Gå til innhold

Julenissen takkes av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om ikke du kan se forskjellen mellom å kritisere f. eks. Bondeviks utenrikspolitikk og "å hate nordmenn", så evner de fleste andre det.

At jeg kritiserer Bush og Sharon er kun det samme som "anti-amerikaner" og "anti-jøde" i ditt hode.

===

Videre - både du og Grip er ansvarlige for hatet.

...kritiserer Islam og andre religiøse og politiske tvangstrøyer, men du angriper oss personlig for å spre hat-propaganda, samtidig som du kritiserer demokratiene for å forsvare sin eksistens?!!

Hva er det som gjør Deres Skinnhellighet så mye mer opphøyet i sin kritikk av demokratiene at det berettiger verbal rennadrite overfor meningsmotstandere som kun forsøker å gi folk litt mer enn ensidig kommunistisk dogmatikk?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

49

• Mr Kahn

20

• Grip

14

• Goliath

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vær vennlig å fjern dine/Hitlers raseteorier fra DOL.

Du står nærmere Hitler enn jeg. Forøvrig kan du jo bare klage til redaksjonen og få meg utestengt.

Men jeg lar meg ikke lede inn i noen kuvogn.

Skrevet

...kritiserer Islam og andre religiøse og politiske tvangstrøyer, men du angriper oss personlig for å spre hat-propaganda, samtidig som du kritiserer demokratiene for å forsvare sin eksistens?!!

Hva er det som gjør Deres Skinnhellighet så mye mer opphøyet i sin kritikk av demokratiene at det berettiger verbal rennadrite overfor meningsmotstandere som kun forsøker å gi folk litt mer enn ensidig kommunistisk dogmatikk?

Fordi dere kaster dritt mot ALLE muslimer/innvandrere (uansett om de har brutt loven eller ei).

Jeg er MEGET påpasselig på å kritisere Sharon personlig for de handlingene han gjør, eller som staten Israel utfører. Jeg er også påpasselig med å fordømme palestinsk terror, selv om den er langt mindre enn den israelske. Det er tragisk at de faller ned på israelsk nivå.

Du finner ikke ETT eneste innlegg med "jødehat" skrevet av meg; tvertimot har jeg skrevet mot hvert eneste nazi-innlegg jeg har sett på DOL. Og du er like ille som mange av dem.

Skrevet

Ikke kom med bortforklaringer eller unnskyldninger.

Israel er IKKE noe demokrati, uansett hvor mange ganger du med goebbelsk-tro repeterer det.

Du kan diskutere hvorfor det ikke er noe demokrati, men det blir ikke mer demokratisk av den grunn.

...emn allikevel klarer de å opprettholde en sivilisajon som en bare kan ta seg hatten for.

At du hater dette er bare noe som følger med genene i den totalitære familien.

Skrevet

Stakkars lille vennen; jeg synest synd på deg som kan ha sånne tanker om andre mennesker. Hva med Jehovas vitner?? Yngler de også?

...men Smiths Venner gjør det.

Men ingen av dem eier et eneste våpen, så vidt jeg vet, og har heller aldri smelt av så mye som en kinaputt.

Var det noe mer, «vennen»

*smiler søtt*

Skrevet

Bortsett fra at jeg, i motsetning til deg, aldri har spredd ett eneste ord som kan tolkes som jødehat.

...jeg kan, akkurat som deg, tolke slik jeg finner det for godt.

Skrevet

...emn allikevel klarer de å opprettholde en sivilisajon som en bare kan ta seg hatten for.

At du hater dette er bare noe som følger med genene i den totalitære familien.

Du skriver: "Israel er et land i krig...

...emn allikevel klarer de å opprettholde en sivilisajon som en bare kan ta seg hatten for."

Javel, det kan være årsaken til at det ikke er et demokrati.

Men det blir ikke noe demokrati av den grunn.

Skrevet

Du står nærmere Hitler enn jeg. Forøvrig kan du jo bare klage til redaksjonen og få meg utestengt.

