Gå til innhold

Julenissen takkes av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grip og Sør, elsker dere å krangle med hverandre?? Eller håper dere å 'vinne'?

:)

Litt tidtrøyte, engel. Det er alt.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

49

• Mr Kahn

20

• Grip

14

• Goliath

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uansett hvor mange ganger du gjentar løgnen om at Israel er et demokrati og at Sør Afrika under apartheid var et demokrati, så er/var de altså ikke det.

...var noe demokrati, så det er noe som eksisterer i din fantasi.

Så lenge folk gjør sin plikt og lever etter demokratiske spilleregler, så har de alle rettigheter i Israel. Arabere med israelsk statsborgerskap har sågar en plass i den israelske nasjonalforsamlingen, Knesset.

Er det noen som lyver her så det lukter, så er det deg.

Skrevet

Jeg er opptatt av menneskerettigheter og demokrati, frihet og likeverd. Derfor uttrykker jeg meg kritisk til den nye "nazismen", islam.

Du skriver: "Jeg er opptatt av menneskerettigheter og demokrati, frihet og likeverd."

Du?

Som for et par uker siden forfektet at vi skulle bombe moskéer fulle av troende hver gang noen muslimer bombet vesten?

LØGN!

Skrevet

Jeg er opptatt av menneskerettigheter og demokrati, frihet og likeverd. Derfor uttrykker jeg meg kritisk til den nye "nazismen", islam.

Og ja jeg vet at du ble tvunget til å trekke det tilbake etterpå!

Skrevet

... at palestina-araberne har økt i antall fra 1948 og frem til idag fra beskjedne 450 tusen til ca. 7 millioner, og da regner jeg ikke med de som besitter israelsk statsborgerskap.

Økningen i antall muslimer i Norge vil sikkert ikke stå noe tilbake for dette, så om ti, kanskje tyve år fra nå, så er hælvete laus her også.

Ja, det var jo en relevant sammenligning.

*ler*

Skrevet

...var noe demokrati, så det er noe som eksisterer i din fantasi.

Så lenge folk gjør sin plikt og lever etter demokratiske spilleregler, så har de alle rettigheter i Israel. Arabere med israelsk statsborgerskap har sågar en plass i den israelske nasjonalforsamlingen, Knesset.

Er det noen som lyver her så det lukter, så er det deg.

Nei, folk i de okkuperte områdene (som Israel besittter ulovlig) har IKKE stemmerett i Israel, og får heller ikke danne en egen stat og stemme i et Palestina.

Dette vet du utmerket godt.

Israel er IKKE noe demokrati. I et demokrati så har HELE befolkningen stemmerett.

Skrevet

Jeg ville heller "kranglet" med Grip om noe annet enn hans hat-innlegg mot andre folkegrupper.

Slikt hat som han legger for dagen er årsaken til at de som er enda mer ekstreme nå bomber barneskoler i Nederland. Foreløpig om natten (når de er tomme), men hvis folk som Grip får holde på uten motstand så blir det selvsagt bare verre. For alle.

Med vennlig hilsen

...at du bruker nøyaktig den samme retorikken når du går ut og «kritiserer» Israel eller USA? Du snakker om å slå seg sjøl midt på kjeften, men du tar fan mæ kaka.

Det eneste Grip gjør er å påpeke en utvikling som selv komatose journalister VG og Dagbladet klarer å observere, hvorfor disse grisehylene når du selv er eksponent for nøyaktig den samme kritikken mot Israel?

Er det slik at Grip nører opp under muslim-hat, mens du ikke nører opp under jødehat? Hvis du blingser så til de grader, kanskje du snart klarer å se deg sjøl i aua.

Gjest humperdink
Skrevet

Menneskerettigheter, demokrati, rettferd og likeverd for hvem da? Hvite, vestlige ikke muslimer og bare kristne? Ser du ikke hvor du selv trekker grensene her?

"Bare de er som meg så skal de få leve."

Skrevet

Nei, folk i de okkuperte områdene (som Israel besittter ulovlig) har IKKE stemmerett i Israel, og får heller ikke danne en egen stat og stemme i et Palestina.

Dette vet du utmerket godt.

Israel er IKKE noe demokrati. I et demokrati så har HELE befolkningen stemmerett.

...så lenge de ikke bor i staten Israel eller innehar et statsborgerskap. Araberne har heller ikke anerkjent FNs res. 242 og dens forlengelse, res. 338, og Israel har heller ikke annektert Judea og Samaria.

