stromme Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Leser stadig om dol``ere som har fått mus i huset, og lurer på om jeg er noe naiv som ikke tror det finnes i mitt hus.... Jeg bor med skogen som nærmeste nabo, har hus fra 1969 med kjeller og har bodd her i 6 år. Hvordan oppdager man mus? 0 Siter
muriel Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg oppdaga det seinest i dag, da katta sååå stolt kom ruslende med en diger rugg i kjeften. Ekle ekle pusen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Vi oppdaga det ved at de løp langs veggen i stua, fra det ene hullet til det andre. Småbæsj i kjøkkenskapene har vært en indikasjon ved tidligere museinvasjoner. Hvis du ikke merker noe til det, gjør det kanskje ikke noe? Du får prøve å sette ut en musefelle med sjokolade eller en skinkebit og se hva som skjer. 0 Siter
cecily Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg oppdaga det seinest i dag, da katta sååå stolt kom ruslende med en diger rugg i kjeften. Ekle ekle pusen. Flinke flinke pusen. 0 Siter
muriel Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Flinke flinke pusen. Jada, jeg vet. Men som den pingledotten jeg er, har jeg problemer med å akseptere at kosepusen min forvandles til en blodtørstig drapsmaskin...som på toppen av alt kommer med den grå, dinglende hårballen og forventer salig lykkerus hos matmor ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jada, jeg vet. Men som den pingledotten jeg er, har jeg problemer med å akseptere at kosepusen min forvandles til en blodtørstig drapsmaskin...som på toppen av alt kommer med den grå, dinglende hårballen og forventer salig lykkerus hos matmor ;-) hehe, jeg vet. Jeg brukte å redde små vettskremte mus og småfugler fra ondskapsfulle kattemonstre. Katten ble like dødelig fornærmet hver eneste gang. Skjønner jeg godt egentlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.