Gå til innhold

Flyttetanker....!

Anbefalte innlegg

Gjest Glad i sola.
Skrevet

Bor nå i en terr.leil. på inngangsparti med sol på den ene siden (forhage)fra morgen til kl.12.30. På terrassesiden fra kl.13 til sen kveld.

Vil gjerne litt opp i etasje, synes 2 etg. er passe. Er litt uttrygg her på bakkeplan.

Har sett på en lekker, nyoppussa leilighet i nabolaget i 2.etg. som jeg ønsker. Det er et usikkermoment her, den ligger østvendt, kanskje litt sørøst.

Hva er deres erfaring med å ha sol utover ettermiddagen og kvelden eller ei?

Vil legge til at vi er borte hver helg fra slutten av april til september og 2 mnd. om sommeren, men jeg er glad i sola og er hjemmeværende. Kan jo sette meg utenfor blokka eller gå i marka, kanskje, men blir vel ikke det samme.

Takk for tips for er så usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom dere er mye borte er det jo annerldes. MEN ettermiddags og kveldssol er for meg et MUST!! PÅ dagtid er jeg på jobb stort sett.

Skrevet

Stusselig å ikke ha kveldssol. Kaldt også, Norge er ikke så varmt om sommeren, bortsett fra noen få dager. Du blir sittende der i skyggen og se på de andre som har sol kanskje? Tror ikke jeg ville gjort det.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg bodde i en leilighet i to år der sola sto rett på soverommsvinduet om kvelden, det var helt grusomt...

Skrevet

Jeg bodde i en leilighet i to år der sola sto rett på soverommsvinduet om kvelden, det var helt grusomt...

Nettopp, det har vi nå og er veldig varmt når det først er varmt om sommeren. Varmen sitter i veggene i lengre tid etterpå. Sola steiker altså fra ettiden og til den går ned. Sveiver vi ned markisen så blir det enda varmere og tettere.

Var og så den leiligheten jeg nevnte i innlegget. Lå sørøst vendt så ikke så galt egentlig. Sola til 15-tiden, fra den står opp.

Men, men, får se....er ikke bare bare å flytte heller da. For og ulemper ved alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...