Gå til innhold

Julenissen takkes av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner heller ingen der du fordømmer drap på jødiske kvinner og barn.

Isåfall er det fordi du ikke vil se det, for jeg har skrevet det minst 2 ganger i de siste 24 timene.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

49

• Mr Kahn

20

• Grip

14

• Goliath

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Humperdink
Skrevet

...er ditt monumentale ego og ikke minst kriminelle dumskap.

Lite verd å sløse bort nattsøvnen for.

Norske fengsler ville bli enda fullere om dumskap ble kriminelt.

Skrevet

Den søte snille nissen?! Hva har han gjort for noe galt da, han er vel bare gavmild?

Høres veldig rart ut, nesten utrolig..

Skrevet

Din antisemittisme vil ingen ende ta?

For det første er det virkelig morsomt å bruke The Sun som sannhetsvitne! Det er omtrent som å sitere VG for teoretisk kvantefysikk.

For det andre, så er det neppe muslimer som har klaget over nissene.

For det tredje, så registreres det at du igjen er ute etter å spre hat og f*enskap.

Dersom noen har klaget på nissen, hvem tror du da det er?

Gjest engel (har ikke med noe som helst..)
Skrevet

grip - høres ut som dommedagsprofeti fra din side??

Dommedagsprofetier kommer noen ganger i oppfyllelse..

Skrevet

Dersom noen har klaget på nissen, hvem tror du da det er?

Jeg tror ikke noen som representerer noen religion (eller organisasjon) har klaget på nissen, og det er ingen spesiell grunn til at det skal være muslimer. Det kunne like gjerne være jøder og/eller kommunister, men jeg tror faktisk ikke det er noen.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Men sør, da. Slik fremskrivning kan jo du også gjennomføre? Du finner en historisk, gjennomsnittlig vekst og benytter den som vekstfaktor i fremtid.

Man trenger sikkert ikke mer enn grunnskole for å beregne dette, men hvorfor all denne fråde og fornekting?

Jeg er elendig i matte, så kan noen komme med tallene..?

Skrevet

Den søte snille nissen?! Hva har han gjort for noe galt da, han er vel bare gavmild?

Høres veldig rart ut, nesten utrolig..

Du må huske at da en enkelt muslim i Kristiansand spurte om en sykepleier kunne flytte et bilde av en gris (skittent dyr for både jøder og muslimer) fra over sengen til ungen, så skrev Grip at "muslimer vil forby nordmenn å ha bilder av griser".

Dette er bare hysterisk fremmedhat fra Grip, og ikke noe man skal ta alvorlig.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg tror ikke noen som representerer noen religion (eller organisasjon) har klaget på nissen, og det er ingen spesiell grunn til at det skal være muslimer. Det kunne like gjerne være jøder og/eller kommunister, men jeg tror faktisk ikke det er noen.

Med vennlig hilsen

Nei, da får vi håpe at nissen får bestå..!

Kan ikke skjønne hvem som skulle blitt støtt av han isåfall.

Kanskje bortsett fra alenemoren med tre barn og en femmer på kontoen..

Skrevet

Jeg er elendig i matte, så kan noen komme med tallene..?

Hei Champagne,

Tallene er irrelevante, fordi de kan ikke brukes på den måten Grip gjør.

Faktum er at det er ca 1,5% muslimer i Norge (ca 65 000), og at det har tatt over 30 år å bli så mange. Dette tallet inkluderer ALLE muslimer, også de som overhodet aldri går i moskéen, akkurat som de fleste i statskirken aldri går i kirken.

Det er langt flere ateister/humanister i Norge enn muslimer.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du må huske at da en enkelt muslim i Kristiansand spurte om en sykepleier kunne flytte et bilde av en gris (skittent dyr for både jøder og muslimer) fra over sengen til ungen, så skrev Grip at "muslimer vil forby nordmenn å ha bilder av griser".

Dette er bare hysterisk fremmedhat fra Grip, og ikke noe man skal ta alvorlig.

Med vennlig hilsen

Ja, det husker jeg. Trodde det var en muslimsk lokalpolitiker, og bildet var plassert på en dør på sykehuset et sted. Men jeg husker vel feil.

