Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser stadig om dol``ere som har fått mus i huset, og lurer på om jeg er noe naiv som ikke tror det finnes i mitt hus....

Jeg bor med skogen som nærmeste nabo, har hus fra 1969 med kjeller og har bodd her i 6 år.

Hvordan oppdager man mus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppdaga det seinest i dag, da katta sååå stolt kom ruslende med en diger rugg i kjeften.

Ekle ekle pusen.

Skrevet

Vi oppdaga det ved at de løp langs veggen i stua, fra det ene hullet til det andre.

Småbæsj i kjøkkenskapene har vært en indikasjon ved tidligere museinvasjoner.

Hvis du ikke merker noe til det, gjør det kanskje ikke noe? Du får prøve å sette ut en musefelle med sjokolade eller en skinkebit og se hva som skjer.

Skrevet

Jeg oppdaga det seinest i dag, da katta sååå stolt kom ruslende med en diger rugg i kjeften.

Ekle ekle pusen.

Flinke flinke pusen.

Skrevet

Flinke flinke pusen.

Jada, jeg vet.

Men som den pingledotten jeg er, har jeg problemer med å akseptere at kosepusen min forvandles til en blodtørstig drapsmaskin...som på toppen av alt kommer med den grå, dinglende hårballen og forventer salig lykkerus hos matmor ;-)

Skrevet

Jada, jeg vet.

Men som den pingledotten jeg er, har jeg problemer med å akseptere at kosepusen min forvandles til en blodtørstig drapsmaskin...som på toppen av alt kommer med den grå, dinglende hårballen og forventer salig lykkerus hos matmor ;-)

hehe, jeg vet.

Jeg brukte å redde små vettskremte mus og småfugler fra ondskapsfulle kattemonstre. Katten ble like dødelig fornærmet hver eneste gang.

Skjønner jeg godt egentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...