Gå til innhold

Ekstra kilo kan være kledelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gaselle? Flott kvinne, du altså. Morsomt :)

Hm, karakteristikken 'Liten, spedbygd, kjapp og nysgjerrig'... ikke verst 'observert'.

Men mitt alter ego - det flytende, vage, late, diffuse, oversensitive, betraktende, kjærlige, oppmerksomhetsnytende - passer ikke til røyskatten. Kanskje heller katt.

Da sier vi katt. De er jo også nysgjerrige. Rasekatt eller huskatt?

Jeg tenkte helst på løpesettet da jeg sa gaselle om meg selv. Men jeg er nok ikke så grasiøs og lydløs. Så det blir nok litt ønsketenkning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sier vi katt. De er jo også nysgjerrige. Rasekatt eller huskatt?

Jeg tenkte helst på løpesettet da jeg sa gaselle om meg selv. Men jeg er nok ikke så grasiøs og lydløs. Så det blir nok litt ønsketenkning.

Tja, et lekkert løpesett er ikke å forakte. Spenstig musklatur og elegant holdning...

Rasekatt ute og huskatt hjemme. Jepp. Favorittdyr er uansett tiger og delfin, det var Gud på en god dag, virkelig.

Skrevet

Tja, et lekkert løpesett er ikke å forakte. Spenstig musklatur og elegant holdning...

Rasekatt ute og huskatt hjemme. Jepp. Favorittdyr er uansett tiger og delfin, det var Gud på en god dag, virkelig.

Mia Gundersen er også katt.

Skrevet

Mia Gundersen er også katt.

Hva!!?? Uff.

Sant å si er det temmelig fantasiløst å 'være katt'. Jeg ble påenmåtekandusi drevet til det av røyskatt-teorien din.

Jeg er faktisk delfin. Helt klart. Med tigertendenser.

Skrevet

Hva!!?? Uff.

Sant å si er det temmelig fantasiløst å 'være katt'. Jeg ble påenmåtekandusi drevet til det av røyskatt-teorien din.

Jeg er faktisk delfin. Helt klart. Med tigertendenser.

Det er greit. Men pass på at dyret skal avspeile hvordan du er (på godt og vondt), ikke hvordan du VIL være eller VIL bli oppfattet.

Skrevet

Det er greit. Men pass på at dyret skal avspeile hvordan du er (på godt og vondt), ikke hvordan du VIL være eller VIL bli oppfattet.

... da runder av denne dyriske tet-a-teten med å bekrefte egenskapene 'leken og halvintelligent' (delfin) samt 'rå og kompromissløs' (tiger).

And now, for something compleeeeeetely different!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...