Synes ikke det var rett å kreve et slikt bilde fjernet, men uansett var dette bare 1 person.

Skrevet

Hei Champagne,

Tallene er irrelevante, fordi de kan ikke brukes på den måten Grip gjør.

Faktum er at det er ca 1,5% muslimer i Norge (ca 65 000), og at det har tatt over 30 år å bli så mange. Dette tallet inkluderer ALLE muslimer, også de som overhodet aldri går i moskéen, akkurat som de fleste i statskirken aldri går i kirken.

Det er langt flere ateister/humanister i Norge enn muslimer.

Med vennlig hilsen

Jeg synes egentlig ikke det er så interessant hva slags religion en person har.

Jeg henger meg mye mer oppi hvordan folk oppfører seg.

Skrevet

...hvem som startet krigen(e).

Israel ble opprettet på folkerettslig grunnlag i den hensikt å gi jødene et nasjonalhjem. Dette tålte ikke araberne, og de tåler det ikke den dag i dag!

*kremt* Årsaken til at de ikke "tålte" det, var kanskje at det allerede var noen andre som bodde der?

Skrevet

Du skriver: "Jeg er opptatt av menneskerettigheter og demokrati, frihet og likeverd."

Du?

Som for et par uker siden forfektet at vi skulle bombe moskéer fulle av troende hver gang noen muslimer bombet vesten?

LØGN!

Jeg har selvsagt aldri hevdet at man skal bombe moskeer fulle av folk.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Dommedagsprofetier kommer noen ganger i oppfyllelse..

vær snill å ikke lag nesten-plagiat av nicket mitt, hvem du nå er..!

Grr####

Skrevet

Menneskerettigheter, demokrati, rettferd og likeverd for hvem da? Hvite, vestlige ikke muslimer og bare kristne? Ser du ikke hvor du selv trekker grensene her?

"Bare de er som meg så skal de få leve."

Det er viktig å være prinsippfast når det gjelder fundamentale menneskerettigheter og demokratiske regler.

Folk må være som de vil, og tro det de vil, men visse kjøreregler skal vi ha. De som ikke vil leve etter disse, må ta konsekvensene av det.

Skrevet

Med tanke på at det er mindre enn 1,5% muslimer i Norge, så er det null sjanse for at Norge skal bli muslimsk.

Det er større sjanse for at samene skal lage revolusjon og overta makten, og at løvene utenfor Stortinget blir reindyr! :D

Med vennlig hilsen

Over 20% av barna i barne-/ ungdomsskolene i Oslo har fremmedkulturell bakgrunn, og de fleste av disse er muslimske.

Så det tar ikke mange år før statistikken du viser til har endret seg vesentlig.

Skrevet

Ja, men du glemmer at det hatet du sprer får konsekvenser. For mennesker som Benjamin Hermansen og Arve Beheim Karlsen ble drept av mennesker som ble hisset opp av hat-propaganda.

Jeg advarer mot de krefter fundamentalistiske islamister har utløst gjennom angrep på ytringsfrihet, kvinnefrihet og ungdomsfrihet.

Dette vil uungåelig utløse motkrefter, farlige motkrefter.

Det er i ferd med å skje i Nederland nå, og det trolig uten at noen nederlender noengang har lest mine innlegg.

Den skandaløse innvandringspolitikken og den ryggesløse holdningen fra slike som deg, har trukket dette for langt. Nå vil konsekvensene bli alvorlige. Dessverre.

Skrevet

Ja, det husker jeg. Trodde det var en muslimsk lokalpolitiker, og bildet var plassert på en dør på sykehuset et sted. Men jeg husker vel feil.

Synes ikke det var rett å kreve et slikt bilde fjernet, men uansett var dette bare 1 person.

Hei,

Ja, det er mulig det var på døren (og ikke over sengen (eller begge steder)).

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er viktig å være prinsippfast når det gjelder fundamentale menneskerettigheter og demokratiske regler.

Folk må være som de vil, og tro det de vil, men visse kjøreregler skal vi ha. De som ikke vil leve etter disse, må ta konsekvensene av det.

Du lever jo ikke etter dem, Grip!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...