Gå til innhold

I Canal

Anbefalte innlegg

Gjest Datanerd
Skrevet

Har nettopp fått meg bredband m/Telenor. Har også tilgang til ICANAL men får det ikke til å virke. Har prøvd å laste ned Josefinespillene men får bare følgende feilmelding:

"The ECEtenderPlayer is unable to connect to the Games/Application Server running the game/application at this time.(1) Configure firewall by adding IP addresses listede on your applications-on-demand service help pages; enabling ports 443 and 80; and enabling, applications; `Gplayer.exe; clientgine.exe. (2) Disable your firewall (3)If you do not have firewall, check applications that may interfire with communication."

Er det noen som kan hjelpe en stakkars sjel som er helt håpløs på data....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke koblet deg opp mot serveren deres fordi brannmuren stopper oppkoblingsforsøkene.

Du må gå inn på innstillinger i brannmuren og åpne portene 443 og 80.

Videre må du tillate de aktuelle programmene å koble seg på nettet. Du vil normalt få spørsmål om du vil tillate dette, svar "ja alltid".

Gjest Datanerd
Skrevet

Du får ikke koblet deg opp mot serveren deres fordi brannmuren stopper oppkoblingsforsøkene.

Du må gå inn på innstillinger i brannmuren og åpne portene 443 og 80.

Videre må du tillate de aktuelle programmene å koble seg på nettet. Du vil normalt få spørsmål om du vil tillate dette, svar "ja alltid".

Hvor finner jeg disse innstillingene? Kunne du være så snill å hjelpe meg, er rimelig grønn. Har en seksåring som er så skuffet over at han ikke får brukt spillene mammaen har lovet han.

Skrevet

Hvor finner jeg disse innstillingene? Kunne du være så snill å hjelpe meg, er rimelig grønn. Har en seksåring som er så skuffet over at han ikke får brukt spillene mammaen har lovet han.

Det avhenger av hvilken brannmur du bruker? Er det den innebygde i win XP (som automatisk slås på når du laster ned SP2), zonealarm, norton eller noe annet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...