Men jeg lar meg ikke lede inn i noen kuvogn.

Du skrev: "Kan de øke (les.yngle) slik som i «Palestina»,"

Hva hvis en nazist påstod at jøder "ynglet"?

Kan man bruke ordet "yngle" om muslimer, men ikke jøder?

Jeg bruker det ikke om noen.

Skrevet

Fordi dere kaster dritt mot ALLE muslimer/innvandrere (uansett om de har brutt loven eller ei).

Jeg er MEGET påpasselig på å kritisere Sharon personlig for de handlingene han gjør, eller som staten Israel utfører. Jeg er også påpasselig med å fordømme palestinsk terror, selv om den er langt mindre enn den israelske. Det er tragisk at de faller ned på israelsk nivå.

Du finner ikke ETT eneste innlegg med "jødehat" skrevet av meg; tvertimot har jeg skrevet mot hvert eneste nazi-innlegg jeg har sett på DOL. Og du er like ille som mange av dem.

...innlegg der du fordømmer muslimenes terror mot israelske kvinner og barn.

Du og nazistene har en ting til felles, dere dyrker diktatur og sterke «førere», som Hitler, Saddam og Arafat. Det er heller ingen forskjell på kommunister, nazister og facister, dere er alle medlemmer av den samme familien, der jøden er fienden.

Og dere er lekende lette å avsløre, fordi dere bidrar så mye selv.

Skrevet

Du finner ikke ett eneste innlegg fra meg som kan tolkes (av andre enn deg) som jødehat.

Skrevet

Du og nazistene har en ting til felles, dere dyrker diktatur og sterke «førere», som Hitler, Saddam og Arafat. Det er heller ingen forskjell på kommunister, nazister og facister, dere er alle medlemmer av den samme familien, der jøden er fienden.

Jada - der var du stilt til veggs, og da begynner du med ditt vanlige pisspreik om Stalin og marxister.

Skrevet

Du skriver: "Israel er et land i krig...

...emn allikevel klarer de å opprettholde en sivilisajon som en bare kan ta seg hatten for."

Javel, det kan være årsaken til at det ikke er et demokrati.

Men det blir ikke noe demokrati av den grunn.

...hvem som startet krigen(e).

Israel ble opprettet på folkerettslig grunnlag i den hensikt å gi jødene et nasjonalhjem. Dette tålte ikke araberne, og de tåler det ikke den dag i dag!

Skrevet

...så gjør gjerne det.

Jeg synes saken er viktigere.

Skrevet

Du finner ikke ett eneste innlegg fra meg som kan tolkes (av andre enn deg) som jødehat.

Jeg finner heller ingen der du fordømmer drap på jødiske kvinner og barn.

Gjest Humperdink
Skrevet

"Jesus elsker alle barna...."

"utenpå er i forkjellig, men inni er vi like..."

Hørte dere ikke disse sangene i barnehagen?

Skrevet

Jada - der var du stilt til veggs, og da begynner du med ditt vanlige pisspreik om Stalin og marxister.

...er ditt monumentale ego og ikke minst kriminelle dumskap.

Lite verd å sløse bort nattsøvnen for.

Gjest Humperdink
Skrevet

Israel ble opprettet på folkerettslig grunnlag i den hensikt å gi jødene et nasjonalhjem. Dette tålte ikke araberne, og de tåler det ikke den dag i dag!

Men HALLO!! Ble ikke Israel opprettet i Palestina da? Hvordan ville du likt at muslimene fikk en flik av Nord- Norge slik av de kunne stifte sin egen stat?

Skrevet

...så gjør gjerne det.

Jeg synes saken er viktigere.

Du kunne visst ikke svare på dette:

Skrevet

Palestinerene bodde der, og det vet du utmerket godt.

Din historieforfalskning er på linje med britiske historikeren David Irving.

Gjest Humperdink
Skrevet

Er det ikke trist å diskutere med en du ikke gidder å lese hva skriver, men ilegger mening for å redde ditt eget skinn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...