet

Du skriver: "Hvis vekstraten for antall muslimer de siste 20 år fortsetter i 30-40 år til"

Øh ja?

Har du matematikk utover grunnskolen?

Jeg nekter å tro at du er så dum som du utgir deg for, og (tro meg) jeg har ikke høye forventninger til deg.

Men sør, da. Slik fremskrivning kan jo du også gjennomføre? Du finner en historisk, gjennomsnittlig vekst og benytter den som vekstfaktor i fremtid.

Man trenger sikkert ikke mer enn grunnskole for å beregne dette, men hvorfor all denne fråde og fornekting?

Skrevet

Du overdriver nok denne skrivers betydning for utviklingen i Europa, selv om jeg setter pris på at du setter meg inn i så store sammenhenger.

Du burde nok heller fokusere på de ansvarlige for ulykken, og ikke på dem som beretter om den.

Du er minst like ansvarlige for ulykken, fordi du nører opp under hatet som får folk som er enda gærnere til å brenne kirker/moskéer/synagoger, og å drepe barn som Benjamin Hermansen.

Det er hat og hat-propaganda som får disse menneskene til å drepe.

Skrevet

ja, snart kommer muslimene og tar oss...jammen godt vi har sendt vekk nissen så de ikke tar han også. Unnskyld meg, men jeg klarer ikke å ta disse diskusjonene seriøst lenger.....

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Men sør, da. Slik fremskrivning kan jo du også gjennomføre? Du finner en historisk, gjennomsnittlig vekst og benytter den som vekstfaktor i fremtid.

Man trenger sikkert ikke mer enn grunnskole for å beregne dette, men hvorfor all denne fråde og fornekting?

Grip og Sør, elsker dere å krangle med hverandre?? Eller håper dere å 'vinne'?

:)

Skrevet

Selv har jeg en Kragh Jørgensen av eldre modell i beredskap, men er en fredsæl kar og har intet ønske om ildgivning.

For de som leste dagens VG var der en interessant artikkel med tittel "Nederland brenner", skrevet av en av VG's ansatte kommentatorer.

Den beskriver situasjonen etter attentater og trusler mot politikere, brenning av kirker og moskeer osv osv. Nederland beskrives som et samfunn i oppløsning. (Tror ikke artikkelen finnes i nettutgaven).

Vi ser nå starten på noe som vil bli et helvete over hele Europa. Det verste er at dette er resultatene av en politisk ønsket utvikling.

Jepp, jeg er også en fredelig mann, som elsker å fordype meg i historie og en sjelden gang i et glass fin cognac.

Mitt favorittvåpen er Bushmasteren, men valgte allikevel i min tid å kjøpe en Colt M16 hos Aaserud i Drammen. Den gjorde kort prosess med en rev som en forankjørende flatet ut bakparten på oppe ved Vinstra forrige helg, da vi var på vei til Molde.

Situasjonen tilspisser seg i Nederland, ingen tvil om det. Selv merket jeg ikke mye til det sist jeg kjørte gjennom, men drapet på Theo van Gogh har nok ikke falt i særlig god jord. Pim Fortuyn var kanskje mer kontroversiell, og kanskje også en som kunne avsees, men van Gogh blåste det opp mer støv av. Jeg liker dårlig at de svarer med å smelle av bomber utenfor barneskoler, selv om det bare er materielle skader. Vi må svare på dette med politisk motstand og med lovlige midler.

Ihvert fall så lenge vi har det frie ordet i vår makt.

Skrevet

Fordi det er rett og slett skremmende at en voksen person kan gjøre slike feil.

Skrevet

Grip og Sør, elsker dere å krangle med hverandre?? Eller håper dere å 'vinne'?

:)

Jeg ville heller "kranglet" med Grip om noe annet enn hans hat-innlegg mot andre folkegrupper.

Slikt hat som han legger for dagen er årsaken til at de som er enda mer ekstreme nå bomber barneskoler i Nederland. Foreløpig om natten (når de er tomme), men hvis folk som Grip får holde på uten motstand så blir det selvsagt bare verre. For alle.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Noen ganger så virker det som det er en samling med julenisser derinne. Kan være bra å ha reinsdyrene og sledene klare når de kommer ut:)

:-)

Med vennlig hilsen

Gjest Humperdink
Skrevet

Ser du ikke at du er ansvarlig når du beretter om dine holdninger? Hvis du holdt kjeft ville færre få vite av slike hatmeldinger som du sender avgårde.

Skrevet

Du er minst like ansvarlige for ulykken, fordi du nører opp under hatet som får folk som er enda gærnere til å brenne kirker/moskéer/synagoger, og å drepe barn som Benjamin Hermansen.

Det er hat og hat-propaganda som får disse menneskene til å drepe.

«-Det er hat og hat-propaganda som får disse menneskene til å drepe-»

Dette plager ikke deg nevneverdig hver gang du spyr ut dine hat-tirader mot den eneste demokratiske staten i Midtøsten, og babler ivei om statsterrorisme og sammenlikner kvinneskjendere og barnemordere med våre egne motstandsfolk.

Hadde de visst om det. ville de vel kommet hjem til deg og gitt deg en drakt pryl.

Skrevet

«-Det er hat og hat-propaganda som får disse menneskene til å drepe-»

Dette plager ikke deg nevneverdig hver gang du spyr ut dine hat-tirader mot den eneste demokratiske staten i Midtøsten, og babler ivei om statsterrorisme og sammenlikner kvinneskjendere og barnemordere med våre egne motstandsfolk.

Hadde de visst om det. ville de vel kommet hjem til deg og gitt deg en drakt pryl.

Uansett hvor mange ganger du gjentar løgnen om at Israel er et demokrati og at Sør Afrika under apartheid var et demokrati, så er/var de altså ikke det.

Skrevet

Ser du ikke at du er ansvarlig når du beretter om dine holdninger? Hvis du holdt kjeft ville færre få vite av slike hatmeldinger som du sender avgårde.

Jeg er opptatt av menneskerettigheter og demokrati, frihet og likeverd. Derfor uttrykker jeg meg kritisk til den nye "nazismen", islam.

Skrevet

Med tanke på at det er mindre enn 1,5% muslimer i Norge, så er det null sjanse for at Norge skal bli muslimsk.

Det er større sjanse for at samene skal lage revolusjon og overta makten, og at løvene utenfor Stortinget blir reindyr! :D

Med vennlig hilsen

... at palestina-araberne har økt i antall fra 1948 og frem til idag fra beskjedne 450 tusen til ca. 7 millioner, og da regner jeg ikke med de som besitter israelsk statsborgerskap.

Økningen i antall muslimer i Norge vil sikkert ikke stå noe tilbake for dette, så om ti, kanskje tyve år fra nå, så er hælvete laus her også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...