Du demonstrerer en monumental uvitenhet.

Skrevet

Litt tidtrøyte, engel. Det er alt.

Ja, men du glemmer at det hatet du sprer får konsekvenser. For mennesker som Benjamin Hermansen og Arve Beheim Karlsen ble drept av mennesker som ble hisset opp av hat-propaganda.

Skrevet

...så lenge de ikke bor i staten Israel eller innehar et statsborgerskap. Araberne har heller ikke anerkjent FNs res. 242 og dens forlengelse, res. 338, og Israel har heller ikke annektert Judea og Samaria.

Du demonstrerer en monumental uvitenhet.

Du skriver: "så lenge de ikke bor i staten Israel eller innehar et statsborgerskap."

Så lenge israelske styrker okkuperer områdene, så er det Israel som er ansvarlige for at de ikke kan stemme.

Skrevet

Ja, det var jo en relevant sammenligning.

*ler*

...det er jo snakk om befolkningsøkning, er det ikke? Kan de øke (les.yngle) slik som i «Palestina», så hvorfor ikke her?

Skrevet

Du skriver: "så lenge de ikke bor i staten Israel eller innehar et statsborgerskap."

Så lenge israelske styrker okkuperer områdene, så er det Israel som er ansvarlige for at de ikke kan stemme.

...at de ikke kunne stemt, uansett. Forøvrig er det deres egen aggresjon som har bragt dem denne ulykken, de kunne bare ratifisert FNs res. 181 den gangen de hadde sjansen, så ville denne krigen aldri funnet sted.

Skrevet

...at du bruker nøyaktig den samme retorikken når du går ut og «kritiserer» Israel eller USA? Du snakker om å slå seg sjøl midt på kjeften, men du tar fan mæ kaka.

Det eneste Grip gjør er å påpeke en utvikling som selv komatose journalister VG og Dagbladet klarer å observere, hvorfor disse grisehylene når du selv er eksponent for nøyaktig den samme kritikken mot Israel?

Er det slik at Grip nører opp under muslim-hat, mens du ikke nører opp under jødehat? Hvis du blingser så til de grader, kanskje du snart klarer å se deg sjøl i aua.

Selv om ikke du kan se forskjellen mellom å kritisere f. eks. Bondeviks utenrikspolitikk og "å hate nordmenn", så evner de fleste andre det.

At jeg kritiserer Bush og Sharon er kun det samme som "anti-amerikaner" og "anti-jøde" i ditt hode.

===

Videre - både du og Grip er ansvarlige for hatet.

Skrevet

...det er jo snakk om befolkningsøkning, er det ikke? Kan de øke (les.yngle) slik som i «Palestina», så hvorfor ikke her?

Vær vennlig å fjern dine/Hitlers raseteorier fra DOL.

Skrevet

Ja, men du glemmer at det hatet du sprer får konsekvenser. For mennesker som Benjamin Hermansen og Arve Beheim Karlsen ble drept av mennesker som ble hisset opp av hat-propaganda.

...at jøder i Norge blir mobbet og uglesett av din hat-propaganda, der du sitter på 24 timers basis på DOL og strør om deg med Thore Tvedt-kvad.

Skrevet

...at de ikke kunne stemt, uansett. Forøvrig er det deres egen aggresjon som har bragt dem denne ulykken, de kunne bare ratifisert FNs res. 181 den gangen de hadde sjansen, så ville denne krigen aldri funnet sted.

Ikke kom med bortforklaringer eller unnskyldninger.

Israel er IKKE noe demokrati, uansett hvor mange ganger du med goebbelsk-tro repeterer det.

Du kan diskutere hvorfor det ikke er noe demokrati, men det blir ikke mer demokratisk av den grunn.

Gjest humperdink
Skrevet

Stakkars lille vennen; jeg synest synd på deg som kan ha sånne tanker om andre mennesker. Hva med Jehovas vitner?? Yngler de også?

Skrevet

...at jøder i Norge blir mobbet og uglesett av din hat-propaganda, der du sitter på 24 timers basis på DOL og strør om deg med Thore Tvedt-kvad.

Bortsett fra at jeg, i motsetning til deg, aldri har spredd ett eneste ord som kan tolkes som jødehat.

Skrevet

Stakkars lille vennen; jeg synest synd på deg som kan ha sånne tanker om andre mennesker. Hva med Jehovas vitner?? Yngler de også?

De bedriver vel jomfrufødsler? ;-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...