Gå til innhold

Julenissen takkes av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selvsagt aldri hevdet at man skal bombe moskeer fulle av folk.

Jo, for poenget var vel at man skulle få "hevn" mot "deres" sivile når de drepte "våre" sivile.

Og uansett om du hadde skrevet "uten folk" så er det jo fremdeles totalt idiotisk.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

49

• Mr Kahn

20

• Grip

14

• Goliath

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Over 20% av barna i barne-/ ungdomsskolene i Oslo har fremmedkulturell bakgrunn, og de fleste av disse er muslimske.

Så det tar ikke mange år før statistikken du viser til har endret seg vesentlig.

..eh... Ja, fordi de fleste muslimer bor i Oslo.

Du kan tilsvarende finne tusenvis av bygder uten én eneste muslim, og når du tar gjennomsnittet så kommer du altså til under 1,5%.

Men det er klart at man kan misbruke statistikk til å skrike om 20%

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke det er så interessant hva slags religion en person har.

Jeg henger meg mye mer oppi hvordan folk oppfører seg.

Hei,

Helt enig med deg, derfor er det så idiotisk av Grip å skrike om "muslimer" - som om alle muslimer var like.

De er like forskjellige som kristne, eller som nordmenn.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg advarer mot de krefter fundamentalistiske islamister har utløst gjennom angrep på ytringsfrihet, kvinnefrihet og ungdomsfrihet.

Dette vil uungåelig utløse motkrefter, farlige motkrefter.

Det er i ferd med å skje i Nederland nå, og det trolig uten at noen nederlender noengang har lest mine innlegg.

Den skandaløse innvandringspolitikken og den ryggesløse holdningen fra slike som deg, har trukket dette for langt. Nå vil konsekvensene bli alvorlige. Dessverre.

Grip - du er helt klart i klasse med fundamentalistene, og en av de hovedansvarlige på DOL for å nøre opp under hatet som resulterer i det du beskriver.

Skrevet

Grip - du er helt klart i klasse med fundamentalistene, og en av de hovedansvarlige på DOL for å nøre opp under hatet som resulterer i det du beskriver.

Jeg angriper totalitære krefter som sprer fattigdom, undertrykkelse, terror og nød over hele verden.

Det har selvsagt ikke noe med hat å gjøre, tvert i mot.

Det er alle borgeres plikt å advare mot krefter som vil friheten til livs.

Skrevet

Jeg angriper totalitære krefter som sprer fattigdom, undertrykkelse, terror og nød over hele verden.

Det har selvsagt ikke noe med hat å gjøre, tvert i mot.

Det er alle borgeres plikt å advare mot krefter som vil friheten til livs.

Du skriver: "Jeg angriper totalitære krefter som sprer fattigdom, undertrykkelse, terror og nød over hele verden."

Du ER en del av "totalitære krefter som sprer fattigdom, undertrykkelse, terror og nød over hele verden".

Du er akkurat lik "dem".

Skrevet

..eh... Ja, fordi de fleste muslimer bor i Oslo.

Du kan tilsvarende finne tusenvis av bygder uten én eneste muslim, og når du tar gjennomsnittet så kommer du altså til under 1,5%.

Men det er klart at man kan misbruke statistikk til å skrike om 20%

Les hva jeg skrev du Sør.

Det ser ut til at du til stadighet leser noe helt annet enn hva som faktisk står skrevet.

Skrevet

Les hva jeg skrev du Sør.

Det ser ut til at du til stadighet leser noe helt annet enn hva som faktisk står skrevet.

Ja?

Det første er irrelevant - omtrent som å påstå at "samene tar over Norge" fordi på én skole i Finnmark er det nå 80% samer.

Det andre er irrelevant spekulasjon.

Skrevet

Ja?

Det første er irrelevant - omtrent som å påstå at "samene tar over Norge" fordi på én skole i Finnmark er det nå 80% samer.

Det andre er irrelevant spekulasjon.

For få år siden var det 1,5% muslimer i Oslo skolene, når er det ca 20%.

Å tro at denne utviklingen ikke vil fortsette blir som å tro på julenissen.

