Gå til innhold

Hvilket virusprogram bør jeg kjøpe,og går....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har NAV Family Edition-01 (eng.verson),og skulle oppgradere det på internett nå,men det gikk vist ikke.. Virker som det er slutt på oppgradering der.Men kan jeg oppgradere det til vanlig NAV m. brannmur Norsk versjon,uten at det byr på problemer,eller bør jeg kjøpe meg helt nytt,-og i såfall hva?

Håper noen kan hjelpe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med programmet ditt, men jeg har brukt Norton i årevis, og aldrig hatt virus på min maskin.

Et lite tips hvis du har ADSL fra Telenor. Der kan du gratis laste ned siste versjon av Norton gratis, er usikker på om det er med brannmur. Men det får du gratis Zonelabs, god er den også. Du kan laste den ned her http://www.zonelabs.com/store/content/company/products/znalm/freeDownload.jsp

Skrevet

Har ikke erfaring med programmet ditt, men jeg har brukt Norton i årevis, og aldrig hatt virus på min maskin.

Et lite tips hvis du har ADSL fra Telenor. Der kan du gratis laste ned siste versjon av Norton gratis, er usikker på om det er med brannmur. Men det får du gratis Zonelabs, god er den også. Du kan laste den ned her http://www.zonelabs.com/store/content/company/products/znalm/freeDownload.jsp

Hei,og takk for svar :-)

Har også Norton AntiVirus (NAV) og den var med brannmur.Hørte det der om telenor,men jeg har adsl gjennom tiscali.Hørte også at tiscali har blitt kjøpt opp av telenor(?).. I såfall bør jeg kanskje ta en tlf til dem og forhøre meg litt ,så sparer jeg de pengene ;o)

Skrevet

Hei,og takk for svar :-)

Har også Norton AntiVirus (NAV) og den var med brannmur.Hørte det der om telenor,men jeg har adsl gjennom tiscali.Hørte også at tiscali har blitt kjøpt opp av telenor(?).. I såfall bør jeg kanskje ta en tlf til dem og forhøre meg litt ,så sparer jeg de pengene ;o)

Eventuelt så finnes det flere gode gratis antivirusprogrammer, f.eks AVG og Avast.

• 2 uker senere...
Skrevet

Eventuelt så finnes det flere gode gratis antivirusprogrammer, f.eks AVG og Avast.

Takk :-)

Skrevet

du burde også laste ned spybot, spywareblaster eller Adware (jeg har alle tre). Disse programmene tar en del viruser som ikke vanlig antivirus programmer tar (som f.eks hijack viruser)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...