Gå til innhold

Har ikke fått med meg finalen på Ungkraskvinnen...?

Anbefalte innlegg

Gjest klissean
Skrevet

Hvem valgte Jannike? Og hvem valgte de to andre?

Noen som vet hvordan forholdene har gått i ettertid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg kan bidra med, er at Janniche valgte Marius. Og at hovedessensen i "talen" hennes både til han og til Morten, var at "dette har vært fryktelig vanskelig for meg". Dette tror jeg hun gjentok en fem-seks ganger.

Skrevet

Det eneste jeg kan bidra med, er at Janniche valgte Marius. Og at hovedessensen i "talen" hennes både til han og til Morten, var at "dette har vært fryktelig vanskelig for meg". Dette tror jeg hun gjentok en fem-seks ganger.

Da får nok hun og Marius det fint ;-)

Skrevet

Javisst. Hun hørtes ut som om hun talte i begges begravelse, så her blir det livat!

Hadde hun den affekterte måten å snakke på i begynnelsen, eller er det noe hun har lagt seg til etter hvert ? Hun drar så veldig på vokalene.

Skrevet

Nei, det er jo slutt allerede!

Skrevet

Synes jeg så en overskrift i dag: SLUTT

mellom dem.

Skrevet

Jeg må si at jeg dr... langt i slik tv-underholdning, men kan ikke fri meg for å riste undrende på hodet:

Hvilket normalt menneske er interessert i å være en av tredve klinere som hvisker i øret på en fyr/ei jente, og kanskje, kanskje bli valgt, gjerne med vissheten om at denne ene har såååååå vanskelig for å velge. Desperat er bare fornavnet. Og snev av stolthet totalt fraværende. Hvis konseptet er på 'alvor' da... kanskje hele greia bare er tull, ingen kan vel finne den rette på denne måten?

Skrevet

Javisst. Hun hørtes ut som om hun talte i begges begravelse, så her blir det livat!

Hadde hun den affekterte måten å snakke på i begynnelsen, eller er det noe hun har lagt seg til etter hvert ? Hun drar så veldig på vokalene.

Har ikke fulgt med. Ser bare ikke for meg at jeg hadde satt pris på at min kjæreste hadde hatt så store problemer med å velge :-)

Skrevet

Jeg må si at jeg dr... langt i slik tv-underholdning, men kan ikke fri meg for å riste undrende på hodet:

Hvilket normalt menneske er interessert i å være en av tredve klinere som hvisker i øret på en fyr/ei jente, og kanskje, kanskje bli valgt, gjerne med vissheten om at denne ene har såååååå vanskelig for å velge. Desperat er bare fornavnet. Og snev av stolthet totalt fraværende. Hvis konseptet er på 'alvor' da... kanskje hele greia bare er tull, ingen kan vel finne den rette på denne måten?

Enkelte er nok med på litt av hvert for å komme på TV. Nei, til nå har jeg ikke hørt om noen av dise "velge partner"-programmene som har ført til varig forhold. Det skal godt gjøres.

"Jakten på kjærligheten" på TV2, om de fire bøndene, er noen hakk mere jordnært. Bokstavelig talt.

Skrevet

Har ikke fulgt med. Ser bare ikke for meg at jeg hadde satt pris på at min kjæreste hadde hatt så store problemer med å velge :-)

Enig! Hvis han ikke valgte meg som førstevalg og med største selvfølge kunne det bare være!! Jeg skjønner ikke at folk gidder å stille opp på dette og bli avvist med hele Norge som vitner.

Skrevet

Enkelte er nok med på litt av hvert for å komme på TV. Nei, til nå har jeg ikke hørt om noen av dise "velge partner"-programmene som har ført til varig forhold. Det skal godt gjøres.

"Jakten på kjærligheten" på TV2, om de fire bøndene, er noen hakk mere jordnært. Bokstavelig talt.

Den første ungkarskvinnen i USA giftet seg. Vet ikke om de fortsatt holder sammen da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...