Gå til innhold

Museinvasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tar musene snart over kjøkkenbenken min. Æsj!! For 4. gang smeller det i fella under vasken...Æsj!! Flere som har invasjon? Og gode tips for å finne ut hvor i alle dager de kommer inn hen?

Det blir ingen jul på musene her i huset iallefall...(",)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urk...vi også...

Har pussa opp, og noen steder mangler lister rundt vinduer/dører, og tror de kommer inn der.

Det er så EKKELT! Vi setter opp feller, og sambo skal kjøpe med noe tetteskum som vi skal fylle i alle tenkelig hull!

Får til min store irritasjon lettere panikk,og tør knapt nerme meg kjøkkenbenken der vi har smekka fire mus på et døgn...Bevæpner meg med bikkjene og en fluesmekker :-/

Virker som om de bare veltet inn "på signal"!

Venter spent på om du får noen gode råd!

Angela1365380318
Skrevet

Æsj. tror desverre de fleste hus opplever mus en eller annen gang i løpet av "livet". Har du penger så finnes det vel noe skadedyr fjærnere du kan ringe. De er jo proffe på slikt.

Musegift er også effektivt, men da kan de dø inni veggen, noe som kan føre til en stank i hele huset i lengre tid (moren min fortalte de hadde det på sommeren da de var liten, det ble en varm, lang og stiknendes sommer) Har du kjeledyr eller små krabat unger bør du nok ungå musegift. En veninne av meg stod opp om natten om hørte på musene inni veggen, da fikk hun lokalisert de til det ble lyst og hun kunne gjøre noe.

Har du kjellerdør/vinduer som alltid står åpne kansje? Eller ventilasjonsluken utenfor er på bakkenivå og med litt for store mellomrom..

Skrevet

Få deg katt.

Min er så effektiv atte. Problemet er bare at han kommer ruslende til meg med uvesenet, for å få kos og fliiinke, flinke pusen.

Jeg vil så definitivt dø. Litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...