Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Er ikke det bare morsomt Neiiiiiii *hyyyyyyyyyl* slutt med det der, og kom ut av skapet!! Ellers skifter jeg ut eddiken med terpentin... Nei, huff, eddik får holde, jeg er jo engel, tross alt 0 Siter
Sør Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Så det er "vi" som er agressorene...? Du viser bare så alt for godt hvor du har dine sympatier Sør. Og da er det lett å forstå hvorfor du forsvarer de du gjør. Ja, her er det du og dine likesinnede som er agressorene. Det er dere som forsøker å fremstille normale muslimer som terrorister. 0 Siter
Goliath Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Ja, her er det du og dine likesinnede som er agressorene. Det er dere som forsøker å fremstille normale muslimer som terrorister. jeg har alltid vært tydelig på at det er fundamentalistene jeg omtaler. Dine løgner er jeg etterhvert blitt så vant med at det ikke en gang provoserer lenger. At du ikke finner argumenter mot det jeg faktisk skriver, og i stedet blir nødt til å lyve for så å argumentere mot dine egne løgner, viser bare så alt for godt at du ikke skyr noen ting for å fremme dine ekstreme synspunkter. Som en "ekte" fundamentalist.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.