Gjest Datanerd Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Har nettopp fått meg bredband m/Telenor. Har også tilgang til ICANAL men får det ikke til å virke. Har prøvd å laste ned Josefinespillene men får bare følgende feilmelding: "The ECEtenderPlayer is unable to connect to the Games/Application Server running the game/application at this time.(1) Configure firewall by adding IP addresses listede on your applications-on-demand service help pages; enabling ports 443 and 80; and enabling, applications; `Gplayer.exe; clientgine.exe. (2) Disable your firewall (3)If you do not have firewall, check applications that may interfire with communication." Er det noen som kan hjelpe en stakkars sjel som er helt håpløs på data....? 0 Siter
petter smart Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Du får ikke koblet deg opp mot serveren deres fordi brannmuren stopper oppkoblingsforsøkene. Du må gå inn på innstillinger i brannmuren og åpne portene 443 og 80. Videre må du tillate de aktuelle programmene å koble seg på nettet. Du vil normalt få spørsmål om du vil tillate dette, svar "ja alltid". 0 Siter
Gjest Datanerd Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Du får ikke koblet deg opp mot serveren deres fordi brannmuren stopper oppkoblingsforsøkene. Du må gå inn på innstillinger i brannmuren og åpne portene 443 og 80. Videre må du tillate de aktuelle programmene å koble seg på nettet. Du vil normalt få spørsmål om du vil tillate dette, svar "ja alltid". Hvor finner jeg disse innstillingene? Kunne du være så snill å hjelpe meg, er rimelig grønn. Har en seksåring som er så skuffet over at han ikke får brukt spillene mammaen har lovet han. 0 Siter
petter smart Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Hvor finner jeg disse innstillingene? Kunne du være så snill å hjelpe meg, er rimelig grønn. Har en seksåring som er så skuffet over at han ikke får brukt spillene mammaen har lovet han. Det avhenger av hvilken brannmur du bruker? Er det den innebygde i win XP (som automatisk slås på når du laster ned SP2), zonealarm, norton eller noe annet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.