Å tro at den utviklingen vil fortsette er selvfølgelig hverken spekulasjoner eller irrelevant.

Det er en ren logisk forventet utvikling, så lenge intet endres.

Skrevet

For få år siden var det 1,5% muslimer i Oslo skolene, når er det ca 20%.

Å tro at denne utviklingen ikke vil fortsette blir som å tro på julenissen.

Å tro at den utviklingen vil fortsette er selvfølgelig hverken spekulasjoner eller irrelevant.

Det er en ren logisk forventet utvikling, så lenge intet endres.

1) Så lenge det er så mye muslim-hets, så er det klart at muslimer vil samles på noen få steder. Når man da gjengir statistikken for det stedet, er det klart det er mange muslimer der.

2) Etter 30 ÅR er det under 1,5% muslimer i Norge. Jeg mener å huske det øker med ca 5000 i året.

Skrevet

1) Så lenge det er så mye muslim-hets, så er det klart at muslimer vil samles på noen få steder. Når man da gjengir statistikken for det stedet, er det klart det er mange muslimer der.

2) Etter 30 ÅR er det under 1,5% muslimer i Norge. Jeg mener å huske det øker med ca 5000 i året.

Jeg håper du har rett, men tror det ikke.

Skrevet

Jeg håper du har rett, men tror det ikke.

De har hatt muslimer i Frankrike og Storbritannia i årevis, uten at de har blitt noe "flertall".

Bortsett fra det - så snart de utgjorde en "normal del av befolkningen" vil de naturligvis være like "ikke-religiøse" som resten av oss.

Skrevet

Du må huske at da en enkelt muslim i Kristiansand spurte om en sykepleier kunne flytte et bilde av en gris (skittent dyr for både jøder og muslimer) fra over sengen til ungen, så skrev Grip at "muslimer vil forby nordmenn å ha bilder av griser".

Dette er bare hysterisk fremmedhat fra Grip, og ikke noe man skal ta alvorlig.

Med vennlig hilsen

Men her var det bestemt at de ikke skulle ha en julenisse på senteret. Og det var flere senter som gjorde det samme.

Hva har dette med fremmedhat å gjøre?

Og hva med din sedvanlige messing om "å holde seg til saken"? Gjelder det fortsatt bare alle andre?

Skrevet

Men her var det bestemt at de ikke skulle ha en julenisse på senteret. Og det var flere senter som gjorde det samme.

Hva har dette med fremmedhat å gjøre?

Og hva med din sedvanlige messing om "å holde seg til saken"? Gjelder det fortsatt bare alle andre?

Jeg oppfordrer folk til å diskutere sak, og ikke personer. Her siterer jeg hva noen har skrevet i en annen tråd, og det teller da som sak.

Videre, hvem sin feil er det at det ikke er nisser på senteret? Og hvorfor?

Skrevet

vær snill å ikke lag nesten-plagiat av nicket mitt, hvem du nå er..!

Grr####

Dette har jeg ingenting med aa gjoere!

Skrevet

De har hatt muslimer i Frankrike og Storbritannia i årevis, uten at de har blitt noe "flertall".

Bortsett fra det - så snart de utgjorde en "normal del av befolkningen" vil de naturligvis være like "ikke-religiøse" som resten av oss.

Dette er noe som skjer over lang tid, og vi har kun sett starten på det.

Historisk sett er dette en konflikt som har vart i tusenvis av år, og nå eskalerer den igjen.

Skrevet

Dette er noe som skjer over lang tid, og vi har kun sett starten på det.

Historisk sett er dette en konflikt som har vart i tusenvis av år, og nå eskalerer den igjen.

Isåfall fordi du og dine nører opp under den.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Dette har jeg ingenting med aa gjoere!

LOL

Gjest engel (har med hjemmebrent og cola)
Skrevet

vær snill å ikke lag nesten-plagiat av nicket mitt, hvem du nå er..!

Grr####

Er ikke det bare morsomt

Skrevet

Isåfall fordi du og dine nører opp under den.

Så det er "vi" som er agressorene...?

Du viser bare så alt for godt hvor du har dine sympatier Sør.

Og da er det lett å forstå hvorfor du forsvarer de du gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...